Jeg klarer det igjen ikke dårlig 🔥🔥🔥

Hei kjære lesere ❤️

 

 

Hvordan har du det i dag ?

 

 

Takk jeg har det fint etter forholdene jeg . Det er ikke alltid like lett alt men jeg forsøker å gå videre uansett om det kommer noe jeg ikke liker . Det er en god egenskap at en klarer å gå rak rygget fremover for tiden kommer til å bli mye bedre enn den er nå . Det er en tid jeg gleder meg veldig til . Vi møter på alt vi skal . Det vi kan føle at dette ble for mye så var det nettopp en grunn for at vi opplever det. Enten skal vi lære av det , eller er det karma som gir oss i retur det vi selv har gjort . Det er en tid for alt å vi kan føle at tiden går sakte . Da er det en god mulighet for å ladde opp batteriene dine for å få det mye bedre igjen å kan klare å få ting på plass igjen .

 

 

Jeg opplever at jeg ofte må ta en liten pause mellom alt jeg har en tendens til å jobbe litt for mye så en trenger å legge inn litt gode pauser som gir oss ett puste rom der en får bygge opp god energi igjen . Det har jeg nå fått gjort i 2 dager å det trengs å ladde opp litt . – Viktig å være for seg selv da en alltid er for andre hele tiden .

 

 

Jeg må bare si at jeg er mega stolt over meg selv

 

Det har jeg faktisk all grunn til med alt som skjer rundt meg pr nå. Det er en fantastisk spennende reise i livet mitt der jeg ser at jeg klarer alle mine krav som er satt . Det er så spennende at jeg har i grunn ikke ord. Hva skal jeg gjøre da jeg er helt i mål ? da kan jeg bare samle opp å kan bli mer rik enn jeg hadde håpet på. Det er en ting som er sikkert at det vi gjør selv det blir resultater av alt om det er lite vi gjør eller mye ikke nøye . Ved å gjøre litt vær dag så er du alltid nærmere målet ditt en om du gir helt fan . Det merker jeg på alle jeg veileder som jeg har på program de som ikke gjør det jeg har bedt dem om å følge. Det synes veldig godt . Vet du hvorfor ? De vil alltid være på samme plass som de var da dem startet da en ikke gjør en endring . Derfor merker jeg tydelig på hvem som lytter å følger med eller de som bare tror at jeg skal hjelpe de opp å frem .

 

 

Spennende tider er alltid godt når en ser forandringer rundt oss

 

 

Jeg bare elsker å se endringer å ikke minst dette med å være i det en trives med . En liker å ha flere ting å bruke tiden sin på , det er alltid noe en kan gjøre for å endre ting for oss selv. Det er alltid  noe vi kan være i som gjør oss til en bedre versjon enn oss selv. Det er ikke alltid en kan være for andre men vi kan kreve at vi er for oss selv å dette liker jeg veldig godt . – Dette med å være en selvstendig grunder som jeg er så mekrer jeg at jeg har klart å funne mer roen rundt alt. Jeg stresser ikke like mye som jeg gjorde i starten . Det er alltid en tid for alt å vi skal være glad for endringer som kommer rundt oss det er sundt også gir dette oss mer å gå på.

 

 

Bedriften min har siden start vært i flere utviklinger å jeg har klart alle tøffe tak hele tiden . Det sies at det er en 2 til 5 års plan der det er tøffe disse årene det kan jeg skrive under på. Det har vært bein tøffe år med masse mer jobb en alle dere som jobber ordninært . Dere kan bare glemme at dere har jobbet mye for dere vet ikke hva mye er da vi kommer til grunder livet . Det er alltid krevende å gjøre en endring da en bedrift må justere for å klare sine utgifter – Det som alltid er ett problem er jo at det skjer i blant noe en aldri helt kan forutse slik som dette med pandemien den kunne ikke jeg ha forutsett den har bidratt for at jeg har måtte endre masse her hos meg .

 

 

I dag er jeg veldig takknemlig for alle tap alle utfordringer som jeg hadde opp igjennom disse årene . De har bidratt til at jeg ser at jeg må hele tiden se løsninger . Jeg må alltid se etter nye metoder for å jobbe inn penger. Der jeg gjorde det mest geniale med å bli veileder å starte i tillegg min egnen kanal som kunder kan nå meg på . Så ser jeg nå at jeg har klart å slå den faste kanalen som bedriften er knuttet på en sentral – Det er mye jobb som ligger bak men jeg merker at en dag jeg nesten ikke har noe så ladder jeg heller opp . Det er alltid noen som trenger meg . Det er alltid en telefon som ringer meg å det setter jeg stor pris på. Jeg går en fin tid i møte å jeg må si jeg er veldig takknemlig for absolutt alt.

 

 

Det er i grunn veldig sykt jeg har jubileum 2 ganger i november

 

 

Det er helt sykt at jeg har det i grunn begge to nesten på samme tid. Det er helt sykt å jeg er helt ubeskrivelig takknemlig for at jeg faktisk har klart meg så godt så langt. Det er å ha bedriften min oppe å gå i 6 år neste uke har jeg 6 års jubileum . Det som er jeg har ikke hatt en uke med at jeg ikke har hatt kunder . Har ikke hatt ferie eller tatt meg fri . Jeg har jobbet opp bedriften å det er jeg super stolt av. Dette med å ha klart dette i alt jeg har stått i er jeg veldig takknemlig for .

Det andre Jubileet mitt er  at jeg har jobbet i 2 år uten å tatt  meg en eneste fri dag . Det er stert men , jeg kan ikke anbefale dette for alle og en hver fordi det kreves utrolig mye av deg som person for å klare dette. Det er ikke for alle det er kun for de som tåler å pushe seg litt mer en vanlig å her er jeg . Jeg er ikke helt vanlig egentlig jeg er litt uten om det vanlige å jeg liker det aller best . Jeg går ikke etter dere jeg følger meg selv å bryr meg heller ikke om hva andre måtte mene om meg eller det jeg holder på med. Det er noe jeg ikke tar til meg . Det jeg vet er at jeg gjør mitt aller beste ut av alt jeg har å jeg står mer på å det er dette jeg nå ser bevisene på at jeg gjør en dyktig jobb der jeg har blitt veldig viktig for alle sammen som går fast hos meg eller jeg veileder fast på ulike ting . Dette er så spennende at jeg gleder meg veldig til vær dag som kommer hva denne dagen skal bringe meg . Det er alltid håp det er alltid noe vi kan bi dyktigere på å dette med å strekke hånden ut så må jeg si jeg er veldig takknemlig for alt .

Kjærlig Hilsen

Elin – Weronika

0 kommentarer

Siste innlegg