Jeg er på riktig sted bølge I livet mitt 💯❤️

Hei kjære lesere ❤️

 

Hvordan har du det I dag?

Takknemlig for at jeg har fått gjort mye her I dag.  Jeg har nettopp fått gjennomført en veileder samtale. Veldig hyggelig å kunne hjelpe andre mennesker.  Ved å lytte til de å gi de gode råd i hensyn til veien videre. Takknemlig er bare fantastisk nydelig.

Jeg er nå på riktig bølge I livet mitt.

 

Herregud så takknemlig jeg er for absolutt alle situasjoner som jeg er med i. Ting blir så mye bedre enn forventet.  Å igjen takknemlig for at jeg har lykkes med jobben min og karrieren . Vi lykkes med å nå mål ved å gi energi til dine ønsker.  Jeg drømmer om en fremtid der jeg har hovedrollene i mitt liv. Jeg manifesterer livet mitt akkurat slik som jeg vil ha det.  Å igjen ser jeg nå tydelig hvordan jeg har lykkes med mine drømmer å mål. Jeg er takknemlig å ydmyk. Viktig at jeg fokusere på mine drømmer.  For gjør jeg ikke dette. Så vil jeg jo fortsatt ha det akkur som jeg har det pr nå. Ingen problem med å utvikle meg.  Å det ser jeg nå at neste år blir mye mer spennende. Jeg har jobbet I år med å berge bedriften min til å ikke gå konkurs. Dette året ble mitt tøffeste år der jeg nesten ikke har hatt penger til mat å hygge. Faktisk ikke hatt penger til drivstoff… surrealistisk egentlig. Alt jeg har fått inn.  Har gått inn til å dekke tapene mine.  Å drive min egen bedrift har ikke vært lett.  Men det har lært meg mye i livet mitt.  Erfaringer å igjen se hvordan mennesker som lover å støtte opp bedriften min…. jeg blir meget forundret over hvorfor må du på død og liv si jeg kommer innom.  Ja bare legg av jeg kommer innom snart.  Personer ber deg ta inn produkter å orker ikke å ta turen innom.  Dette er i grove trekk frekt. Å ufyselig oppførsel. Som gründer opplever jeg ofte slik at noen gjør forsøk på å lure meg å som jeg har skrevet ovenfor at de legger av produkter og orker ikke å hente. Jeg mister så respekten for de … jeg klarer ikke falsk het og igjen takk og lov for at det er mye mennesker som ønsker meg vel her I livet.  Takknemlig for dere som er ærlig å kommer å igjen takknemlig for all støtte for uten dere hadde jeg aldri lykkes med jobben min.

 

Det er lett å stå på utsiden å fortelle meg hvordan jeg bør gjøre det.

Dette året har vært en røff og tøff påkjenning for meg . Psykisk og fysisk kroppen min er et bevis på at jeg har hatt det tøft.  Jeg er kraftig redusert i vekt,  noe som er veldig tydelig at kroppen min er meget tynn nå mot hvordan jeg var.  Jeg glemmer ofte å spise har dessverre blitt et stort mønster I livet mitt. Egentliget et stort problem.  Merker at jeg burde ha spist når kroppen er svimmel og egentlig veldig sliten.  Det er ikke helt heldig.  Men takknemlig for at jeg har mye spennende produkter ifra butikken min så må innom dit å lar meg lett friste . Det å lage mat til seg selv er ofte litt kjedelig men jeg har blitt flinkere til å få lagt meg litt mat.  Takknemlig for at økonomien min er mye bedre så jeg har fått kjøpt inn litt mat i år.  De andre årene så handlet jeg ofte nå er jeg meget skjelden å handler  har heldigvis lært i min oppvekst å nøtt meg av maten på best mulig måte.

 

Takknemlig for å vær

 

Vi er alle svake og sterke i alle situasjoner så i møte med det vi opplever så utvikle vi oss selv.  De tre årene som har vært har alle vært meget tøffe.  En kompis av to av mine barn døde i fjor,  pluss alt annet som har vært i mitt og mine nærmeste. De erfaringer jeg i dag har er at når du er på bunnen så er det bare en vei å det er oppover.  Vi må lære oss å leve sterkt å godt å være bevisst på hva vi søker.

 

 

Kjærlig hilsen

 

Elin Weronika

 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg