Jeg har ikke en hobby det blir alltid blodig alvor …

Hei kjære lesere 🧡

 

 

 

Hvordan har du det i dag ?

 

Bra håper jeg at du har det, jeg våknet opp med at hanen min galte i det fjerne i mores mellom 6 eller 7 tiden tidlig ja det er sant men det var ikke det verste dagen før var det enda tidligere så ble glad at ting endra seg her . Dagen før våknet jeg opp litt før 3 eller 4 da satt han i treet til naboen å galte hysterisk så jeg kan skjønne naboen sin frustrasjon men ikke sinne hennes det skjønner jeg ikke at enkelte mennesker orker å bruke på ting som ikke er vanlig eller er fast frase .

 

Jeg henta 3 ender , indiske løpender også 2 høner og en hane. Dette som forundret meg var at hun jeg mottok de i fra ikke orket å informere meg om de i det hele tatt. Det var bare å bli kvitt di fortere en fortest. Det var underlig så jeg fikk ett fette strev her for å lage gård til de å støypte dag som natt mellom all jobben min i tillegg. Det virker i grunn som jeg har slått i hjel mange mennesker for jeg har så inn i helvete vondt i armeene etter all jobbingen . Dette med å mestre  noe jeg aldri før har gjort er gøy , men har hatt god hjelp  av ungene også Inger som har vært veldig go å ha . Det er herlig da en kan få litt hjelp å de faktisk kommer frivillig uten at jeg ber om det . Det betyr mye å jeg setter slik pris på det.

 

 

Dette med å se hvem som virkelig stiller opp for deg også viser omtanke det er herlig å det viser seg nå . Jeg henta meg 10 paller i går som jeg fikk i fra en kompis av meg . Det var fint å få henta det . Skal bygge meg ett ande hus av det så jeg gleder meg veldig . Det begynner å ta form her å jeg må si jeg gleder meg veldig til å starte mer på jobben for å få ting mer gjennomført . En skal ikke klage på innsatsen da en ser hva en faktisk har klart å få til.

 

 

Jeg har ikke en hobby det blir alltid blodig alvor

 

 

Jeg er kjent for å være den som aldri helt gir opp men i går så kjente jeg at kroppen var tygd også ut spytta en periode .  Nabo kjæringen kjeftet meg opp for at hanen hadde holdt henne våken stakkars . Hun skulle tross alt på jobb . Den ene naboen sa det var herlig å  våken opp til en hane , den så jeg ikke helt komme . Det var hyggelig at de nærmete naboene likte at vi har fått flere i familien her igjen  . Dette med å bli kjeftet opp av naboen da jeg har besøk er noe jeg faktisk ikke tåler . Det gikk så langt at jeg klarer ikke nabo kjæringen . Når de oppfører seg slik så har en heller ikke lyst til å ha noen form for dialog å jeg kommer heller ikke til å ta noen form for hensyn med snøen . Siden de holder på slik . Dette nabo skapet er helt sykt jeg tror faktisk de må være mye som feiler de . Dette med å klage er en ting jeg skjønner at folk kan bli forstyrret av litt men , er det at kjærringen ikke har fått seg kuk siden ho ble så ille? jeg kom ikke på å spørre å da er jeg fette sliten men kommer aldri mer til å ofre de ett eneste ord.

 

 

 

I dag da jeg sto opp så tenke jeg på

 

 

Hvor langt unna er hanen også har jeg en høne som er på avveie . Det er så herlig for i dag så fikk jeg uten noen form for hjelp hanen inn . Det var faktisk det viktigste akkurat nå. Høna hun er her i nærområde så jeg har sett henne men hun er veldig oppskaket . Dette med å la hobbyen din gjøre at hele nabolaget får svi er jo ikke min hensikt å det sa jeg til naboen . Dette er første natten at hanen ligger i huset sitt. Å mor selv her er veldig glad. Jeg har vært å sett til de å dem har det så herlig . Blitt en bonde dame men , jeg trives med det. De har så langt gitt meg 3 egg . Til tross for alt støy også uro som har vært . En høne la egg i fart den var morsom i grunn. Dette med å gjøre ting du aldri før har gjort er noe vi alle sammen skal bli flinkere til å gjøre. Det er alltid hyggelig å mestre det en holder på med.

 

 

Motivert også inspirasjon


Jeg er klar som ett egg til alt jeg skal gjennomføre her , jeg har mottatt så mye bra frem til nå å jeg gleder meg veldig til å få ting mer gjennomført her . Dette med å ha den gode energien er ikke alle som er like heldig som jeg er men jeg må si jeg er veldig takknemlig for å kan få til å gjennomføre mine gode prosjekter . Dette med å gjøre ting for å ha en grunn eller at en skal gjøre ting for å få ting mye lettere det er så herlig at jeg har ikke ord.  Jeg er en kreativ dame som ikke er redd for å ta i ett tak å jeg må si jeg er uendelig takknemlig for å se mer at en har landet . Dette med å få ting mer i system . Dette med å ha inspirert flere til å skaffe seg høner er hyggelig å Indisk løpe ender de er bare så herlige . De er så fine å jeg gleder meg så til at dem blir mer kjent med oss. Det tar litt tid men det kommer seg . Når jeg starter opp med noe så begynner jeg å se om det er noen nye ting en kan klare å få til. Jeg må si ender de likte jeg veldig godt. Så tenker at det blir det mer av. Dette gir mersmak for  å være ærlige med deg. Dette med å få  noen så tam at de følger etter deg det som en Donald Duck hadde vært prima . De er så utrolig herlig at jeg gleder meg så til dem blir mer trygg også ikke minst finner seg til rette.  Indisk løpeender de legger nærmere 200 egg i året. Det er i grunn veldig bra . Så her er det bare å glede seg til de legger egg også. Tror aldri jeg har smakt ande egg men det gleder meg veldig til det.

Får du tid til noe annet en å være i jobbene dine

Ja jeg gjør det akkurat disse dagene har vært fette hektisk med å lete etter dyra men , ja  da har jeg bare hatt tid til det å  jobb . Så jeg kan ikke si at jeg har hatt fokuset mitt på så mye hygge når jeg har noen dyr på avveie . Da hanen kom så slappet jeg av , jeg vet at høne mor kommer så jeg bekymrer meg ikke for det . Hun er her i nærområdet å følger med oss . Dette å bo slik til som jeg gjør så er det så landlig at de har det helt magisk her . Det er en ren glede å se hvordan de kan ha det. Det er for meg rekreasjon å skape ting men , i dag fikk jeg mulighet til å ta en liten cafe tur sammen med tremenningen min. Det ble en nydelig stund sammen , med henne .  Været er jo så nydelig at jeg må si jeg gleder meg til i morgen allerede for dagen skal nytes for å være helt ærlig med deg.

 

 

Kjærlig Hilsen

 

Elin – Weronika

 

0 kommentarer

Siste innlegg