Jeg hadde en plan …

Hei kjære lesere ❤️

 

 

Hvordan har du det i kveld ?

 

Håper du har det fint jeg , det er jo det aller beste. Det å være i det som ikke er bra kan føles veldig på kroppen vår. Det er ikke bra for helsen vår eller systemet vårt . Det kjenner jeg selv sterkt på min kropp at jeg er i en rett balanse nå . Dette med å føle mer at vi har landet mer med dyra mine så er det så herlig . Dette med at jeg skulle bli en liten bonde mitt i årene hadde jeg ikke trodd for noen mnd siden . Dette med å ta opp en gammel lidenskap så gjorde dette noe med meg . Det er nydelig også skape noe å ikke minst ha noen å se til da barna mine er så store nå at de klarer seg selv så er det herlig å ha noen andre å stelle for.

 

 

Dette med å ha litt høner å ender er nydelig jeg merker at ting er på rett høyde mellom meg å livet

 

 

Jeg har blitt i balanse mellom livet mitt merker jeg dette med å jobbe mye er en ting men jeg  holder på med det som driver meg . Dette med at jeg ikke er helt i havn med mine siste prosjekter så er det helt i ordne . Det blir nok ikke ferdig i år . Det jeg får nøye meg med er å klare å lage ande huset mitt ferdig . Det er mange som spør etter tegning den er i hode så den kan jeg dessverre ikke gi deg . Det er ett kreativt utrykk som jeg har sett for meg å slik skal det bli. I går fikk jeg saga ut til vinduer alt for hånd selvfølgelig . Det er ikke på den lette måten jeg gjør det men jeg definerer dette som trim i tillegg , juss å jeg ikke daglig får nok av det men det er artig å se hva jeg faktisk selv klarer å få til med mine små hender.

 

 

Jeg har en tendens til å vil ommøblere inne men det er ikke like lett å gjøre det i en ute går til dyra men , det må gjøres så nå tenker jeg en ny strategi her for å få det akkurat slik jeg vil ha det . Dette å lage en lufte går der de kan gå ute uten at rov dyr kommer inn til de er nettopp dette jeg skal få til å gjøre. Det er en artig ting å kan få til her å jeg liker dette veldig godt å lage å få lov til å utrykke meg kreativt å det er nettopp det jeg faktisk får til å gjennomføre nå det er en seier for meg å se at tingene her blir mer som jeg hadde sett for meg . Det kunne vel like godt ha bygd  en liten fjøs her hjemme så hadde jeg vært veldig glad. Det er så herlig å kan få lov til å skape det jeg merker som gir meg veldig mye.

 

 

Her om dagen fikk jeg noen flere ender  de har nå funnet plassen sin mye mer til rette her å egg har det også blitt på ho mor selv her . Ande egg er dobbelt så stort som ett høne egg så dette var veldig stas å få til her på gården min . Det beviser at hun trives godt her sammen med oss. De ande dyra har dessverre hatt litt uro å det kommer seg  mye mer nå med hønene så blir de også til å legge mer egg. De har alle lagt egg men det er vanlig de har en liten pause da de kommer til noen andre. Det har jo vært en del rømlinger her så det har jo så klart gitt de flere utfordringer å jeg må le litt for jeg trodde ikke dem hadde så mye følelser men de har det . De viser snart da de blir forbannet eller er glade . Det er fascinerende å se på å nå er reisen vår til å bare få det enda bedre sammen .

Jeg hadde jo en plan med å lage masse krem også salver

Målet mitt var jo å klare å etablere det ferdig i sommer , jeg holder på å utarbeide dette men det kommer seg . Det jeg har fått til er i grunn å ha masse olje som er ferdig til å kan lage krem når som helst det er en ære å kan få ting til . Selv om jeg ikke klarte det like mye som jeg hadde sett for meg aller først – Jeg hadde i grunn sikkert litt for mange prosjekter samtidig men dette med å være så si i havn med de fleste målene er vel ikke dårlig .

Vedovnene i huset er  solgt å jeg har fått tettet der de har vært , dette med å lage litt støyp har vært en suksess jeg bare digget det i grunn. Det fått hentet masse utstyr til å få lage ferdig røykeriet mitt så er det også ikke langt unna det er bare litt igjen. Dette med å ha ting på gang her hele tiden kan jo virke for deg at jeg ikke har det hyggelig jeg gleder meg veldig til å kan utrette neste prosjekt her å det er alltid hyggelig å få ting til .

 

 

Når jeg har litt stamt budsjett her så blir det å få bygge kostnader ned til nærmere null å det er mulig i dette samfunnet der det er så utrolig mye bruk og kast så for meg er dette vinn vinn for meg . Dette å kan se at ting jeg ønsker meg det kommer til meg så er jeg veldig takknemlig . Dette blir så bra fremover at jeg har bare å glede meg veldig .

 

Ande huset er under veis , lufte gården er nesten ferdig , saga masse tre ned også fått endret så mye her at jeg er så takknemlig for det . Det er en stor reise alt her så er det altså røykeriet som jeg holder på med å det var ett lite prosjekt som ikke skulle ta over hånd her  . Dette med å skape noe her så er det ikke bare en ting jeg har lyst til å gjøre. Det er mange flere ting . Dette med å endre ute gården til dyra skal også skje så jeg må si jeg gleder meg veldig til å få det gjennomført her . Det er mange prosjekter her på gang å artig med alt en får gjennomført . Det å bare vil ommøblere i ute gården deres må jeg ikke gjøre flere ganger . Denne gangen håper jeg at jeg finner den perfekt løsningen for oss her . Det er ikke alltid en finner ut alt med en gang men det er det som gjør ting så inn i hampen spennende . Jeg vil se de som jobber like mye som meg om de hadde klart å få ting gjennomført i min fart. Jeg skjønner jeg må ha ett annet gen enn dere andre . Det er helt sykt jeg vet ikke helt hva jeg er produsert av for noen for jeg er jo over grom da det kommer til å prestere å ha en vilje for å jobbe uten non stopp. Det er ikke penger som driver meg det er å kunne leve å ha det godt som driver meg .

 

 

Kjærlig Hilsen

 

 

Elin – Weronika

 

 

 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg