Jeg lever i takknemlighet da tiltrekkes jeg alt det gode.❤️

Hei kjære lesere ♥️

Hvordan har du det i dag?
Dagen min i dag har vært veldig fin å samtidig spennende. Ser nå mer tydelig at det jeg sender ut det tiltrekker jeg meg mer og mer av.

Hvordan klarer jeg å tiltrekke meg mer av det jeg ønsker meg? Lurer du sikkert på kan jeg tenke meg.

Jeg skiver lister vær dag for hva jeg skal gjøre i morgen.
Da påfører jeg også mine ønsker. Som om at jeg har de. Jeg lever i takknemlighet.

Det vi skiver gir energi det vi trenker gir energi.
Skjønner du? Vi tiltrekker oss det vi selv sender ut.

Om vi velger å være hele tiden i fortiden å grave i det negative. Hva skjer da? Vi tiltrekker oss negative ting og opplevelser.
Derfor er det alltid viktig at vi sortere ut det vi ikke trenger med oss på reisen.

Så tenker du men vi opplever jo negative opplevelser i vårt liv.
Klart vi gjør det, det vi opplever er for å lære.
Opplever du flere ting flere ganger er det fordi du ikke har tatt til deg læring. I fra denne situasjonen eller oppleve.

Det vi stopper ved å endre hva vi sender ut er negativ energi og miljø.

Vi får en mye lettere hverdag i vårt liv der vi har energi og overskudd til å ha det godt i livet.

En annen ting er vi i negativ energi for lenge så blir vi syk av det.
Alt ved oss er i lav frekvens å vi tiltrekke oss alt vi ikke skal ha.

Derfor må jeg være i kun positive miljø der vi har det bra sammen.
Trekker meg 100 % bort fra drama det klarer jeg ikke. Blitt for gammel til å bruke tiden min på akkurat det.

Derfor så ser jeg nå verdien ved å være i positiv retning der jeg hele tiden justere meg i den retningen jeg ønsker å være i.

I mitt arbeids tempo så merk jeg må sykt godt at kroppen min og sjerla trenger mye ro å hvile. Det er ikke for amatører å jobbe vær dag i over halvt år.

Det at jeg har klart det er jo helt syk egentlig. Det som hele tiden har vært målet mitt ved å stå på er å komme på nivå å være i balanse økonomisk.

Du vet når du skal endre et mønster må du gjøre samme prossesen i 30 dager. Jeg er så dedikert og klar for å brette opp ermer til mer oppgaver.
Selv om jeg også kjenne godt på kroppen at du verden jeg er sliten i perioder.. Er det i grunn rart? I grunn burde jeg ikke ha klart alt jeg har gjort å stått på.
Det beviser også hva som bor i oss mennesker.

Jeg har i dag jobbet i alle jobber også leverte så godt som overhodet mulig.
Jeg glød for jobben min gjør det.

Takknemlig for at du følger med hva jeg gjør å mine drømmer.
Skal fortelle deg mer hva jeg planlegger. Litt trøtt i øye nå så trenker jeg nå må ha en relex tenker det er innafor.

Ønsker deg en nydelig kveld ♥️

Kjærlig hilsen

Elin Weronika

0 kommentarer

Siste innlegg