Jeg har nøkkelen til suksess ♥️

Hei kjære lesere ❤️

Hvordan har du det i dag?
Håper du har det bra. Jeg har det meget bra, dagen i dag har jeg gjort mye forefallende her hjemme. Bare det å få jobba med veileder samtaler jobben så kreves det at jeg har 100 % avkobling å.

Det å bare ta litt rolig dager mellom alt er deilig. Er jo tross alt ferie for de aller fleste. Kun bare jeg som ikke har ferie planer i boks eller i planene akkurat nå.

Men jeg har mange spennende prosjekt på gang.så min motivasjon for å lykkes med mine drømmer så har jeg bestemt meg for å reise til Lofoten i år. Sammen med kidsa gleder meg .

Det er noe jeg allerede har kjent på meg at det er det som jeg nå trenger for å kan klare å opprettholde denne flyten som jeg holder på.

Jentungen min sa til meg i går mamma du har jo alltid jobbet mye opp igjennom årene. Jeg har det hun har rett i det. Det å ha vært alene om alle utgifter er ikke bare bare. Å vi har alltid hatt det vi har hatt lyst på.

Jeg tok med mine barn til USA fire ganger i 2017 da brukte jeg nærmere 300,tusen på ferie t turer sammen med de. En opplevelse for livet å igjen nå har jeg ikke hatt ferie på mange år. Faktisk 5 år siden sist nå så det å kan glede seg over noen fremover er viktig for å klare å jobb å stå på videre.

Hvordan har du klar klart å opprettholde den høye arbeids moralen din?

Som jeg har sagt tidligere så ble jeg alltid oversett av min familie. Det har nok påvirket meg til å få snill pike syndrom. Der jeg også klare å påføre meg utbrenthet opp til 3 ganger.

Disse erfaringene har gjort at jeg vet når jeg nå må bremse for å ikke bli syk. Jeg pressa meg i vinter til at jeg ødela meg helt, det er meg i et nøtte skall..

Jeg fikk aldri noe gode tilbakemeldinger på hvordan jeg var på en god måte. Å for å få feedback så ble jobb min redning. Der ble jeg hjemme om du skjønne. Da har jeg det bra selv om jeg ikke har det.

Forstår godt om du ikke klarer å sette dæ inn i det. For det er ikke lett. Ikke for mine barn heller å skjønne.

Det jeg gjør for å Motiver meg til å klare å jobbe uavbrutt. Jeg roser meg mye, jeg ser meg tilbake til hvordan det så ut før noen mnd siden. Å ser hva jeg har klart å lykkes med nå.

Jeg belønne meg litt underveis med å ta noen fri timer her og der i januar til mai så jobba jeg døgnet rundt hele tiden.
Bare litt pause ved å kjøre barna hit og dit.

Ellers var dagene mine preget av kun jobb.

Det kan lett bli overmye å fokusere på. Det å tilføre kroppen livskvalitet har jeg nå vært mye flinkere til å ta meg tid til.

Jeg brukere mye heading musikk bare for å koble ut hele verden.

Jeg har så mange mennesker som har et behov for å prate med meg. Så selv om jeg er veldig pratsom så merk jeg også at jeg er ikke like sprudlende som vanlig.

Det er vel ikke så rart når alt har vært så spesielt.

Jeg gir jo hele tiden min tid på andre mennesker som trenge min veiledning. Det å vite at jeg har så mange opplevelser i livet mitt som bidrar til min styrka kompetanse på at dette kan jeg.

Takknemlig for at jeg har klart å snu det negative til suksess.
For det er nettopp det jeg har gjort til nå.

Jeg er en utvikler å kreative sjerl som er meget spesiell på en måte å går alltid min er egen vei.

Siden jeg har hatt misbrukt og avvisningen i livet mitt i over 30 år så ønsker jeg å kun bruke den siste tiden jeg har i livet mitt på positive opplevelser.

Dette er jeg ferdig med å ikke ha noen plass i familien min, å samtidig klar å igjen få det godt etter alt. Bevis tydelig at jeg har nøkkelen til suksess.

Jeg er takknemlig for at jeg har barna mine vi er en fast klippe. De gir jeg absolutt alt til.

De skal aldri opplevd noe lignende som jeg har opplevd. Jeg er alltid for de å jeg ser nå at de har blitt så nydelige alle tre. Takknemlig for at jeg har fått til å skap noe så vakkert.

Denne weekend har jeg som mål igjen å få bort mye å jobb mellom kvalitets tid.

Viktig at en gjør noe for å glede seg også sett seg selv øverst.

Minste sønnen min skal hjelpe meg litt også eldre sønnen min å. Så takknemlig for at jeg har disse. Blitt flinkere til å be om litt hjelp. Det skal bare du å gjøre mer av. Sett ned dine krav. Å nyt livet ditt mer.

Jeg bruker å si til de jeg veileder, hva ønsker du å oppnå? Hva vil du ha i livet ditt? Hva er det som er drøm din?

For å kunne nå det vi gjør må vi ha sjærla vår i det. Ellers lykkes vi ikke… Om du skjønne.

Ønske deg en nydelig fredagen ❤️

Vi snakkes

Kjærlig hilsen

Elin Weronika

0 kommentarer

Siste innlegg