Jeg har en Brutal… Måte å se sannheten i

Hei kjære lesere ❤️

Tenk endelig fredag og weekend 🥰

Har du planer denne weekend? Jeg har egentlig ikke det.
Gleder meg til weekend følelse uansett jeg.

Jeg bruker å endere mine rutiner i helgen å ladder mer opp batteriene mine.

Ved at jeg gjør gode ting for å lykkes med videre jobb.

Jeg merker godt at kroppen min ikke har tatt ferie enda. Det gjør litt vondt i kroppen egentlig.
Har du noen gang pushet deg litt mer enn vanlig før? Om du har det så skjønner du hva sliten egentlig er. Her er akkurat jeg nå.
Uansett så finner jeg motivasjon til å stå på litt mer enn vanlig.

Hvordan tror du jeg egentlig klarer det?

Jeg har en brutal egenskap ved å presentere når andre tar kveld. Jeg vet egentlig ikke hvorfor jeg har det. Pappa er akkurat likens som jeg… Vi har dette genet at vi er en skjelden råvare.

Vi bør egentlig ha blitt klona egentlig, ser to av mine barn så langt har dette genet som jeg å pappa har. Han mindre må bare få forståelsen for å motivere seg for business. Det kommer vet jeg så klart.

Denne helgen står på trappa å sanke litt av åres blomster som jeg kan gjøre mye med. Håper jeg finner noe som jeg er på jakt etter. Det å bygge opp jobben min med blant andre ting som gir meg energi å livskvalitet.

Er ikkje det herlige ♥️

I dag var jeg sammen med Inger å spiste frokost i byen, sammen med mange andre. En nydelig tiltak ifra banken vår. En nydelig stund sammen å bare være meg en kort stund.

Det å gi deg selv egen tid er kjærlighet. Det å være sammen med andre setter deg selv i et annet perspektiv. Veldig spennende egentlig å se på andre mennesker i tillegg.

Jeg velger å fokusere på målene mine å samtidig ha det nydelig på veien til vi ikke er mer. Jeg vet jeg kan virke brutal på en måte.

Det er ikke det jeg er egentlig jeg er bare ekte å naturlig.

Jeg har jo ønsket å gjøre you tube kanal videoer med å nå ut til flere som kunne trenge min kunnskap.

Jeg skal utvikle meg å sette det mer i systemet å realisere det. Jeg glød for å kunne hjelpe deg å alle andre.

Ved å dele mine erfaringer med mine problemer opp igjennom årene.

Jeg har blitt påført enorme mengder av smerte som jeg i dag veileder andre i å finne døra ut ifra problemer.

Saken er jo at du må jo selv gjøre prosessen din selv. Uansett om jeg gir deg råd må jo du justerer hvordan du tenker å hvordan ditt tanke sett er før du kan tiltrekke deg gode situasjoner.

Glede meg til å høre fra deg deg ønsker du litt råd om hvordan. Så ta kontakt med meg så avtaler vi tid 😊

Kjærlig hilsen

Elin Weronika

0 kommentarer

Siste innlegg