Jeg er seriøst takknemlig for bare en kaffe ♥️

Hei kjære lesere ❤️

Hvordan har du det i dag? Bra håper jeg. Været er nydelig i dag også ♥️
Det er jo bare magi å kunne få nyte slike dager som dette.

Jeg har fått gjort mye i helgen. Så takknemlig alt jeg hadde satt på to do listen min klarte jeg å overholde. Pluss mye mer. Artig å jobbe med å ordne opp her hjemme.

Flyttet om på kjøkkenet også bytta gardiner. Det ble bare magiske.

Det er noe eget når vi ordner også stelle i stand. Det er for varmt til å male men er 1000 andre ting som må gjøres da en har hus og hjem.

Har et eget rom for Gruben Massasje og veiledning jobben. Fikk byttet gardiner også fiksert her og. Ble en lun og nydelig energi. Dette blir kunder til å merke til det positive.

Yttergangen fikk også en ansikts løft. Så må si jeg har vært meget dyktig å fått det gjort i denne varmen.

Jeg jobber med veileder samtaler i mellom alt. Nå har det blitt en stor uvane av meg å jobbe til tidlig morgen. Stoppet å Jobbe 05 i morrest også. Det var så mange telefoner og mellom alt så gjør jeg hele tiden noe. Mens jeg venter på neste telefon. Så jeg fikk også produsert mer produkter som Gruben Massasje selger. Pluss at jeg fikk laget mer av det jeg bruker i jobben min.

Jeg er en kreativ sjerl som digger å lage å være med på å forme også reskape.

Her er jeg nå jeg tenker så det knaker nye ideer som jeg har mulighet til å gjør.
Å igjen jeg finner alltid noe mer å gjør. Gleder meg allerede til å starte prosessen.

Jeg fikk plantet litt også ikke dårlig.. Håper det blir bra av det jeg har jobbet med.

Jeg merker at energien min er nå er mye mer avslappet i forhold til alt rundt meg.
Jeg har det bra selv om ikke alt er på plass
Så har jeg i alle fall nå en større plan for alt fremover.

Kommer ikke til å bevilge meg noen ferie i år. Dette året blir mye jobb også gjøre forarbeid til å. Utvikle bedriften min flere hakk oppover.

Nå juster jeg ser det er nødvendig i huset mitt også på mine behov så er det minimalt. Jeg er seriøs takknemlig bare for en eksklusiv kaffe.

Drikker ikke skivp her, så litt fin på det er jeg men det er verd å kjøpe en kaffe som er go♥️

Mange som hele tiden har stilt meg et spørsmål når skal du ha ferie?

Når jeg svar at jeg skal jobbe også være hjemme. Så merker jeg at mange blir rar.

For dere som er lønns mottaker eller går på trygd dere får deres lønn uansett. Det fugerer ikke slik for en gründer.

Vi må jobbe mye mer for å opprettholde en god inntekt. I fjor tapte jeg flere hundre tusen.

Så bare det at jeg har klart det jeg gjør er ikke bare et skuespill. Det er sykt mye jobb som ligger bak alt jeg har gjort. Å som flere av mine venninner de skjønner ikke hvorfor jeg klarer dette.

Mine barn forguder meg å skjønne ikke hvor jeg henter drivkraften min. Jeg skadet tommel for må to uker siden. Har jobba hele tiden siden. Ser ut som den er ødelagt at jeg har knust det øverste delen. Men jeg klarer å jobbe det er det viktigste. Uansett så er jeg takknemlig for at jeg ikke måtte amputerte den, jeg trodd jeg klart det selv.. Jeg fikk massasje benken over tommelen min i 500 km i timen.. Men det går fint nå ♥️

Nå ser jeg hva jeg taklet under denne krisen så er jeg nå mye mer avsl til alt fremover.

Ønsker deg en nydelig dag ♥️

Kjærlig hilsen

Elin Weronika

0 kommentarer

Siste innlegg