Jeg er på rett vei

Hei kjære lesere ❤️

 

Ny uke byr alltid en ny start der vi kan nå nye mål fremover 🥰

 

Det har ikke alltid vært like lett å ro ned tempoet. Men jeg må det. Veileder jobben min er så spennende og samtidig gleder det meg hele tiden at jeg er til hjelp for de som ringer meg.

 

Har mange faste kunder som ringer meg fordi de er så glad for hvordan jeg ser de å samtidig lytter til dem. Det er super viktig at jeg gjør det ser deres verdi. Når jeg lykkes med å hjelpe dem så får jeg en indre glede som gir meg energi for å jobb på videre.

Jeg har jobb som mitt hoved fokus fremover det blir  okkos og avkobling i nyte livet mitt på en god måte.

Det er godt å bare være også å ta tingene som de kommer.

I går hadde jeg besøk av en venninne, som jeg ikke har sett på lenge. Veldig hyggelige stund sammen. Det å ta meg fri også kos meg sammen med andre det gir meg stor vekst av energi.

Ved å være så opptatt med mitt eget som jeg er blir en også litt spesiell men samtidig merk jeg at jeg har ikke akkurat det samme behovet for å prate å jappel med alle sammen.

Blir nok slik da jeg har de jobber som jeg har. At jeg må være mye på å. Samtidig være den som står for samtalen. Da blir Også taushet meget nyttig å godt.

Jeg setter meg alltid mål fremover som jeg ønsker å realisere. Jeg jobber mye med å hjelpe andre privat også. Det å åpne opp for å kunne jobbe mer med det jeg gløder for.

Målet mitt er å få holde foredrag for ulike grupper i  samfunnet. Jeg føler at jeg har ikke gjort alt jeg skal her i livet mitt.

Jeg har mange flotte prosjektet som jeg drømmer om men det har nå blitt UTSATT fordi tommelen er enda ikke med meg i mine mål.

Det å masser med hånden på denne måten er utrolig tøft å tungt. Selv om jeg aldri klager så er det meget smerte fult også merke jeg godt at en blir mer sliten.

På en annen måte så tenker jeg det er nydelig at jeg er i bevegelse som jeg gjør i massasje. Fordi jeg øke blod sirkulasjon i hånden min. Noe som er genialt for hånden og tommelen min.

Jeg kan ikke bevege tommelen som før, enda så er det mye som gjenstår. Dette kommer til å bli en prosess som jeg skal lære å gjøre noe på en annen måte.

Dette er også for at jeg skal utvikle meg mer på andre måter. Så jeg tar dette som et tegn på at jeg er på rett vei i livet mitt nå.

Det å ønske å utvikle meg og bedriften er spennende må jeg si.

Vi må se for oss det vi ønsker i livet vårt. Det å visualisering så ser vi det å igjen så lever vi som om vi har det.

Ønsker deg en nydelig dag ♥️

 

Kjærlig hilsen

Elin Weronika

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg