Jeg går stødig fremover til målet mitt ❤️

Hei kjære lesere ❤️

Hvordan har du det i dag? Bra håper jeg at du har det. Våknet opp til en veileder samtaler i morrest. Å ja for å si det sånn ble meget tidlig opp.

En nydelig samtale å et nydelig vær kan ikke bli bedre egentlig. Sol og varme eller håper det blir det. Litt rått ute nå når vi er i august.

Fredag er i grunn en nydelig dag å starte opp med gode ting som skal gjøres. I går fikk jeg malet huset mitt igjen. Deilig å få hjelp til det å. Så går det så mye fortere når vi er flere som hjelper til.

Yngste sønn min som jeg hadde sammen med meg i går. Godt å få tid sammen vi to. En skaper hele tiden mye ved å tilbringe tid sammen. Gjør vi det ikke så lærer vi ikke om og med hverandre.

Jeg må si jeg ser frem til weekend selv om jeg skal jobbe målrettet fremover å stå på litt mer i mitt tempo. Jeg får så go energi nå da jeg ser hva jeg har lykkes med i jobbene mine å privat.
Vi må alltid stå på litt mer for å lykkes med våre drømmer. Jeg gir meg ikke skal stå på litt mer hele tiden å igjen vil alltid teste ut grenser hos meg selv å hva jeg tåler.

Reagerer veldig på folk som ikke kjenner meg kan fortelle meg at jeg gjør for mye. Jeg har egentlig mer bestemt meg for å ikke gi energi til det jeg ikke bryr meg om. Alle vil prate med meg merker jeg, ha meg på alle sosiale medier. Kan fort bli litt mye men igjen er kun jeg selv som kan begrense kontakt å det må jeg gjøre. Tenkte litt på det i går når jeg fikk en bastant melding ifra en som påsto at jeg presset meg alt for mye. Det provosere meg når andre blander seg inn i mitt liv, men skjønner jo også at folk bryr seg om meg men jeg ønsker å være kun meg også å trenger ikke forstå seg på mennesker. De tapper meg for energi når de provosere meg. Blitt mye dyktigere til å ignorere eller bare svare med ok når jeg før hadde svart med en forbannet tone. Litt endringer her til det bedre å ikke sant?

Hva vi fokuserer på er også det vi ser mer av. Ved å si nei til noen betyr at du sette deg selv øverst å det er viktigere enn alt annet.

Det å bruke min tid på jorden rett å få det unnagjort det som er på min agenda så blir jeg også mye mer lykkelige å tilfreds. Ser jo nå jeg lykkes hele tiden med mine mål å hva jeg skal utrettet.

Vi er i avslutningen av august å snart mot september. Tror jeg har planlagt rett ved å ikke ta Lofoten i år. Blir bedre til neste år, da er det 30 års jubileum siden jeg var der sist 🙈😉🤣 å jeg har fått gjort mye mer her hjemme.

Når jeg starter med et prosjekt så må jeg fullføre det jeg gløder for. Der kan ikke den flotteste mannen stoppe lille meg. Jeg går stødig fremover til målet mitt.

Ønsker deg en nydelig weekend, selv blir det jobb igjen denne weekend kan ikke skuffe meg selv med en fri dag 😉 elsker å jobbe å Igjen det er jeg selv som vil det er ingen tvang. Å som gründer er jeg en utvikler å liker å være i min bevegelse å vil heller ikke at andre skal på død og liv bestemme over meg. Det klarer jeg fint alene. Det provoserer meg mer enn det gjør bra om du forteller meg hvordan jeg skal leve livet mitt. Sånn håper dette er til videre hjelp.

Kjærlig hilsen

Elin Weronika

0 kommentarer

Siste innlegg