Jeg har ett mål i sommer å det må jeg få gjennomført ellers …

Hei kjære lesere ❤️

 

 

Hvordan har du det i dag?

 

Bra håper jeg at du har det , jeg nyter dagen min i dag. Fikk til og med sitte ute å nyte kaffen ute i hagen med masse sol til tross for vær gudene vil at vi ikke skal ha fin vær. Det er så magisk dette været å jeg må si jeg elsker nord norsk sommer der jeg kan kle på meg litt å sitte ute å bare være til som jeg ble skapt.

 

Det gjør så absolutt mye med oss på alle plan at vi har det nydelig på alle måter. Det gir meg veldig mye tilbake å jeg er så glad for å være på riktig sted i livet mitt. Dette med å være takknemlig for lite så er det som å skape mer bare en annen formulering . Jeg er ikke en som sitter på latsiden jeg . Jeg elsker å stå på mer enn vanlig å jeg gleder meg så til å få mer gjennomført . Dette med å være i balanse er noe en må være for å vinne vekst . Dette med å være trygg på seg selv også bare gå videre i livet her har du meg .

 

 

Kanskje vi kan vinne eller så vinner vi ikke . Dette med å alltid konkurrere med seg selv er jeg i ett nøtte skall jeg jobber daglig fremover for å nå mine mål . Dette med å se at jeg hele tiden manifesterer mitt  drømme liv der jeg mottar det jeg skal være i . Det er nydelig også ser jeg at jeg er nære målet mitt som jeg er så takknemlig for å klare .

 

 

Jeg har bestilt opp mye sement til en skala som jeg egentlig ikke vet trenger jeg i grunn dette?

 

Jeg er en karakter som bare kjører på i blant blir jeg litt påvirket av hva jeg ser . Så bare finner jeg ut ja dette skal jeg ha. Det å forandre hagen min er en grunn for sement kjøpet å ja det er noe jeg trenger å kommer til å få stor bruk for . Det ble bestilt opp 200 kg sement så ja det blir spennende å se hvor mye det faktisk blir . Jeg har bestemt meg for å endre hagen også gjøre ting rundt meg her mye bedre å endre er noe jeg oppriktig digger .

 

Jeg har ett lite høns hus som er flyttet som skal få innhengning her som jeg gleder meg stort til å få til å bli like harmonisk som alt annet her . Jeg er blitt mer den bonde kjæringen som bare må . – Vi lever på landet her jeg bor så dette med å ha litt høns blir bare sjarmerende. Det blir snart en liten hund gård til lille Milo gutten , han har blitt min lille øye sten den gutten . Det er bare så herlig da han kommer på besøk til ho mor. Jeg jobber daglig å jeg har mine gode rutiner som jeg har som mal for alt . Dette med å ta steget litt mer ut som jeg gjør nå så er det helt fornuftig å ta litt steg bort i fra det jeg ikke ønsker å være i.

Dette med å skal lage alt å vente på litt hjelp er ikke helt min greie , men jeg lærer også blir jeg dyktigere med å kan være i det jeg er god på. Det å lage ferdig det jeg har til nå startet med så er jeg hele tiden på vei til en ny epoke i livet mitt. Den modne bestemte men samtidig den damen som går sin egen vei.

Jeg har ett lite mål i sommer å det må jeg få gjennomført

I perioder så kan vi føle at ting er så tregt å en ikke lykkes nå merker jeg at det jeg har sent i bestilling det kommer til meg . Det kalles loven om tiltrekning . – Har planlagt å ta meg meg alle barna til en Løkta tur i sommer . Dette med å vise de alle øya som er i mitt hjerte er noe jeg også de kan glede seg til . Det er noe eget dette med å reise tilbake til der livet mitt egentlig startet . Jeg har mine røtter her også min fortid er her der jeg hadde fri sjel som jeg kunne være meg selv uten å måtte være en annen . Her ble jeg godtatt for å være meg selv , jeg var som Emil i Lønneberget , føltes det ut som i blant jeg så litt ut som han også da jeg var ett lite barn bare det at jeg hadde brune øyne som var meget mørke å Emil hadde blå øyne . Ellers så var vi like i grunnen .

 

Det å ta turen dit ¨ å kjøre i tog jeg å kidsa mine er noe jeg gleder meg til, jeg regner med de alle sammen vil kjøre selv . Så da blir vi 4 biler så ja hvorfor ikke .. det blir stas jeg må si jeg glede meg vakkert til å kunne nyte helgelands kysten å se hvor nydelig vi faktisk har det her nord. Dette med å dra tilbake til en plass jeg ikke har vært på over 20 år gleder meg veldig .

 

Det er alltid en tid for alt jeg har også en tid for det jeg drømmer om nå skal det bli mer realisert

Drømmer blir  virkelige da vi bestemmer oss for å se de fremfor oss , dette med å ha truen på at jeg kommer til å klare dette så ja da gjør vi det . Det er energi jeg også du sender ut så hvorfor ikke heller bestemme seg for å ta bladet til munnen også starte med å leve å tørre å gå den veien vi ønsker. – Jeg har tatt modige valg i mitt liv der jeg våger å gjøre det jeg vil å går ikke mot det jeg ikke vil gjøre. Det håper jeg du også har i deg så jeg anbefaler alle sammen til å gå den veien de måtte ønske å det gir så mye tilbake .

Ved å se meg tilbake til januar å nå er vi midten av Juli, så er jeg stolt over å se hvordan jeg har lyktes med å endre en negativ utvikling . De som ikke forstår at en som driver en bedrift må jobbe , mye på de har rett og slett ikke peiling å dessverre er det alt for mange av dere. Som ikke forstår at å være grunder er ingen luksus tilværelse i starten . Dette med å ha råd til å kjøpe drivstoff eller skal en kjøpe mat har i perioder vært noe som jeg har måttet ta valg på. Da er det som er mest viktig det som mine midler blir brukt til. Dette med å se at jeg har klart det , er nydelig jeg vet at det som står fremover for meg nå det klarer jeg også. Det er kun fordi jeg har den holdningen til livet å jeg har arbeids kapasitet som jeg klarer å stå i . Det er en grunn for at en klarer å hanskes med 200 000 i utgifter er jo i grove trekk fordi jeg jobber 24/7 det hadde ikke jeg klart om jeg måtte ha fri lørdag og søndag eller herregud så sliten jeg er jeg legger inn litt ferie , da hadde jeg ikke lyktes med mine stramme mål . Det går jeg sover godt om natten også har jeg i tillegg full kontroll det er det viktigste . Det er derfor jeg er så fette takknemlig også stolt over meg selv at jeg klarte det igjen .

 

 

Kjærlig Hilsen

 

Elin – Weronika

 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg