Jeg er en motivator og idretts utøver er jeg ikke det ?

 

Hei kjære lesere . 

 

Hvordan går det med deg ? håper du har det fint jeg er så takknemlig for alt jeg har fått gjort , jeg ser at videre plan er reelle å igjen vi blir det vi tenker du og jeg. Det å være en motivator for andre også seg selv kan imellom være litt spesielt. Det er jo akkurat som en skal konkurrere mellom idretts utøver men er det ikke der jeg i dag egentlig er ? en idretts utøver ?

Å drive med massasje som jeg gjør så er det trim på et meget høyt nivå , jeg har opp til 50 timer trening pr  uke. Det er vel ikke dårlig er det ? i tillegg siden oppstart i 2017 så har jeg ikke tatt meg en eneste fri uke. Det er vel mange som reagerer på det. Jeg har hatt litt fri dager innimellom men jeg har hatt kunder hele tiden . De er helt rått egentlig da en tenker på at jeg nå er inne i mitt femte år.

Hvordan er det egentlig å drive selv også aldri ta seg fri ? det må jeg være ærlig på dette blir en livsstil det er en pakt som jeg definerer det som . Det å gløde for jobben slik som jeg gjør det har jeg aldri før gjort. Før jeg drev mitt eget. De andre jobbene som jeg har vært i kan jeg ikke si at jeg var hjemme også trivdes 100% i selv om det har vært mye lærdom over alt. Det er det som var sprinbrettet til min egen karriere.

Alle erfaringer som vi tilegner oss er veldig viktig erfaringer som vi lærer i også utvikler oss mer i. Det å kjenne denne gode tryggheten som jeg sitter med er noe jeg gleder meg så til å erkjenne at jeg har det magisk nydelig ved alle opplevelser selv de som jeg ikke likte så lærte jeg å være en modig person som tar jobben min seriøs også livet også. Tror nok jeg er vel mye seriøs da jeg ser meg rundt så er det vel ikke mange som har gjort det samme som jeg . Det er ikke noen greie av det , men det er noe jeg kan inspirere de andre håper jeg . At det er mulig også stå på en periode også snu om en negativ situasjon om til noe som er mye bedre. Det er magi da en ser tallene nå er mer på min side. Selv om det å være på de gale siden er en lærdom så har det også bidratt til brutal opplæring med en slik metode at det er ikke alle som klarer å takle det. Det har jeg bevisst nå så mange  ganger at jeg har reist meg opp igjen hele tiden. Det å være i juni er helt sykt jeg gleder meg veldig til sommeren jeg elsker den helt sikkert.

Jeg har lagt en del planer for huset mitt og hjemmet hva jeg skal gjøre –  Det er alltid nødvendig å ha en del mål der en ser at jeg kan realisere dette også det å re skape det elsker jeg veldig.

Det mange ande definerer som søppel det ser jeg på som noe jeg kan re skape av , det digger jeg veldig. Kommer med dokumentasjon før og etter bilder da jeg starter opp.

Sommeren er en kreativ tid for meg jeg merker jeg bobler over av kreative ideer der jeg nå bobler opp av nye ideer også gamle ting som jeg enda bare har hatt under planlegging. Det å planlegge for fremover å teste ut det en drømmer om hvorfor ikke gjøre det? så ser jeg om jeg fikk det til eller om det var bare å glemme .

 

Jeg merker at mange undrer over hva jeg gjør også hvorfor jeg gjør det ene og det andre , det er alltid kult å se at andre viser interesse for min verdi . Det er noe jeg setter enormt pris på.

Veileder jobben er så vidunderlig spennende da en aldri helt vet hva som kommer også hva jeg skal hjelpe den kunden med. Samme er det i grunn i massasje timer da jeg har kunder, jeg har jo opparbeidet  meg et meget godt omdømme, der de jeg har som faste kunder har gått fast til meg i mange år. Det er en herlig følelse av å ha fått så mange faste som er til meg også gir meg den anerkjennelsen jeg også trenger for å vokse , som arbeider. Det å få dette via kunder via veileder jobben og massasje og veilen til lykke . Så merker jeg at jeg er på rett hylle i livet. Da tenker jeg at det som skjer videre det blir like bra eller enda bedre.

Målet før jeg måtte stenge bedriften min i fjor , i desember så skulle jeg starte opp en nettbutikk. Det la jeg på is , men nå ser jeg mer en åpning for den slik at jeg kan lykkes med det jeg drømmer om. Det å skape noe er det jeg hele tiden har skjønt at det er her nøkkelen min er i livet. Jeg har aldri før vært så lykkelig i mitt liv,  å aldri hatt så lite kontakt med familien , for øvrig jeg har ikke kontakt med andre i min famille en mine barn . Det er helt i orden nå men det har så klart vært en prosess som ikke alltid har vært like lett. Det er helt i orden nå, jeg har mine barn også har jeg masse gode verdier som er mer viktig en å ikke passe inn hos de som jeg ikke har kontakt med . Det å se sin egen verdi er veldig viktig , det at jeg nå i dag har denne erfaringen er også noe jeg er meget glad for, har ved flere anledninger måtte veilede flere i samme prosessene som ikke har klart å se noe klart . Da ble jeg så glad for at jeg hadde denne kunnskapen ved å være det avviste barnet som ikke passet inn.  Jeg har måtte anerkjenne at min familie ikke vil ha meg i sin arena. Det er helt ok nå for meg , det å må tvinge seg inn også ikke ha det godt er ikke noe som har en verdi. Det jeg i dag sitter igjen med er at jeg er glad tilfreds jeg har det godt, også masse gode venner. Det er jeg så glad for. Det å se seg selv som verdifull er noe jeg selv måtte lære meg , for å ikke tro noe annet. Du vet den indre stemmen som alltid forteller deg at du ikke duger. Det å være den som henter meg selv opp å setter en større verdi på meg selv så vil også andre gi meg den verdien jeg skal ha. Du tiltrekkes av det du selv skal være i da du har fått etablert noe godt igjen men du må ha fått ut av systemet det som ikke skal være der, å gi deg selv livsglede. Det er nettopp det jeg hele tiden må balansere meg med. Jeg har fått skade av det jeg har opplevd. Det er at jeg ikke karer at jeg blir behandlet drålig, det jeg har blitt dyktigere på er hvordan jeg i dag håndterer det. Det er jeg blitt helt rå på.

 

Håper du får en nydelig dag kjære leser.

Gleder meg veldig til å høre i fra deg, så ta kontakt med meg om du trenger hjelp eller ønsker råd.

 

vi snakkes

Kjærlig hilsen 

Elin – Weronika 

 

0 kommentarer

Siste innlegg