Jeg har alltid en slik ro da weekend er på tur

Hei kjære lesere ❤️

 

Nydelig å få weekend å helg følelsen. Håper du har fått en fin start på weekend?

Jeg jobber enda litt til i dag. Klarer ikke å legge jobben bort.  Har allerede mottatt mange veileder samtaler å godt å kan være til hjelp for de som trenger det. Du skjønner jeg er å blir arbeids narkoman.

 

Samtidig er eldste sønnen komme seg å hente bil sammen med en kompis . De har kjørt langt. Liker ikke at de er så langt unna.  Men de er dyktige. Han har kjørte opp til tilhenger setvikat i sommer. 🙌💥💯🥰 Så da er det straks lettere for de å hente biler i hele Norge.  De er utrolig glad i bil å selvsagt kommer det ikke noe annet enn BMW til Mo I Rana.

Jeg har alltid slik ro når weekend  er på tur.

 

Jeg liker weekend utrolig godt å har en del planer for her hjemme. Skal ordne litt her å stelle litt.  Liker det veldig bra.  Orker ikke å ta en kjør på holka med BMW en til sønnen. Den er vel nærmer 500 hest krefter.. tror jeg. Han ba meg ta det jævlig med ro om jeg kjøre.  Du hører meg fan så godt om jeg er i ditt område med den bilen.

Ettersom jeg ikke er så avhengig av å må hit og dit

 

Så er det å bare være hjemme helt ok.  Gleder oss til å få dogden hjem.  Mest sannsynlig en gang i morgen kveld ish. Det blir stas egentlig når jeg får hjem sønnen min og bilen.  Vell hjem å glede meg.

I mellom alt her så må jeg nyte litt mer ta meg litt tid til å være.  Gleder meg til å ladde opp batteriene mine litt med å fylle opp livsglede. Tar meg tid for å bare være.  Jeg liker det meget godt. Tenkte å få laga meg litt god middag. Det er stas selv bare for meg selv.

Jeg observerer at de aller fleste

Stresser meget til jul egentlig,  jeg har et avslappet forhold til jul.  Jeg hadde ikke dette før. Men ettersom mamma døde 3 dager før julaften.  Så ble aldri jula den samme.  Hun døde på bursdagen til sin datter.  Surrealistisk egentlig at hun valgte akkurat denne dagen å reise.  I år har jeg tatt tilbake gleden i selveste jula. Jeg skal lage en nydelig jul til meg selv og mine barn. Jeg har I tillegg invitert en som ikke har noen å feire sammen med.  Viktig å vise omtanke for de vi bryr oss om.  Så blir det jul uansett.  Det hysteriet som er rundt om kring.  Det orker ikke jeg å ta del av.  Takker for at jeg har gode verdier å klare meg fint uten alt styr.

 

Kjærlig hilsen

 

Elin Weronika

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg