Jeg leter ikke etter problemer jeg leter etter potensialet hos det jeg søker

Hei kjære lesere ❤️

 

Hvordan har du det i dag ?

 

Bra håper jeg at du  har det , jeg må si jeg nyter dagen i dag veldig godt . Det å våkne opp til en nydelig dag med å se at våren er her mer eller mindre mer eller sterkere enn ellers er vel noe vi alle gleder oss veldig til ikke sant ?

 

Jeg kan kjenne på at jeg faktisk har stått på vell mye i en lang periode nå å jeg vet at denne perioden er ikke ferdig enda. Den må jeg stå på litt til med å jobbe mer for å utvikle . Det å være i en uviss situasjon der en ikke helt vet om vi lykkes eller om en må be på sine knær om hjelp det er ikke lett å være en grunder som hele tiden ser etter kule gode løsninger for å mestre å ikke minst kan lykkes mer eller mindre med de mål jeg setter meg . I blant så kunne jeg ønske at jeg hadde hatt det mye lettere i livet mitt , mamma eller pappa hadde stått støtt å hjulpet til som de alle mammaer og fedre rundt om gjør for sine barn . De må jo ha det kjekt de som hele tiden får hjelp av sine alltid ? har dere ikke det ? eller er de kun sy pute dere har ? jeg har ikke vært vant med å motta noen hjelp så ja det er ikke alltid like lett å se for seg hvordan andre egentlig har det men jeg skjønner tydeligere nå at vi alle sammen har våre utfordringer i våre liv jeg mine også du dine. Det er nettopp slik det er for oss alle.

 

Spennende jeg tester min første Ringblomst krem

 

Jeg har nå fått testet jevnlig Ringblomst kremene som jeg lagde selv her om dagen . Dette prosjektet mitt som jeg definerte det før jeg fikk baller til å kunne lage dette . Du verden for en krem også hvor gøy det var å lage dette . Det å se at WoooW dette funker jo veldig bra. Jeg merker det godt at jeg kan klare absolutt alt hva jeg setter i gang med å det er nettopp det jeg jobber med å utvikle mer . Dette , med å tilføre flere kule ting i ringblomst kremen min er også for å teste ut tåler jeg det er dette en behagelig krem å kan den hjelpe mot atopisk eksem ? Jeg må si med en gang til deg . Den hjelper meg veldig å denne kremen ikke for å skryte med jeg lager faktisk mye bedre krem enn den jeg kjøpte sist . Nå heretter kommer jeg ikke til å kjøpe av ande lengre . Heretter så skal jeg lage dette selv for å vite hva jeg har i bandt annet  å lage gode kvalitets produkter der jeg setter kvalitet høyere enn alt annet. Veldig takknemlig for å klare å jeg merker den trekker godt inn i huden med en gang herlig du får komme innom meg å få teste en dag det måtte passe . Det hadde vært veldig hyggelig .

 

Jeg ser ikke på problemer men jeg ser på potensial

 

Som leder i min egen bedrift så er jeg løsnings orientert å veldig målrettet . Jeg ser hele tiden etter nye metoder å tjene inn penger på i bedriften min . Der jeg gjør det aller best økonomisk er Massasje , Veileder jobbene mine  og butikken min. Altså i 4 av mine jobber så gjør jeg det veldig godt bloggen min er en liten del av jobben men den er med på å motivere meg vær dag å det jeg tjener på det er en liten bonus men ok det er helt innenfor jeg lever av de andre delene i mitt liv også dette jeg jobber ut det nye trinet så blir det å kunne bringe meg mer frukter enn hva jeg kanskje i dag egentlig forstår . Dette med å våge å gå ut i ett farvann der jeg ikke helt vet alltid hvor er jeg eller går jeg feil . Dette med å være 100 % alene om absolutt alle avgjørelser er både lett også vanskelig . Det er min feil om det går bra men det er også min feil om det går til helvete . Det er akkurat dette som jeg definerer prisen av å lære by working you know ? livet vårt er veldig varierende men om vi sitter å bare tenker på alt som hadde eller har gått galt så er vi ikke mottakelig for alt vi skal lykkes med om du skjønner ? jeg jobber under denne reglen her den som inte vårer den vinner heller ikke . Vi er nødt til å våge å gå den andre veien . Der jeg å du ikke helt vet hvordan vi kan klare å lykkes . Vi må gå ut av vår egen konfortsone . Derfor må vi heller ikke være redde for å feile fordi de er da vi gjør en del feil grep av vi faktisk lærer mer enn vi hadde gjort om vi hadde gjort alt riktig med første steg.

 

Jeg drømmer om en familie som har ett godt sosialt bånd

 

Når du mister det du har kjært er de du har i igjen i livet ditt enda kjærere å enda mer vanskelig å slippe fri om du forstår. Jeg har alltid vært en famille dame som vil ha ett nært bånd til min famille også den jeg vokste opp sammen med . Jeg har hele livet mitt levd mer eller mindre alene uten foreldre som har brydd seg noe stort om meg, dette har nok påvirket meg i omtanke for mine barn , lære de verdier også gi de mye også stor oppfølgning hele veien ikke bare gå i fra de å late som ingen ting har skjedd. Jeg vet den smerten hvor vondt det er men jeg vet også hvor nydelig da ting funker å alt er harmoni . Jeg hadde en liten periode i livet mitt der alt så ut mellom gardianen at ja vi har det jo bra vi også en stakkars stund. Jeg er takknemlig fordi jeg lærte det vonde like bra som jeg fikk litt godt i mellom alt . Jeg lærte meg å sette pris på hva avvisning faktisk er med å gjøre med ett menneske det raserer alt egentlig om vi ikke er sterke utad.

 

Det jeg å du drømmer om er ikke alltid vi får det hos de vi er glade i men vi kan lage dette drømme livet vårt selv . Det er akkurat det jeg selv har hjulpet meg selv med å få å jeg håper at jeg på denne reisen min i mitt liv kan  lære deg å sette pris på de små opplevelser for din drømme verden også ikke minst ha truen på deg selv . du lykkes med alt du måtte ønske kjære deg.

 

 

Kjærlig Hilsen

 

 

Elin Weronika

 

0 kommentarer

Siste innlegg