Jeg gikk for Gull 🧲🧲🧲♥️

Hei kjære lesere ♥️

Nydelig morgen å våkne opp til i dag etter å ha sovet meget bra i natt. Hvordan er din dag i dag? Bra håper jeg.

Jeg har fått gjort mye forefallende jobb her som må gjøres i bedriften. Samtidig så har en fått hvile perfekt etter en helg med mye fysisk aktivitet med massasje og bæring av vaskemaskin og andre tunge ting som jeg skulle få bort.

Når vi kvitter oss med det vi ikke vil ha eller skrot som bare står der. Så blir energien mye lettere etterpå.

Jeg opplevde denne helgen som gikk som meget bra på absolutt alle måter.

Hun som er gift med min eks mann. Kom innom meg ene dagen å hjalp meg i timesvis. Dette har aldri skjedd før mellom oss.

Det å kunne ta i mot hjelp ifra andre er meget godt å samtidig så blir vi også kjente med de. Vi fikk en meget fin stund.

Jeg har kommet til det at jeg ønsker ikke å ha konflikter mellom meg eller andre i livet mitt. Føler meg for gammel til å hele tiden skulle krangle det tar bare energi.

Ved å gi så får vi alltids tilbake i fra universitetet.

Jeg ser nå tydelig at jeg har klart å knuse koden som i utgangspunktet var en hard nøtt å knekke.

Det å jobbe målrettede fremover er akkurat det som er motivasjonen min.

I vinter hadde jeg 4 jobber da gjorde jeg ikke annet enn kun jobb døgnet rundt.
Det ble ikke noe mellom å det gir deg ikke akkurat noe bra energi.

Jeg holdt på å bli helt utbrent i tidlig vinter. Ble helt energi løs sovna av mens jeg jobbet. Jeg pusher meg ekstremt mye når jeg har den energien.. Jeg så det ikke tydelig selv. De rundt meg reagerer.
Men jeg så det ikke da selv.

Jeg har nå justert ned jobben litt så det er mer behagelig. Selv om jeg vet at mange synes jeg tar enda mer av.

Jeg er arbeids narkoman, jeg fikk aldri noen tilbakemelding på noe jeg gjorde som barn. At du er dyktig dette er bra.
I fra min familie.

Jeg har alltid rømt inn i jobbene mine der har jeg alltid fått den bekreftelsen som jeg har trengt i livet mitt.

Jeg vet at det hørtes merkelig ut.
Men skal vi vokse å lykkes må vi være i et miljø der vi får gode tilbakemeldinger å samtid trives.

Jeg merker nå at jeg trives like godt med meg utenfor jobb å innenfor jobb.
Den private meg er blitt mye mer anonym.

Jeg er ikke den lenger som må hørtes eller ha rett alltid.

Jeg er vant til å få høre at du er stygg og du kan ikke.. Du er overvektig osv. Det å bli kritiserte over mange år gjør mye mer med selvbilde mitt enn jeg hadde forventet å trudd.

Nå i dag nærmer jeg mæ 46 år å i dag bruker jeg klærne som min yngste sønn ikke passer lenger.

Jeg trener mye via jobben min å fikk og fikk meg en stor knekk da jeg måtte stenge ned bedriften min i fjor.

Da hadde jeg knapt mat jeg var takknemlighet for det lille jeg hadde men det var ikke nok til å opprettholde en bra dag egentlig.

Selv om ingen har vondt av å spise mindre så ble dette egentlig mer nesten som jeg hadde påført meg anoreksia. Jeg spiste knapt en gang om dagen. Å la meg alltid sulten.

Ddt å se nå hvor tøff og modig jeg har vært å hvor dyktig jeg har vært som har klart denne kampen.

Så blir i dag ingen utfordringer vanskelig for lille meg.

Jeg har vunnet de tøffeste kamper der jeg sto med ene siden på konkurs randen å miste absolutt alt jeg har eller jobbe på å vinne alt å gå for gull.

Jeg gikk selvfølgelig for det siste gikk for gull.

Jeg har flere som ba meg ta inn varer til butikken min å det er i grunn skammelig å gjøre det å ikke en gang ta turen innom å shoppe.
Like ille er det å bare legg av produkter å ikke ta turen innom.

Vi lærer hele tiden i denne gamen å igjen absolutt alle får tilbake det de selv gjør i mot andre.
Så en trenger ikke å vie tid på det mer.

Jeg skal sende varer i dag til Saltdal meget hyggelig å få bestilling. Det gjør utrolig mye for meg å bedriften.

Om du kjenner deg igjen i mitt innlegg her å tenke hvordan kan jeg løse mine problemer?

Det første du må gjøre er å se deg selv som viktig å at du er en vinner.
Stå på mer ta ekstra jobb om det er økonomi du sliter med. Ta kontakt med de du skylder penger.
Å forklare hvordan å sett deg opp et mål for fremtiden.

Jeg skiver lister til meg selv bær dag også jobber jeg utifra de. Bruk dine kvaliteter fremfor å snakke negativt om din situasjon der hjelper ikke.

Når jeg har lykkes å snu min tøffe situasjon om til bra så lykkes du også.
Jeg har jobbet nå kvar dag i snart 7 mnd uten fri men det har vært nødvendige.

Ønsker deg en nydelig dag ♥️

Kjærlig hilsen

Elin Weronika

0 kommentarer

Siste innlegg