Jeg har virkelig oppnådd 👏🙌💯

Hei kjære lesere ❤️

 

Hvordan har du det I dag?

Bra håper jeg at du har det jeg sov litt lenger I dag igjen.  Kjenner på kroppen min at det trengs virkelig. Nå er det litt jobb her med det som ikke er noe hyggelig som er regnskap.  Men det må gjøres å må si jeg gleder meg virkelig til å få gjennomført mye her.  Å se hvordan egentlig dette året mitt ble.  Surrealistisk egentlig at jeg har nå kun 2 arbeidets dagene igjen.. er egentlig ikke helt til surrealistiske å rart at jeg virkelig har lykkes med dette tempoet mitt…jeg skjønner egentlig ikke dette selv men ja året har gått helt sykt fort synes jeg.

 

 

Årets tøffeste kamp

 

Å rydde opp etter nedstengnig å masse tap så har jeg i år jobbet hele tiden i perioder døgnet rundt faktisk.  Surrealistisk egentlig men det er sant.  I fjor på denne tiden hadde jeg så mye negative tall… i år blir det spennende å se hvordan vi klarer å få det til på to dager.  Jeg har veileder samtale telefonen også å den er fantastisk takknemlig for at jeg har denne jobben i tillegg til alt annet. Selv om livet ikke bare består av jobben så er likviditet viktig at den er i orden.  Jeg har lykkes mye dette året.  Noe har jeg enda ikke klart å komme I mål med til tross for at jeg har jobbet hele året.  Men fokuse mitt er på det positive der jeg har mulighet til å realisere mine drømmer.

 

Jeg har virkelig oppnådd

 

Det å klare å redusere negative tall slik som jeg har gjort i år er en vidunderlige nydelig følelse. Noe jeg merker at jeg gleder meg virkelig til å få feire jubileum sammen med ungene mine.  Feire at jeg har fått alt i orden.  Å har en bedrift som utvikles hele tiden.

 

Kvalitets tid

Egentlig er det utrolig lite som skal til når jeg trenger hvile eller ha det hyggelig.  Litt vanskelig nå når jeg delvis er bil laus men sønnen min har mange biler så alt ordner seg alltid.  Akkurat nå så er ikke formen min på topp.  Tror nok jeg har pushet meg selv litt vel heftig…så da får jeg smellen. Ikke vært i noe form på flere dager.  Men det kommer seg.  Nå blir det litt kaffe og noe godt attåt. Det er kvalitets tid for meg.  Håper du har det fint å koser deg.

 

Kjærlig hilsen

 

Elin Weronika

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg