Jeg klarte det faktisk igjen ❤️

Hei kjære lesere ❤️

 

 

Hvordan har du det i kveld ?

 

Bra håper jeg at du har det, jeg har nå nettopp kommet meg hjem ette å hatt massasje på en kunde som bor på en omsorgs bolig – Det er fint å kunne jobbe som jeg gjør det jeg bestemmer min egen arbeids dag. Det er også en spesiell dag som er at jeg har jobbet 1 år også 10 mnd i dag. Det er helt utrolig at jeg faktisk klarer alt jeg holder på med uten om jobb . Det er ikke alt som har gått helt i mitt tempo men i dag fikk jeg heldigvis mer fart på ande huset mitt . Det tar sin tid alt men jeg kommer meg fremover det er nettopp det som er viktigste .

 

 

For meg så er det helt utrolig at jeg i dag klarer dette alene som jeg holder på med selv om det er mye lettere da en er flere men jeg ser jo at jeg er veldig effektiv så jeg kommer meg videre å har i grunn målet klart vi skal få dette ferdig før vinteren setter inn . Det er en helt surrealistsk hva jeg faktisk klarer å skape her hjemme . Det er så herlig å jeg er så glad for alt jeg faktisk gjør å får til . Jeg merker godt at jeg har holdt på med å snekre ute i mange timer , det tar på en kropp som er sliten i fra før. Hvor jeg henter motivasjonen kan for mange være helt uforståelig . Jeg skjønner godt at det er mange som gir opp før de har startet . Dette prosjektet mitt er ikke arkitekt tegnet hus , men det er en tegning i hode mitt å det er godt nok for meg . Du skjønner det er ett ande hus å jeg skal få det nydelig jeg lover deg.

  Oktober er kommet å jeg gleder meg veldig til hva denne mnd skal bringe meg

 

 

Jeg setter meg alltid nye mål da det er ny mnd og full mnd. I tillegg så for bereder jeg alltid neste dag , med hva jeg skal gjøre . Det er vel dette vi definerer dedikert å strukturert. Jeg har full kontroll på alt jeg gjør å har her hjemme . Det er en ære også klare mer enn jeg hadde sett for meg . Det er så herlig å kan lytte til dyra i dag å se at de trives godt her hos meg . De er blitt mitt alt. De er en glede å jeg ser de trives så godt hos meg . Det er så artig må si jeg nyter stunden sammen med de. De gir meg glede også merker jeg at jeg har det så mye mer hyggeligere etter de kom til meg . Dette med å ha noen å ta rede på så gir de meg veldig mye tilbake. De hadde i kveld da jeg var ferdig med å snekre gått alle som en inn i huset sitt å tatt kvelden å ventet på at jeg skulle komme å lukke døren deres. Det er så herlig å jeg ble så glad da jeg så hvor fine de var der de satt på rekke å rad alle høner også løpe ender de hadde funnet sin plass sammen med moskus ender . Det er en ære å være så heldig å ha de .

 

 

Dette med å ha dyr eller en hobby er viktig for oss alle slik at vi kan ha ande ting å fokusere på en drama eller uviktige ting . Jeg har ikke tid for å se på bagateller eller drama . Det er fordi jeg jobber hele tiden mellom alt. Det er blitt slik å jeg må si jeg trives veldig godt som menneske å se hva lille meg faktisk har klart å prestert alene her . Det er litt hjelp av ande men jeg har gjort det aller meste selv å det gir meg veldig god tilfredstillelse av å se hva jeg faktisk har lyktes med å gjøre selv . Det er en ære å jeg er super stolt det jeg har fått til .

 

 

Jeg tenker alltid før jeg handler

 

Som grunder er det viktig å satse å noen ganger må jeg også du ta ett valg fort. Der vi ikke alltid kan tenke over alt , noen ganger er det avgjørende for at vi våger å teste ut noe for å få en økning i bedriften så er det viktig for en vekst. Eller er det tapet av det vi skal lære for å kunne jobbe videre med noen annet ? Dette opplever jeg hele tiden å jeg merker at jeg har blitt flinkere til å ikke gjøre så mange feil som jeg gjorde i starten som ble dyre . Noe kan vi ikke helt unngå dessverre da vi bytter telefon selskap det gjorde jeg i god tru at det skulle gi meg bare bedre dekning . Det jeg får da jeg bytter over en faktura i fra mitt tidlige selskap på 12 tusen å da går jeg tilbake til det selskapet igjen . Det var mye penger så tenkte jeg ikke at jeg skulle få faktura i fra de også , jeg fikk 17 tusen i faktura her . Da kjente jeg at det ble litt vel mye også klaget jeg på det . Det betyr mye for meg at jeg får en slik faktura å er en liten bedrift så er dette ett stort hygg inn i min penge flyt. Det gjør noe med alt . Det jeg ser er jo at de bryr seg ikke helt over at jeg ikke er så veldig imponert over de , men jeg har til nå fått faktura ned til litt over 9 tusen så det går rette veien selv om jeg lett hadde kunnet unne meg litt mat eller be mine barn ut noe jeg enda ikke har hatt råd til eller andre ting så var ikke dette noe hyggelig ..

 

 

Jeg tenker at vi som forbrukere vi må være uredd da vi går i møte med en telefon operatør kunde så er jeg ikke nådig jeg har sagt at jeg ikke godtar dette egentlig å jeg har krevd at få den ytterligere redusert så vi får se jeg er ikke helt ferdig med de.  Det er mange som faktisk som har skrevet om dette mobil firmaet som ikke er helt heldig . Jeg måtte med dele dette  med dem , så de kunne lære av denne situasjonen . Det er kjedelig at jeg som er ett lite firma skal betale mer enn jeg har vært kunde hos de , i tillegg måtte jeg  betale dobbel faktura . Det er frustrerende å trist ikke noe annet å si , jeg fikk til svar jeg kunne gå tilbake til de som kunde men jeg vil aldri mer være kunde for ett selskap som flår meg som kunde på denne måten . Det er ikke noe annet å si enn det at styr unna SMB telefon selskap så du ikke også får en sjokk regning .  Jeg har 3 telefoner siden jeg har 2 veileder jobbe å den siste bruker jeg til Gruben Massasje . Det skulle ikke være noe som flådde deg så inn i helvete . Jeg tenker at forbruker rådet eller noen andre sikkert hadde tatt saken lett. De solgte seg inn på meg ved å være så forbannet hyggelig å sleip jeg fikk heller aldri vite hva jeg måtte betale om jeg gikk over. Jeg nevnte at det kunne hende jeg måtte gå over det ble aldri nevnt noen brudd gebyr eller pris … hadde jeg aldri sagt ja til noe så tåpelig . Derfor alltid spør hva er brudd gebyr om jeg ønsker å gå ut av dette . Det vet jeg nå ble en dyr lærepenge men jeg er som sagt enda ikke ferdig med de .

 

 

Kjærlig Hilsen

 

 

Elin – Weronika

 

 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg