Jeg hadde enorme store planer for sommeren ….

Hei kjære lesere 🧡

 

 

 

Hvordan har du det ?

 

Håper du har det kjekt jeg , det å nå gå i møte denne helgen med blanke ark der jeg gleder meg like mye som jeg alltid gjør. Her blir jeg akkurat som en 3 åring der jeg er i mitt lille barn i meg . Da jeg får det litt som jeg selv ønsker å ha det. For meg så er tiden vi er i nå ikke helt på min agenda da jeg enda ikke er helt ferdig med ting ute. Det er ikke alltid like lett da en føler at tiden ikke alltid er med meg . Det er litt slik at enten går det over eller så skjer det nå eller aldri. Det er alltid med meg , enten er det full fart eller så er det full stopp . Det som skjer nå med meg er at ting skjer plutselig veldig fort her .

 

 

 

Her håper jeg mer på at ting blir mer avslappet å være til , da jeg la meg i natt morrest måtte jeg le over hvor mange samtaler jeg hadde klart å få ifra en kunde . Det gjør noe med meg at jeg ser hvor viktig jeg er blitt for andre . Dette med å se at jeg har en jobb som er i vekst så er det veldig spennende . Det er veldig hyggelig en knytter i grunn veldig gode bånd med mange av de sjeler som ringer meg så jeg må si jeg er så takknemlig fordi jeg har klart å gjøre alt om til en glede . Det å glede seg til denne helgen der jeg nå skal jobbe ute med kreativitet er noe jeg oppriktig gleder meg til . – Jeg fikk en sement blander på en gratis side så jeg ble så glad så nå slipper jeg å låne . Det er herlig med å kunne gi bort noe så andre kan overta dette. Det er noe jeg liker veldig godt.

 

 

Jeg er veldig glad i dette med å endre ting så føler at ting denne helgen så skal jeg få ting mer i system her jeg har jo i hele sommer fokusert på ute aktiviteter så jeg har ikke fått gjennomført det jeg hadde planlagt her inne det er ikke mulig å klare så mye men jeg må si jeg har fått til uendelig mye her så jeg er veldig takknemlig for alt som har blitt gjennomført .

 

 

Uten hagen blir endra til fordel for høns også ender

 

 

Da jeg anskaffet meg disse herlige dyrene som bidro til at jeg fikk mer politi oppringing enn da mine barn bodde hjemme , så har det satt meg litt mer på kartet over hva vi faktisk har fått til . Dette med å virke opptatt av bare en ting så er det ikke det jeg er . Min sønn sa har du ikke nok med det du allerede har .. jeg skjønner at han ville at jeg skulle ha litt mer fri til å være kun meg . Dette med at jeg skaffet meg dyrene så var dette primært fordi jeg ønsket meg en hobby med sunn næring med en lærings kurve der jeg kan utvikle meg . Dette med å ha dyr sammen med oss så har vi ikke det å si at en er ensom . Jeg har de å forholde meg til når jeg ikke ser andre enn bare kunder her . Dem gir meg kjærlighet å jeg trenger de merker jeg .

 

 

Dette å se hvor mer tamme de har blitt siden jeg fikk de , å dette med å se deres egenskaper å energien deres . De er så herlig at jeg innimellom må ta meg fri for ¨ å stå ute å bare ta inn deres gode måte å se verden ut i fra deres øyne ¨  De er så ærlige også troskyldige de er så nysgjerrige å samtidig glad for lite eller mye . Det betyr veldig mye å i dag da jeg åpnet døren etter en natt sammen , så lå alle ender nede på gulvet å hønene så ned på de med god harmoni . De hadde det så lunt der å jeg gleder meg veldig på deres tilværelse . Da er det veldig hyggelig å se at ting jeg skaper det blir bare bedre å dem har det så herlig at jeg bare blir så lykkelig .

 

 

Jeg skal nedre ute gården deres i løpet av helgen jeg gleder meg veldig til å få dette gjennomført . Det er i grunn ikke så meget som gjenstår da en ser ut å ser på det totale bilde . Så vi kommer oss mer nå så jeg må bare håpe at ting blir mer lettere fremover . Det å ha en plan som jeg har nå ut av lav budsjett så går ting veldig tregt . Jeg kunne selvfølgelig ha ventet til jeg hadde alt klart men vet du en ting jeg vet vi får dett ferdig så jeg frykter ikke. Frykt eller negative tanker avler det vi mister så derfor så fokuserer jeg bare på det jeg vil ha eller overflod så kommer det seg vettu.

 

Jeg hadde enorme store planer for sommeren

 

Da skulle jeg ha ferdig ett drivhus , ande huset , støype masse også skulle røykeriet bli ferdig . Det som er når vi bestemmer oss for noe. Så er det alltid noe som blir forsinket . Noe må vi utsette å noe igjen blir ikke som vi hadde sett for oss. Jeg brukte mye tid på å hente masse ting . Det tar veldig mye tid da jeg også må vente eller ha flere med meg så jeg tenker det blir bedre tider etter alt nå.

 

Selv om en del av mine planer for ute ikke ble ferdig så fikk jeg gjort mye å ande huset er ikke helt ferdig men det er ikke langt unna . Det som nå gjenstår er å lage en ny ute gård som skal blir mye bedre å slik at de kan ha ett enda større område å boltre seg på så gleder meg veldig til å gjennomført det . Du skjønner jeg har bildet å tegningen i hode så det er kun jeg som har det totale bilde av hvordan jeg vil ha det. Det kommer seg .

 

 

Røykeriet er det ikke så mye som gjenstår på heller det har i grunn tatt tid å jeg i perioder har gått litt tom for energi for å klare alt alene . Jeg har mye mer materiale for å klare å gjennomføre så jeg satser på at vi kunne få mildere vær enn akkurat nå så jeg kunne få lage litt støyp så jeg kunne få gjort meg ferdig i år med røykeriet vi får se det er uansett artig å ha noe på gang å alltid  være på en reise der en ikke tenker for mye på hva alle andre måtte mene i alt jeg gjør . – Jeg tenker mer på hva jeg selv vil enn hva andre mener om mine prosjekter . Det er litt kaos nå ute med alt som er , det skal være i orden før denne helgen er ferdig jeg lover deg det.

 

 

For meg å bli skitten på fingrene eller føle meg sliten etter en lang dag på jobb så er dette en glede da en ser resultatet at jeg har faktisk klart igjen å snu konkurs som lå veldig stygt igjen som ett faktum rundt meg . Jeg har holdt hodet mitt over vann å jeg jobber som en helt for å klare meg . Det er ikke alltid like lett å være like motivert men jeg jobber målrettet fremover for jeg vet jeg skal klare det. Når en har hatt det så tøft i over lang tid tærer dette på men jeg må si jeg føler motivasjonen stiger da jeg merker at jeg klarer å tiltrekke meg mer å gjøre , jeg har det uendelig godt selv om jeg enda ikke har den gode økonomien til å kjøpe alt jeg vil ha av mat. Der har jeg ikke klart å komme enda , men er mat så viktig da ?  Næring er viktig det er klart å sovn er like viktig . Det å ha ett valg så har jeg også det jeg er ofte takknemlig for all pulver næringen som en av mine barn har her hjemme som jeg ofte har tydd til . Det å må velge om en skal fylle drivstoff eller om en skal holde seg hjemme så er det i blant ikke ett valg da holder jeg meg heller hjemme .

 

 

Ut av alle situasjoner så kommer det noe godt ut av det , vi kan alle snu negativt mønster om til noe som gir oss mer vekst . Jeg forsøker å glemme egentlig min egen virkelighet . Jeg vet dette høres rart ut men om jeg mater meg med alt jeg ikke har råd til eller mine negative ting så kan jeg ikke få vekst . Da mister jeg det jeg har . Derfor så endrer jeg på min energi jeg fokuserer på målene å vil heller ikke ha for mye prat om det jeg ikke har pr nå selv om jeg også er åpen om at ting er tøft det jeg står i pr nå men det kommer seg å nå kommer det til å gå hurtig . Jeg må si jeg føler jeg har vært veldig dyktig til å ikke ha en mann som hjelper til her . De som har mann eller andre som betaler hjemme så vet de heller ikke hvordan jeg har det. For det å være alene på ene siden så er det tøft men , jeg klarer det å jeg må si da skal jeg være stolt over mine presentasjoner men de har ikke kommet av seg selv det er bein tøffe dager på jobb . Blir lett opp mot 17 timer i gode dager å noen dager jobber døgnet rundt. Da blir det ikke så mye tid til overs men målet er å lykkes å jeg gleder meg så til å få løftet litt paller her å få kjenne på koppen at jeg lever .

 

 

Når vi gjør vårt beste alle som en , så skal vi være stolt over våre prestasjoner . Vi er dyktige å jeg gleder meg alltid til å kunne jobbe målrettet å ikke minst dette med å gå ut av mine egne konfortsone . Vi trenger alle å se bort i fra oss selv å våre egne problemer . – Lytte mer enn du selv prater så fanger du opp signaler i en samtale for de usagte ordene ligger i luften mellom deg også mottakeren .

 

 

Nå skal jeg leve sterkt her å nyte stunden å ha en hyggelig pause mellom alt her . Kaffen i fra Lofoten som jeg har i butikken min er så nydelig , kommer for øvrig i fra Laukvik ett kaffe brenneri der. Det er luksus å nyte dagen , kvelden eller bare øyeblikket med en nydelig kaffe å bare være . Skap deg selv en nydelig stund denne weekend .

 

 

Kjærlig Hilsen

 

 

Elin – Weronika

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg