Jeg har mange kunder som jeg bare kan …….

Hei kjære lesere ❤️

 

 

Hvordan har du det i dag ?

 

 

Bra håper jeg at du har det , jeg må si at denne dagen startet veldig fint i grunn. Dette med å ha mål for dagen mins å er dette noe jeg gleder meg veldig til . Det gir meg mer energi enn jeg hadde trodd eller våget å håpe på – Dette med å stå opp til en ny dag der jeg skal være en brikke for at andre skal finne seg selv igjen har blitt min nye del i bedriften min . – Dette med å være mer sensitiv eller bare klarsynt eller dette med å føle ting mer er noe jeg har følt på kroppen min når ting skjer eller før det skjer.

 

 

Dette med energier er veldig spennende å vi kan ikke alltid være sikker på hvilken energi som kommer til oss bare det at vi vet med en gang om den er dårlig eller elendig . Dette med å lytte til hjertet vårt også kroppen mer en vi faktisk gjør så merker vi om ting er i ubalanse i stede for å haste mer av sted enn om vi bare er hos  oss selv å tenker at vi skal få dette mye bedre til nå.

 

 

Jeg har mange kunder som jeg bare kan

 

 

Veilede rett å de får ett bedre liv ganske snart , de er mer klar for det som venter de . Så er det noen som en må jobbe mer med som har mer bagasje som de må få ut av kroppen som henger ved de som sliter med å slippe ting ut av kroppen som bare ødelegger de . Dette med å ha en slik hyggelig jobb der jeg bare bruker kjeften min å snakker så er det veldig hyggelig jeg får samtidig dekket mine behov for å ha samtaler med folk så jeg ringer så å si aldri lenger i telefonen utenom de jeg bryr meg ekstra om det er mine barn . De har jeg jevnlig kontakt med alle 3 , det er en glede å høre hvordan de har det.

 

 

Vi går mot weekend igjen å noe jeg gleder meg veldig til

 

 

Det er alltid tid for å nyte tiden sammen eller alene . Dette med å se at ting blir mer til mens jeg går så er jeg veldig takknemlig da jeg ser hva jeg faktisk har klart til nå . Dette med å realisere det jeg drømmer om er noe jeg faktisk gjør mer og mer . Dette med å jobbe målrettet fremover er også noe jeg aldri kommer til å avslutte. Det er kommet for å bli helt sikkert. Det er noe egent ved oss da vi ser ting komme mer i orden . Det ordner seg alltid for oss alle som sliter . Det er noe jeg bruker å si , en må bare få ting i mer system for å være 100 % klar for å motta . Det er bare det at vi kan ofte henge fast i det gamle mønster som vi ikke klarer å gi slipp på. Derfor så anbefaler jeg alltid at vi anerkjenner det vi står i. Da aksepterer du det . Så er det veldig mye lettere for deg også meg å klare å gå videre med det da vi har anerkjent den følelsen som er i denne opplevelsen som gjorde den opplevelsen så sterk som vi følte da.

 

 

 

Dette med å anerkjenne de følelser som vi opplever i løpet av dagen , uken å året så mekrer vi at vi har mer ro i kroppen vår da vi har akseptert mer av det vi før ikke aksepterte .Det er ikke alle som har skjøt hva de skal gjøre å det er jo ikke slik at alle klarer å endre noe eller alt av det som ikke er bra ved de. Noen klarer det aldri noen klarer dette delvis å noen virker i grunn som de nærer seg selv med drama også ikke tar seg tid til å få livet i balanse . Det er noen som aldri klarer å endre seg som hadde fått et mye bedre liv om de hadde fulgt mine råd .

Det ene barnet mitt sa her en dag var at alle er ikke like kloke også ser det som vi ser det. Dette med å se det i fra vårt eget perspektiv gjør jo til at en eller flere kan ha vegring for dette å endre seg selv. De tror at de har det rette . Dette med å alltid se feil på alle andre å aldri ha en evne for å se mer på seg selv før en starter med å fortelle hvor sur andre måtte være . Spesielt da en skriver til hverandre så er det aldri lett å være 100 % sikker på om en person er sur eller blid . Dette er unødvendig å bli sint på noen eller påstå at de er det da vi ikke har snakket med de å hører tonen . Mye kunne ha vært unngått om en hadde roet seg selv ned. Aller først for å lese situasjonen  mer tydelig . Er vi for nærtagende så er det du selv som bør jobbe med noe i deg selv . Hva sliter du med bør du snakke til deg selv . Det er ikke alle som ønsker å snakke om alt til alle . Det bør vi alle respektere da er det også lurt å tenke over hva stiller vi spørsmål på å være selv hyggelig i tråden .

 

 

Jeg har opplevd flere som har påstått at jeg er sint også sur så svarer jeg de hurtig da jeg er i samtaler for at de skal få ett svar. Jeg har bestemt meg for at alle de som hele tiden mener eller påstår da jeg er sur da jeg  overhode ikke er sur . Må jeg trekke meg mer unna . Det er jo tydelig at de er mer ute etter drama å jeg har null interesse for drama eller krangling. Det å ha stått i mye som jeg har gjort å skal endre en negativ inntekt om til en positiv en tar tid. Selv om jeg har skrevet at jeg manifester penger også andre ting så tar det tid å endre store negative tall der en har hatt underskudd på 300 tusen i år. Det er for vanskelig for de fleste å skjønne å jeg krever ikke at du skal forstå men jeg krever 100 % respekt ifra deg å null diskusjoner da jeg svarer deg. Det kan jeg kreve utover det så må du bare mene så mye du måtte ønske rundt meg . Det er en grunn til at jeg jobber som en helt for å klare meg økonomisk . Hadde jeg tatt meg fri , tatt lang helger som dere alle andre gjør hadde jeg vært konkurs. Det er ikke interessant for meg så derfor velger jeg å jobbe videre på for å klare å flytte denne kaotiske situasjonen ut ifra mitt liv igjen . Jeg er hele tiden under læring noe vi alle er så jeg velger å være i mitt tempel der jeg skal være mer på å ikke være i noe negativt for det tar bare energien min . Det gir oss heller ingen kraft eller energi for å klare våre nye mål . Derfor trekker jeg meg unna drama også alt annet som ikke er hyggelig . Du trenger ikke å stille alle 1000 spørsmål i møte med meg du kan være kun deg selv det holder veldig lenge å så er det 1000 ganger hyggeligere .

 

 

Vis andre mer kjærlighet enn du gjør i dag, vær mer tilstede i andre sitt liv enn du er i dag . Uten at en skal ta hele plassen . Det å være for andre så trenger vi ikke å være belærende vi kan være mer i kroppen vår å lytte mer enn vi selv prater . Det er nydelig å det krever at en følger med de uskrevet ordene som du aldri får med deg da en aldri lar andre slippe til ordet for å føre en hyggelig samtale av seg selv – Det er nettopp her vi klarer å se våre sjeler som gode eller mindre gode de vi får mer glede av er de vi tilbringer aller mest tid med.

 

 

Kjærlig Hilsen

 

 

Elin – Weronika

 

 

 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg