Jeg liker at de jeg er I møte med er ekte personer en du liker du også det?💯🙌🥰

Hei kjære lesere 🥰

 

Hvordan har du det I dag?

Bra håper jeg at du har det,  jeg nyter nå en kaffe å bare er . Takknemlig for å ha det egentlig veldig godt i livet mitt.  De små tingene som gir meg energi og livskvalitet.  Det å være mer på også ha gode erfaring gir meg en større evne til å lene meg tilbake å være. Gir meg en god frihet til å kun være meg . I alle mine relasjoner så er jeg ekte å det er ikke noen hokkus pokkus egentlig.  Jeg liker også at de jeg er i møte med er ekte personer.

Hvordan er vi egentlig når vi ønsker å bli kjent med nye mennesker?

 

Jeg er alltid 100 % meg selv å litt godt å tør å være det . I vårt samfunn der alle er så til de grader opptatt av fasaden også hvordan de er også hvordan de fremstår.  Jeg fikk en melding ifra en som ønsket å bli kjent med meg.  Jeg ante ikke hvor han kom ifra.  Så skriver han til meg hvis søker du ? Kjæreste,  venn eller kun bekjentskap.  Jeg svarer kjapt jeg søker overhode ingen ting. Eh så sier han,  jeg kunne godt tenkt meg å få tatt en kaffe sammen med deg.  Åh ja ok . Hvor bor du spør så jeg? Fikk til svar Mo I Rana.  Seriøst er det mulig? Absolutt alle som i det siste har kontaktet meg er i fra 100 mil unna å litt kortere. Men hmm måtte spørre hvor i all verden fant du meg. Jeg så dæ på en dating side.  Hmm jeg logga meg ut av det der . Mer useriøst må en lete lenger etter følte jeg . Så blir spennende å se hvordan dette blir fremover.  Jeg som elsket numerologi måtte spørre når han hadde bursdag og da var det jo lett å regne ut.  Om vi kunne ha match.  Woow vi er samme tall kombinasjon i numerologi.  Sykt egentlig.  Likt tiltreker likt heter det så pent.  Nå gjenstår det bare å se om kjemi og kontakten via melding er forenelig.

 

Ofte så er det lettere å være veldig sosial på melding.  Å fysisk møte så ser vi tydelig nå et mønster i hvor andre er.

Vi lære å kjenne andre mennesker i hvordan de er å hva de legger I ting.  Om en person er veldig av og på . Eller er veldig ivrig. Eller ikke orker å svare. Så forteller dette deg mye om person. Om vi plutselig er kun viktig når det ganger denne personen så er det ikke et sunt forholdet eller relasjoner.  Ved å lære mer om deg selv og i møte med andre mennesker. Så blir vi også mer bevisst på hva vi søker etter.

 

Jeg hadde faktisk manifesteret denne mannen inn i mitt liv. Ønsket å få inn en som objektivt vil ha Noe med meg å gjøre.

 

Jeg manifesterer alltid det jeg ønsker meg her i livet mitt. Alt ifra biler , hus og absolutt alt. Jeg ønsker til meg.  Det å være takknemlig for alt jeg nå har er nøkkelen til mer.  Vi må være lykkelig for å kunne manifesterer positiv energi.  Hva du sender ut er også hva du mottar.  Lurt å reflektere over å samtidig ta mer høyde for hvordan du selv er . Hvilke signaler sender du ut? Du mottar dette igjen selv om du skjønner? Ikke alle som forstår at de selv er grunnen til dårlig liv.  Jeg jobber mye med veileder samtaler.  I natt hadde jeg enda nok en hyggelig samtale. Der jeg forteller hvordan å motivere den til å se livet mer objektivet å igjen fokusere på målet.  Å igjen være takknemlig for alt som er allerede nå. Å ved å ha fokus på målet så er dette innen for rekkevidde lettere om du rydder plass til å tilføre livet ditt mer hyggelig opplevelser.

 

Jeg ser tydelig selv at jeg vet hva jeg ønsker i livet mitt

Ved å være bevisst på hva som gir deg positiv livskvalitet så må vi definerer hva er behov og hva må vi ha . Jeg ser nå at jeg har lykkes utrolig bra med å skru ned mine forventninger.  Jeg har jobbet nå I hele år . Da søndag kommer. Har jeg jubileum igjen. Da har jeg jobbet i ett år uten at jeg har tatt meg fri.  Surrealistiske egentlig å tenke på at lille meg har stått på I hele år på denne måten.  Jeg tror det nesten ikke selv.

 

Nå skal jeg nyte kaffe alene mens jeg nå forbered meg på en ny veileder samtale privat.  Takknemlig for at denne kanalen vokser.

 

Kjærlig hilsen

 

Elin Weronika

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg