Jeg kunne ikke være mer klar !

Hei kjære lesere ❤️

 

Hvordan har du det ?

Håper du har det bra, noe annet hadde vært kjedelig å høre. Selv om vi vet at ingen dager er topp men vi har disse bølgene som kommer med alt av negative svingninger også positive svinglinger, alt lissom kan svinge  like fort som vi har det ene dagen perfekt så neste dag kan det vi nøt være borte. Derfor ønsker jeg kun å fokusere på positive opplevelser selv om jeg vet at det er pluss og mins – Det positive med å stå opp tidlig er jo å få morgen med seg å se dagslys for oss som bor her nord, men det minuset er jo at dagen blir jo så inn i helvete lang , det er jo minuset om vi ser slik på det. I dag fikk jeg en samtale på veileder samtale, herregud så nydelig også høre den Nordnorske dialekten elsker det hører jeg i andre enden , jeg kjenner på en ydmykhet ved at vi kommer så langt nordfra at vi  har en særegne stemme også en annen kultur på en måte. Her er jo å bannes samme som å si æ elsker deg om vi er litt grov , vi tar det ikke så ille opp her nordpå som de sørpå egentlig selv om det nå har blitt en del mildere, da jeg bodde i Oslo i 99 så var det mange som ikke skjønte oss nordlendinger vi holdt oss sammen om vi ikke kjente hverandre så du verden kor godt vi kjente hverandre om vi støte på hverandre , her i Rana så sa vi ikke hei til hverandre men i Oslo ble vi plutselig alene og ensom i den store hovedstaden tatt i betrakting i fra hvor vi kom i fra vidda i forhold . Så er vi ikke så godt vant med utelivet eller store forhold som der . Æ kan enda le godt i fra denne epoken i livet der jeg trodde jeg aldri skulle komme hjem til bake til Rana , Må være så ærlig at jeg er så takknemlig for at jeg tok turen tilbake å hjem til Rana igjen , trives mye bedre her enn i Oslo men trivelig med en tur i blant. Nå har æ bare en liten pause mellom her til jeg skal jobbe videre , jeg kunne tatt meg litt fri men jeg er så takknemlig for for livet og hva jeg har klart å oppnå til nå. Jeg skal denne uken få kunder innom i hensyn til klærne som jeg skal begynne også selge. Det gleder meg veldig at jeg vet at vertinnen har invitert flere gjester, jeg gleder meg veldig til å se hvordan dette blir spennende å se utviklingen på absolutt alt .

 

Mellomfasen er jeg nå mye mer klar en jeg hadde sett for meg

Som grunder så er jeg så takknemlig fordi jeg har dette motet mitt også ser muligheter, å ikke minst har kapasitet til det jeg holder på med. Det er ikke alltid like lett også få gjennomført alt. Om ikke lenge så skal regnskapet inn for i fjor, det er spennende å se hvordan tallene egentlig blir for bedriften . Det gleder meg veldig . Det er hele tiden noe jeg lærer i denne fasen men jeg må si det å starte opp med kle salget gleder meg til , da er vi inne i 6 jobben min, det blir bra. Så gleder meg til å se hvordan dette blir ut mot kunder, jeg ser jo kvalitet på klærne er nydelig også liker jeg de selv meget godt, det er mye av klærne som ble favoritter det likte jeg meget godt. Jeg merker nå at jeg trenger noe  nytt å bryne meg på , så denne reisen blir spennende . Det er en ny erfaring siden jeg aldri har jobbet med klær på denne måten i dette systemet men bedriften min er knytet til dette firmaet som jeg jobber opp i mot, som heter me&i dette vet jeg kommer til å åpne meg opp på en ny reise med å møte nye kunder også får jeg oppleve flere metoder for å nå ut til kunder . Det tenker jeg blir en perfekt reise mellom alt her. Jeg kjenner på en spenthet da jeg hoper inn i denne verden , jeg kunne like godt å ha hoppet i armene på en flott mann som hadde kunnet gitt meg trygghet også kjærlighet det hadde vært prikken over ien det, men jeg vet en dag så er han her . Jeg tenker ikke å stress med akkurat det.. akkurat nå er livet mye jobb også er det mye som enda ikke er helt på plass . Det er nærmere målet nå. Så herregud jeg er så takknemlig for alt jeg klarer å realisere med å bare bruke kjeften min også stå på målrettet , 100 tusen i minus er nesten nå i mål. Dette hadde jeg egentlig ikke trodd før en tid siden at jeg skulle lykkes så bra som jeg faktisk har gjort. Har egentlig følt at jeg har ikke nådd frem til enkelte som har vært her ofte. Det er slik at jeg nå fokusere på positivt igjen så ser jeg nå at jeg  gjør de rette valgene. Jeg ser på hva jeg har klart, ikke på det jeg enda ikke har i mål , ved å gjøre denne endringen så er målene mer overkommelig enn om vi ser hele målet å gi opp. En må bare jobbe utafra at dette skal vi kare. Men jeg skal være ærlig jeg gleder meg veldig til å ha alt i havn . Det må feires nå at jeg har nådd en milepel nå . Jeg tror det må feires litt mer en bare litt. Vi får se jeg er utrolig glad nå å kjenner meg ekstra letta når jeg kan senke skuldrende mine å ser nå at jeg er flink til å sette meg mål jeg når de . Nå skal jeg også bli mye flinkere til å late meg mer også ta meg tid for å leve slik som du gjør også alle de andre. Det gleder jeg meg veldig til . Det har jeg ikke kunnet gjøre, men nå fremover blir ting så mye lettere da jeg har fått så mye unna. Dette gir meg en så god energi at du bare ikke aner det.

 

Kjærlig Hilsen

 

Elin – Weronika

 

0 kommentarer

Siste innlegg