Jeg kan være både fruktfat også kaffe brød samtidig til nysgjerrige folk elsker det jeg ❤️

Hei kjære lesere ❤️

 

 

Hvordan går det med deg ?

 

Jeg har det utmerket godt i livet mitt, jeg trives å merker at livet er ganske ok egentlig . Det å være takknemlig for nettopp det jeg har . Det gir meg veldig mye tilbake , om du skjønner. Det å være tilstede for meg selv i mitt liv som jeg er tilstede for andre er like viktig . Weekend den gikk sykt fort , jeg har fått jobbet mye med alt egentlig men jeg trivs veldig godt med mine jobber ellers hadde jeg selvfølgelig ikke stått på slik som jeg gjør i dag. Jeg fikk egentlig gjort mye i helgen som jeg hadde på agendaen . Jobb også barna er de viktigste , de fikk jeg snakket med også sett , alle tre, takknemlig for nettopp det. Jeg er så glad for at jeg ser tiden med vår er nå her også alt en ønsker å få gjennomført . Det gleder meg veldig . Jeg har mange planer med å få ting gjort , jeg er en jævel på å salme inn litt folk som kan hjelpe meg litt så skal få gjort det nå håper jeg med å flytte på noe her i hagen også bare dette med å sage ned tre også få unna noe som jeg ikke vil ha mer . Det er opprydnings time akkurat .

 

Jeg står opp til en dag jeg vet litt hva som skal skje

 

Så våkner jeg opp til mer bookinger det er så digg jeg elsker å se at jobben jobber for meg  mens jeg allerede sover å hviler ut etter å ha jobbet i ett sett i 1 år og 4 mnd uten å hatt fri. Det er stort det ikke sant ? jeg synes dette er en bragd også viser det meg selv hva som oppriktig bor i meg egentlig . Jeg fikk en melding i går via en skole venninne i fra ungdomskolen . Herregud det er år og dager siden jeg har sett og vært sammen , men praten mellom oss alle satt løst og fast om oss selv hvor vi alle er i dag. Det er litt forskjell på oss alle sammen men vi har en slik nydelig måte å være på. Hun jeg var til holder på å renovere ett hus å hadde en del vinduer som jeg skulle få overta slik at jeg kan få bygd meg ett  nydelig drivhus her hjemme . Jeg vet hvordan jeg vil ha det om du skjønner . Jeg er en romantiker også historiker også en skrot nisse om du vil Jeg liker det gamle også det som de aller fleste ikke ser monn i det bare elsker jeg veldig . Jeg hadde en for liten bil med meg , så jeg må låne dogden til min sønn for å få hentet de vinduer . Det skal bli en sann glede få lov til  å kjøre denne bilen litt nå .. den er bare så nydelig jeg bare digger den også v8 erne lyden som gir meg en god følelse av frihet også bare være . Jeg er så glad for å se at mine barn de har samme interessen som jeg at bilder det er digg, de har tatt det litt høyere enn jeg da  men nydelig å se .

 

 

Hva er egentlig min plan fremover ?

 

Grunder livet er veldig viktig at en følger med om du skjønner, jeg har ikke fast lønn det som gir meg lønn er at jeg klarer å levere også at jeg selger bra inn. Altså at kjeften min er på  rett plass. Det som er farlig er om jeg lytter til den ene som ikke liker meg eller de som vil snakke meg ned . Det er alltid noen som liker å være en  dårlig karakter overfor meg å gi meg dårlig omtale , jeg så søskenbarnet til en av mine søsken hadde skrevet at jeg var en elendig massør også jeg kunne ikke jobben min. Om jeg skal si nei hun har ikke rett det blir det ord mot ord føler jeg . Det som er trist er at en som mener du ikke er bra, hvorfor ikke ta det opp når de eventuelt er hos deg ? men loddrett drit deg ut . Det forteller meg mer om henne enn om meg , hadde jeg vært så dårlig som hun sier jeg er , så hadde jeg aldri hatt min vekst å Gruben Massasje hadde aldri eksistert, så jeg velger å lytte til alle mine kunder som er fornøyd med meg , å ukentlig går fast til meg for å få hjelp til å få en bedre hverdag.

Min plan fremover er å være mer tydelig også synes mer i samfunnet altså være meg selv også tørr å stå opp for meg selv og min identitet, det å være en grunder i vekst er ikke lett men derfor må jeg være kreativ slik at jeg kan lykkes med å oppnå mer fremover . Av suksess  å ha utvikling , det er jo nå startet opp med å gro også vokse opp mer her , så jeg gleder meg så til å få se om jeg lykkes med å lage den kremen som jeg håper kan bli en suksess… lykkes jeg med den så klarer jeg al annet som jeg har planlagt fremover . Da må jeg be om litt hjelp for å få sanket mer av det jeg skal jobbe med for å utvikle mer kremer som jeg har på agendaen min nå. Jeg er en utvikler også klarer jeg ikke helt også være i ro, jeg har nok sikkert ADHD ganger 100o siden jeg aldri helt klarer å være i ro , jeg trives aller best da jeg har 1000 ting jeg ønsker å få gjort , i år er det stepp by stepp her . Som jeg gleder meg veldig til å få gjort unna. Min eldste sønn åh ja skal du ha drivhus også nå? hmm ja vel , tror ikke han skjønner greia mi men det gjør ingen ting jeg vil jeg skal å da jeg har satt dette på agendaen så skal det i livet .  Jeg får flere vinduer også skal jeg ha de i fra skole venninnen min , det blir stas . Hva er utvikling også hva er det vi ønsker å realisere ? jeg har mange prosjekter på gang selv om noen har stoppet litt opp , å noe er stadig i gjennomgang her . I fjor var det penger som stoppet meg , fordi jeg hadde det så tøft økonomisk at det å holde livet i bedriften var mer nødvending enn alt annet . I år merker jeg at livet er mye lettere enn i fjor så fremover kommer jeg til å nyte livet mer også være mer tilstede . Dette med å ikke vite ang klærne om jeg kan få fortsette med å selge de , dette er enda på is siden de gikk konkurs. Det å ikke vite er ikke noe som en kan gjøre noe med . jeg ser jo nå i bedriften min hva som generer til mest penger, massasje , veileder privat , veileder fast , butikken , så kommer de ande i siste rekke . Det å jobbe opp det en ser gir mer avkastning er så klart viktig moment for å kunne lykkes med mine prosjekter . Det å være alene om å lykkes med å ha en normal års lønn for meg i fjor for første gang siden jeg startet opp er en bragd etter oppstarten så ser jeg nå en sunn også stødig utvikling men den hadde aldri kommet om jeg hadde tatt all den fri en som dere alle maser om at jeg bør ta, jeg trives så godt med å jobbe også utvikle så regner med at jeg kommer ikke til å slutte med det. Jeg har så lyst til å åpne opp mer for å begynne å male , se om jeg kan ha lit kunst energi i meg ? det hadde vært så nydelig også kunne  male litt ute i hagen i sommer å bare være , kanskje være naken under kjolen min å håpe at ingen ser det … jeg har noen naboer som er litt nysgjerrige på meg så ja hvorfor ikke la jeg få bli både fruktfatet også kaffe brødet også ikke sant det er så trivelig ikke sant ?

Kjærlig Hilsen

 

Elin – Weronika

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg