Jeg har så mye ideer at du aner ikke ❤️

Heisann kjære lesere ❤️

Hvordan har du det I dag?

Bra håper jeg at du har det,  jeg har jobber nå i kveld.  Å må si jeg er så Takknemlige.  Nyåret ble startet med å ro ned litt å ta vare på meg selv.  Nå er alt som før.  Full  guffe å jobbe her men trives meget godt.  Så blir så spennende å se fremover uansett.  Jeg har nå en visjon om å skrive masse spennende ting fremover ifra hvordan jeg opplevde situasjonen i å jobbe så dedikert, målrettet fremover som jeg Holder på med.  Vet at det er mange mennesker som sliter med å få opp energien sin å dere jeg har selv vært der . At livet mitt suger… jeg skjønner egentlig veldig godt at ingen ting går etter planen å det har det heller ikke gjort hos meg heller.  Livet er levende å derfor er det å vise respekt for de som trenger hjelp eller har du det litt slitsomt.

 

Jeg har så mye ideer at du aner ikke

Hvor jeg skal begynne gleder meg virkelig til å få utvikle meg mer.  Når jeg ser tilbake på de tre tøffeste årene ever.  Så har jeg lykkes med mye mer enn jeg trodde var mulig.  Jeg må jo ha trudd at jeg kunne ha klart dette.  Noen sier sikkert at jeg er en smule pr kåt… jeg er nok det . Forøvrig jeg har alltid likt å stå frem å liker å vise meg frem. I fra jeg var et lite barn hadde jeg store drømmer om meg selv.  Å I dag er jeg jo på god vei dit.  Jeg har en datter som er bekymret for at jeg skal gå på flere smeller så hun har klart å dempe meg litt.  Tror egentlig det har vært litt ok jeg tar i blant stor risiko å liker jo denne spenningen som dette gir meg.  Får et kick.  Det som kommer videre er et nytt oppdrag jeg skal på I denne uken.. som selvsagt dreier seg om økonomisk gevinst.  Så er noen jeg kan tjene penger på å generere til økt inntekter.  Så når jeg er mye på sosiale medier så hvorfor ikke egentlig… jeg trivdes veldig godt med jobbene mine å de jeg bryr meg veldig godt om . Så jo tydelig at Veileder jobben eller nå er det to hvor bra det e at jeg har de . Da har jeg fått opp ifra nye kanalene en god vekst egentlig.  Startet opp i 26 oktober å har hatt en utrolig god vekst på disse korte tiden I fjor.  Det et fantastisk nydelig å kunne hjelpe andre mennesker. Som trenger hjelp å vil ha det i tillegg.

 

Nyttårs fortsetter

 

Før var alltid mål med å se bedre ut å fokusert på kun det yttre. Det er ikke noe som jeg bryr meg om lenger.  Jeg fokusere på å ha gode helse men den kommer i hvordan vi lever livet vårt.  Å samtidig så er det meget viktig at vi fokuserer på god å det godt rundt oss.  Dette er helse gevinster I seg selv.  Du får det mye lettere enn å ha det slitsomt.  Gjøre Noe som gjør deg glad. Det hjelper meg å få ut møkka av ditt indre.  Jeg kommer nå til å jobbe mye fremover.  Jeg er ikke 100 % i mål litt tap ifra I fjor.  Men vi klarer å redde dette inn . Tapet i fjor er egentlig et hån av tap.  500 tusen var jo et kraftig tap.  Men vi snakker jo egentlig litt mindre men totalt er det jeg har ikke fått regna ut alt enda.. men tror ca 100 tusen men mulig litt mindre. Til tross for at jeg fikk mye mer inn i fjor er det alltid utgifter på alt.  Dette er det ikke alle som tenker over.  Jeg betaler både moms,  skatt på mine inntekter..mer enn du gjør.  Det spesielle å spennende så når jeg ikke vet fremover blir det mye lettere å mye mer spennende.

 

Nå må jeg faktisk ut å mokk litt snø.  Tok meg helt fri på dagen i dag å roet meg ned.  Å når jeg sto opp var det rett på jobb.  Nå trenger jeg å ha inkjørlen fri for snø… helt sikkert.

 

Ønsker deg en nydelig kveld ❤️

 

Kjærlig hilsen

 

Elin Weronika

 

 

 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg