Jeg har sett at ….

Hei kjære lesere ❤️

 

 

Hvordan har du det i dag ?

 

 

Håper at du har det fint å kan nyte dagen din godt på en lun også herlig måte. Det jeg gjør da jeg har tid så er jeg i mitt aller beste med å bare være i mitt eget gode selskap. – Jeg har gått gjort mye her i dag takk og lov for det. Jeg er tilsynelatende i en meget god stim med å klare alt her . – Eneste som knekker meg litt er kulden enten er det så kaldt at en ikke klarer å gå ut . Eller så endrer temperaturen slik at kulden kommer inn om vi ønsker det eller ikke så det er ingen mellom ting når det er vinter .

 

 

Uten om det så har jeg det veldig fint mellom alt her jeg jobber som sagt daglig det er noe jeg har gjort i over 2 år nå siden jeg startet opp bedriften så har jeg jobbet vær uke så en også annen dag fri tillot jeg meg i starten men nå har jeg full fres for å klare å komme meg mer i mål her . Det er godt å se at ting blir lettere for vær dag som går. Dette med å senke skuldrende for tidlig er ikke bra . Så da velger jeg å heller holde en stødig hånd på jobben slik at jeg klarer å komme meg i mål med mine ting . – Så langt har jeg lyktes med alle utfordringer som har vært så jeg bare satser på at jeg klarer å jobbe like dedikert som jeg alltid gjør så jeg gleder meg veldig til å si at jeg er bare en time unna målet .

 

 

Det er fredag også weekend igjen

 

 

Jeg må si jeg gleder meg alltid til weekend her jeg da har jeg litt mer lave skuldre for  si det slik jeg har ikke alltid det stresset som er i hverdagen jeg vil ha litt mer ro da en i hverdagen . Denne helgen så var det meldt litt rusket vær så jeg tror denne helgen at jeg bare blir hjemme en får se hvordan det i grunn blir her så tar en avgjørelse etter vært . Alltid nok jobbe med hjemme her med veileder samtaler som alltid kimer inn . Da er det godt å være meg for å være ærlig med deg . Det å motta samtaler er noe av det beste jeg noen gang har startet med . Det gir meg slik god energi så har jeg nå fått mer vekst i mitt eget så jeg tenker dette kunne ikke ha blitt bedre . Vi har alle våre utfordringer du dine jeg mine . Det som er så herlig at vi alle kan hjelpe hverandre mellom alt. Ved å være for hverandre å gi litt av det vi kan dele . Det hjelper ofte andre i en dyster hverdag at en kan være mer hjelpsom en at en er avvisende .

 

 

Det er en spennende tid må jeg si

 

 

I hele år har jeg jobbet og jobbet som en helt for å klare å komme i mål med alt jeg har hatt i bedriften også privat . Det er alltid spennende å se at en nærmer seg år slutt med alt en har vært med på i år. ‘Jeg har utviklet meg mer i år på flere ting enn alle de andre årene , jeg  har tatt mer modige valg i år enn noen gang før . – Jeg sier ikke at alt er lett for det er det ikke . Det er ingen ting som er over lett men jeg må hele tiden fokusere på at jeg har lyktes med mine mål selv om de enda ikke er i havn . Dette er min metode for å fortelle hode , sinnet mitt også hva jeg selv sender ut at jeg er på rett sted – Det å være i en negativ retning for meget så klarer ikke du eller jeg å lykkes med våre kamper eller drømmer . Det å hele tiden være på farten med nye ting som skjer også endre seg selv mellom alt så har vi alltid en sjanse for å lykkes . Dette med at en står på stede hvil for å forvente at ting går bra , så er det ikke alltid det gjør det. Vi må være aktiv for å møte det vi skal motta.

 

 

Jeg har sett at bare en vil det så

 

 

Endrer det seg noe i meg at jeg klarer å stå på mer ved å jobbe eller bare dette for å knekke noen koder for å klare å etablere mer inn . Det handler om at vi må se ting for oss . Det å se det visuelt er ikke for alle like lett. Det er mange av dere som bare fnyser av dette . Det er helt i orden , men jeg vet at dette funker å ser resultater pga av hva jeg maner frem . Det er artigere når en ser at ting kommer mye lettere til oss ikke sant ? men det er også nødvending å vise at en har truen på at ting kommer til oss da det er modent så vi kan glede oss over resultater . Det er gøy å se at en tanke lett blir til mer å en kan gjøre mer for andre ved å være mer tilstede for de enn en er om en har for meget på agendaen . Det å ha mange baller i luften samtidig er meg . Det er herlig å se at jeg lykkes med å få til å koble meg på andre som jeg gjør da de ringer meg . Jeg hadde en samtale i går av en veileder kunde . Dette å se hva en har klart å lykkes med å hjelpe det er så artig å se å høre. Det gir meg faktisk mer tilbake en det jeg tjener på den jobben . Det betyr så mye for meg at de kan få til å komme i kroppen sin å ha det godt .

Ikke bare fordi det er jul snart men , jeg tenker på generelt det å være i en negativ fase er ikke hyggelig for noen av oss det tærer på kroppen vår. Det gir oss lite om vi ikke har det bra eller at helsen vår er i orden . Det er små justeringer for at vi kan endre vår mentale helse . Det sitter i hodet vårt om vi bestemmer oss for å lytte eller å gjennomføre så er det oss selv vi må være alltid ærlige med . Det nytter ikke å fortelle meg at du har gjennomført noe , da en kan med det første tone fallet høre at her står det ikke bra til. Så jeg må si jeg elsker dette med å være til hjelp for deg eller andre . Det er noe eget med å få være den karakteren som gir litt mer av seg selv. Siden jeg ikke har andre en mine barn som jeg har kontakt med i min familie . Så har jeg i grunn mye tid til overs mine barn er opptatt med sitt så jeg har i grunn veldig god tid for alle som ringer også litt mer .

 

 

Skap deg en nydelig dag kjære deg.

 

 

Kjærlig Hilsen

Elin – Weronika

 

0 kommentarer

Siste innlegg