Jeg klarte det jobbet 1 år 11 mnd uten fri ❤️❤️❤️

Hei kjære lesere ❤️

 

 

 

Hvordan har du det i dag ?

 

Bra håper jeg at du har det, jeg må si jeg nyter dagen min veldig godt . Det er helt herlig å se at ting blir mer som jeg ønsker . Det tar litt mer form her mer dag for dag. I dag har jeg 1 år og 11 mnd jobb på rad uten en dag fri. Det ble feira på formiddagen sammen med en tremenning av meg med litt kaffe å noe godt attåt . Det var en veldig hyggelig stund med å se litt folk å ikke minst kunne nyte tiden litt her . Det er ikke alltid en klarer å se alt som skal skje men jeg merker at ting blir mer som jeg vil . Det er ingen selvfølge alt jeg mekrer at ting blir mer som jeg hadde sett for meg . Det er en ære å få lov til å eksistere å bare være til .

 

 

Dagen i dag var i grunn veldig fin å våkne opp til der jeg kan nyte tiden godt med alt som er. Det er ikke for alle å være i det en streber med . Det skjønner jeg . Det er ikke alle som har det som jeg har i meg at jeg må stå på bare litt til . Bare litt til så er jeg i mål. Dette med å ha den motivasjonen som bor i meg , lurer jeg selv på hvor kommer den i fra . Nå skjønner jeg i grunn hvorfor mor og far sovnet av i stolen da de satt å så på tv . Da de kjente på at kroppen var sliten . Det var noe jeg da ikke helt skjønte meg på at det gikk an å bi sliten .  Nå vet jeg hva det betyr jeg presser meg hele tiden litt mer og mer . Dette for å klare meg mer og mer økonomisk. Det er ikke lett alltid men , jeg jobber mer enn du er klar over . Det er derfor jeg ikke orker å være i drama eller sirkus liv der en ikke får være i seg selv. Jeg må bare være i det som gir meg harmoni og likevekt . Det er noe jeg har blitt mye mer tydelig på.

 

 

 

Klarer jeg å jobbe 2 år på rad uten fri ?

 

 

Nå har jeg kun 1mnd igjen så har jeg klart målet mitt om jeg klarer det. Dette med å se hva jeg klarer å alt jeg har bestemt meg for å gjøre . Så er det så mye som jeg ser mer tydelig at dette lykkes jeg mer med under veis. Jeg holder på med mye prosjekter men , har en ting som skal få det mer ferdig før vinteren setter i gang . Neste uke så er det meldt mye bedre jobbe vær ute så det blir bra. Det er i grunn ikke dårlig vær i dag heller så det blir en liten tur ut i dag etter bloggen er skrevet for å få gjort mer av det jeg kan gjøre uten hjelp . Dette med å få ting mer i orden selv er noe jeg gleder meg veldig til . Dette med å se hva som bor i meg så ser jeg at jeg har mer ressurser enn jeg hadde trodd først.

I dag hadde jeg i grunn veldig lyst til å bare sove å ta meg helt fri , det er slik enkelte dager da jeg synes det er innmari tungt å stå opp . Det var slik i dag men , det er til vi kommer opp så er det så , mye lettere å starte dagen . Tiden må jeg si går så hurtig at jeg ser at ting blir nesten ikke gjennomført i den farten jeg kunne ha ønsket meg men jeg merker at tiden skal bli så mye mer av da jeg får dette prosjektet mer ferdig . – Rart med dette da en har flere ting på agendaen så føler en at ting blir for mye . Jeg merker bare en eller 3 avtaler på en dag liker jeg ikke . Da får jeg litt for mye på min agenda som er ofte for mye i utgangspunktet .  Nå mekrer jeg at det skal bli lettere å mye mer roligere dager da jeg får mer i mål . Dette med å ha ting på agendaen som hele tiden tar min tid . Så har jeg liten fritid der jeg kan si jeg har fri til å kunne nyte livet mitt.

 

 

Jeg må si jeg er veldig glad for at tiden gjør mer med oss å vi får mindre ting på time planen som skal oppta oss . Det er ikke viktig at jeg har alt , det som er viktig er at jeg har kontroll på min tid også arbeid . Dette med at jeg må jobbe mye er en grunn å jeg gleder meg til å være mer i mål med mine ting . Det nærmer seg mer å jeg er veldig takknemlig. Jeg har hatt en tøff periode der jeg har hatt alt for mye på mine skuldre . Det er alltid noe i det en gjør men jeg er takknemlig for de små ting som jeg har. At jeg har energi også mål for dagen . Dette med å lytte til hva jeg skal gjøre å ikke gi opp selv om ting er vanskelig eller tøft. Det blir en gledens dag den dagen jeg kan nyte en hel dag fri uten å bekymre meg for økonomi eller at jeg burde ha jobbet å stått på. Det er blitt ett mønster at jeg må stå på . Det blir en dag at jeg kommer meg mer i mål den dagen vet jeg kommer å jeg må si jeg gleder meg så til å kan få kjenne på den livs gleden å bare få være meg å ikke må jobbe eller gjøre en jobb hele tiden . Det er i grunn en stress faktor om jeg vil det eller ikke . Selv om jeg hele tiden forteller meg selv at du er dyktig for å klare å senke stress nivået å være klar på at jeg er på riktig vei . Dette med å være i rett energi så er jeg mer klar for å motta.

 

 

Dette med å klare å være i takknemlighet for lite er meg i ett nøtteskall jeg nyter øyeblikket jeg er med deg eller andre som  er sammen med meg. Det som gir meg livsglede er å være for deg eller du er for meg å bruker tiden din på meg. Det setter jeg veldig pris på. Jeg bruker tiden min på de jeg bryr meg om å jeg må si jeg liker det veldig godt, jeg ser jo tydelig at ting blir bedre og bedre ved at en er på plass i det jeg skal være i. Takknemlighet tiltrekker mer av det jeg skal være i.

 

 

Hvordan klarer du å opprettholde motivasjonen med å jobbe så mye som du gjør ?

 

Resepten på å klare det er at jeg kun er i godt miljø , jeg har ikke venner som sakker negativt , jeg vil kun være i godt miljø der jeg snakker deg opp å de jeg er sammen med snakker meg opp. Det som gjør at jeg klarer å jobbe så mye er jo i tillegg for at jeg har en drøm om å lykkes som motiverer meg . Det er en persen for å klare det å jeg er en konkurranse preget person at jeg gir meg ikke selv om jeg er veldig sliten . Jeg  driver i grunn rov drift på meg selv noe jeg ikke kan anbefale deg å gjøre med deg selv . Jeg pusher meg max av det som går har alltid gjort det å kommer nok til å gjøre det helt til jeg dør. Det er meg jeg er bare i blant redd for at jeg nå pusher meg for hardt for å klare meg … økonomisk dessverre ser jo at jeg jobber aller best under kraftig press så jeg presterer på målstreken så jeg klarer det men det er ikke å anbefale for å si det slik , å ha flere 100 tusen å betale av utgifter er tøffe tak da en er alene er tøffe tak men det skal gå fint jeg gir meg ikke før jeg er i mål uansett . Jeg motiverer meg alltid daglig , forteller meg slev at dette får jeg til , jeg er dyktig det er viktig at en forteller seg selv det. For å klare å holde motivasjonen oppe. En dag er jeg på toppen å kan stråle da skal jeg jeg nyte veien i fra bunnen til seier med å hylle meg også de som var for meg de dager jeg hadde det tøft – De som støtta meg under veis skal jeg være for . – jeg glemmer deg aldri for den støtten å tiden du har gitt meg . Evig takknemlig !

 

 

 

 

 

Kjærlig Hilsen

 

 

Elin – Weronika

 

 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg