Jeg har en tru på at jeg …

Hei kjære lesere ❤️

 

 

Hvordan har du det i dag ?

 

Helgen min gikk så fort enn med deg ? synes du akkurat det samme som jeg ? ikke alle som synes den går fort noen føler at den  går sakte . Jeg har følt at jeg har hatt en innholds rik weekend med masse gode folk rundt meg . – Dette med å være for andre så er det noe jeg gleder meg for . Så er dette her å se seg selv opp i alt . Det er noe jeg også du alltid må gjøre før vi kan gi til andre.

 

 

Dagene mine er aldri like jeg har blitt mye dyktigere å se meg selv opp i alt her. Jeg ser meg selv for å tørre å si nei til det jeg mekrer jeg ikke orker eller ikke ønsker akkurat i dag. Det er viktig at en tørr å se seg selv i min jobb men det bør du også gjøre . Fordi dette med å ikke se seg selv så gir vi kraften vår bort . Det må vi ikke gjøre for da fallerer vi på en måte så jeg merker nå har jeg ett mer harmonisk liv etter at jeg selv turte å si nei å mer ja til meg selv. Dette med å våge å gå mine enge veier . Det er også noe jeg har gjort selv – Uten å lytte til de som ikke hadde truen på meg eller de som ikke trodde at en skulle klare å lykkes . Det å se at jeg faktisk klarer alt jeg har satt på agendaen så mekrer jeg mer at jeg er mer her jeg ønsker å være. Det er noe jeg setter stor pris på .

 

 

Ny uke som gir meg en trykk i meg selv som gir meg en pust i nakken der jeg kan kjenne skyggen min henter meg tilbake

 

 

Jeg har en spennene følelse for fremover jeg dette med å tørre mer å lytte til min indre drøm også gjøre det jeg kjenner gir meg mer livskvalitet . Jeg har våget å gjøre mer feil i voksen alder uten å bli redd eller frykte at jeg skal falle. Dette med å være en grunder så gjør vi enkelte feil vi ikke selv ser med en gang . Dette med å ha korte fister på store beløp som skal inn så kan dette være tøffe tak for en liten bedrift som jeg . Det jeg ser er at jeg alltid har lyktes med å klare å få inn alt jeg skal ha . Det er mest sannsynlig fordi jeg har truen på at jeg skal klare det.

 

Dette med å manifestere som jeg daglig gjør for meg selv også for andre også ser jeg mer og mer kommer til å bli en stor glede . Dette er noe som jeg mekrer at det jeg ønsker til meg kommer til meg . Det å endre vårt fokus hjelper oss mer på veien om vi skal være negative eller sende ut negative tanker. Det er sunt å glede seg på lite det gjør jeg ofte . Dette å dele eller gi bort noe er det som gjør at vi tiltrekker oss mer . Det å gi noe til andre trenger ikke være ting kan like godt være en positiv melding for å løfte den andre opp . Dette er kraftig energi som gjør at jeg også du får ting tilbake sterkere ved å være vennlig over for andre. Det ser jeg nå mer at dette er meget kraftfylt.

 

 

Jeg har en tru på at jeg skal

 

 

Lykkes mer i år med å endre mer her hjemme enn jeg klarte i fjor. Jeg skal få endret mye her hjemme ute i hagen min. Jeg vet jeg har skrevet dette før men jeg må bare gjenta meg litt dessverre. Jeg har fått noe mer på hjerte mitt som jeg vil ha til meg . Så er det noe som har kommet meg mer til øre . Så er det å få endret mer her ute i hagen . Det er sikkert noe med min alder å gjøre , siden jeg har denne kløen for å endre også gjøre hagen om til en selv dyrket hage . Det med å plante mer som jeg også mine venner og barn kan ha nytte av grønnsaker og salater. Dette med å se at ting en sår blir noe mer av er det som jeg gleder meg mer til.

Jeg har grønne fingre med å like å ha jord også skitt på fingrer å klærne mine så føler jeg meg i grunn veldig vel . Det gjør meg ikke noe å være svett eller kjenne at jeg har jobbet røft også hardt. Det er bare fint. Dette med å be om litt hjelp for å få litt fortgang så skal jeg få dette gjort i år . Det å se at ting  blir mer som jeg vil så er det så klart mer som skal til .

 

Jeg ser for meg en mye mer frodig hage i sommer som jeg gleder meg til å kan få vise frem som en prakt å glede som jeg kan være mer stolt av i dag. Dette med å jobbe som jeg gjør så er det mye som må planlegges som grunder er det ikke alltid like lett for meg å ta meg fri det betyr tapt inntekter så jeg tror ikke jeg blir å ta meg så mye fri i år heller fordi jeg må få ting mer i system her hjemme. Så blir heller fri timer å det er nydelig i seg selv det.

 

 

For meg så er dyrene healing stund for meg å jeg skal starte opp med å lage krem også salver å dette er også en terapi stund for meg også. Det er en stund jeg har med meg selv å det er noe som jeg også skal jobbe ut som skal bli en jobb også de kremene jeg lagde i fjor er de aller beste kremer jeg noen gang har brukt . Så de er så verd det jeg har ikke brukt noen andre kremer enn de jeg selv har laget så jeg brukte alltid andre sine merker før nå er det faktisk slutt . Det som blir min agenda i år er å høste inn mer som jeg kan lage krem av i år. Her må jeg nok fordele tiden min rett så jeg kan få være på litt utfart å pukke masse som jeg trenger av gode ugress som skal bli til kremer og salver.

 

 

Jeg  vet at de aller fleste føler jeg lever ett  mer alvorlig liv en de selv gjør. Jeg er sterkt uenig med deg. Jeg drikker så å si aldri alkohol men jeg har det gøy i dagen min . Jeg tar meg alltid tid til de jeg bryr meg om . Dette med å være for andre er noe jeg alltid har gjort å er en gave jeg har i meg . Den kan jeg ikke endre. Det er sundt å nydelig for meg å være sammen med andre så jeg sosialiserer meg med andre vær uke . Utenom jobb jeg ringer nesten aldri men det har sine årsaker . Jeg snakker i over 100 vis av samtaler så jeg orker ikke å bruke fritiden min på å snakke i telefonen . Da er dette å se deg mye mer herlig å bruke tiden på . Gleder meg til å ta mer fart på denne uken å skape mer her . Jeg må si jeg gleder meg så til alt . Håper du selv får en nydelig uke også dag.

 

 

Kjærlig Hilsen

 

Elin – Weronika

 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg