Jeg har 5 års jubileum i Gruben Massasje 🥰❤️

Hei kjære lesere ❤️

Hvordan går det med i natten? Jeg har det veldig bra. Hatt en riktig så kjekk arbeids dag. Eller jeg er jo enda på jobb 😉så har ikke heilt klart å slippe taket på jobben i natt.

Veileder samtaler jobben min så veit æ ikkje kor mange samtaler e får i løpet av dagen jeg er pålogget. Så langt har jeg mottatt telefoner i alle dager i oktober å 🤣🥰

Livet mitt er ikkje bære jobb. Selv om æ veit det merkes veldig godt at mitt hoved fokus e jobb /karriere å er meget dedikert på akkurat det.

Jeg planlegger nå å få satt mer i system en you tube kanal har ikkje fått tak i alt av utstyr som e trenger. Men det blir. Når du er aleina om absolutt alt her hjemme så må e si e er takknemlig for at jeg har det så bra som jeg har da.

Jeg er litt slik begynner litt over alt 🙈 jeg har fått mitt rom nå mer i system. Bare så lyst til å male det 👌 liker ikkje trehvitt så ja det skal få sæ ein makeup over heilt sikkert.

Jeg jobber med så mye prosjekter at jeg trenger i blant å ta et eller to friminutt ikkje sant?

Jeg digger å ha roen her hjemme sønnen min sover å æ sitter oppe å planlegge morgen dagen min.

Jeg gjør det alltid kvelden før liker å ha struktur her hjemme. Jeg har fått orden i butikken min også deilig feeling.

Jeg bare gleder meg til en Ny dag å kan få starte dagen igjen 🥰

Jeg liker oppriktig å kjenne på denne følelsen.
Det å være takknemlig å igjen Glede seg til over hva en har presentert til nå.

I stede for å prate meg selv ned så løfter jeg meg heller mer opp ved å fokusere på det jeg kan endre eller det jeg ønsker å lykkes med.

Jeg må si jeg gleder meg veldig til å pynte huset til jul.

Jeg snakket med en kunde i dag å jeg sa jeg gleder meg veldig til å pynte huset skal pynte huset så alt er i orden til 1 desember. Det går jo meget hurtig nå så jeg kan ikke si annet enn at jeg sette stor pris på de små tingene som jeg gjør hele tiden.

Jeg jobber mot målet mitt å jeg skulle ønske at mamma hadde levd vet hun har vært så stolt over meg.

Men regner med at du er rundt meg å veileder meg i mitt liv.

Jeg har en slik go ro rundt meg å merke at jeg er så avslappet til alt rundt meg.

Jeg var ikkje det da jeg starta opp bedriften min i 2017.

Oktober var den mnd som jeg kjørte hjem ifra jobb å ordna opp bedriften min. Det å vite at det er faktisk 5 år siden jeg å min eldste venninne pucha meg. Jeg er så takknemlig for at jeg hadde henne å at hun sa at jeg kom til å lykkes.

Det var nok en grunn til at jeg tiltrakk meg henne. Hun skulle hjelpe meg til at jeg fikk satt opp bedriften min. Å fortelle meg å flere andre hvor dyktige jeg er. Flere av hennes sønner har fremsnakket meg at om de hadde problemer måtte den som slet dra til Gruben Massasje. Jeg hjalp mammaen deres til få en bedre livskvalitet. Å hjelpe så hun ikke hadde smerter. De trodde ikke på at jeg kunne klare å løse det problemet. Jeg sa dette fikser vi. Jeg klarte det å deres mamma kunne gå normalt å ikkje minst ha en bedre livskvalitet.

De har fremsnakket meg til mange kunder meget takknemlig for akkurat det ❤️

Reflektere nå i dag at dette er fem år siden er helt ufattelig men denne reisen har jeg lært meg mye å jeg gleder meg til å lære mye mer fremover.

Ønsker deg en nydelig natt ❤️

Kjærlig hilsen

Elin Weronika

0 kommentarer

Siste innlegg