Jeg er en fritt talende høns 🥰💯🔥🙌

Hei kjære lesere ❤️

Hvordan har du det I kveld?

Bra håper jeg at du har det.  Jeg er nettopp ferdig med siste massasje Kunde nå I kveld.  Veldig hyggelig å ha denne jobben.  Herregud så hyggelig jeg har det på jobb.  Jeg er en fritt  talende høns . Å Herregud så gøy det er å tørr å være meg selv.  Takknemlig å ydmyk.  Vi må lære oss å le mer å gi kroppen vår mer livs gleder før det er for sent .

 

Ser så tydelig nå at alt for mange mennesker lever et liv så tørt å kjedelig uten latter og livsglede at lik kasta blir kasta på dæ.

 

Når du lever et liv i disharmoni så blir livskvaliteten din kraftig redusert. Ved å ha det vondt i livet så redusere dette helsen vår også. I veileder samtale så er min motivasjon med samtalene at kundene skal få det mye bedre etterpå . Jeg hadde en samtale der den som ringte meg sa , jeg har det helt forferdelige. Hva skal jeg gjøre for å endre dette?  Jeg tenkte i hodet mitt hva fan er det mulig å ha det så jævlig.  Så komme det bare ut av kjefte min,  når lo du siste? Det husket Kunden ikke.  Jeg skjønte at det jeg fikk en infusjon på stemte fjell.  Så si jeg plutselig bare ha , ha , ha tørt for å rette oppmerksomheten til å få opp humøret. Jeg plutselig braste i latter.  Å det går to , tre sekunder så ler kunden også.  Jeg så for meg en skikkelig sliten person som så seg selv i speilet å prøvde å le..hahahaha  ved å gi dette toneløst.  Da bruker jeg galgenhumor å igjen jeg tilføre kroppen endrofiner som gir oss positiv energi og økt livsglede. Redusert smerter også en bedre mental helse.

 

Ved å våge å jobbe målrettet å litt annerledes enn alle de andre.  Utgjør en forskjell på samfunnet.  Gir så uendelig mye igjen.

 

Her har du mæ jeg er en karakter som sier akkurat da som faller mæ inn. I dag ringte telefonen,  jeg hadde bedt om å få tilbud på strøm.  Jeg mottok kjapt telefoner ifra de . Først som jeg mottok tok æ å bare godtok.  Så ringer det enda en. Jeg var allerede da blitt uendelig lei å I tillegg fikk jeg besøk oppi alt dette.  Jeg jobber 24/7 å bli forhindret liker jeg ikke.  Så lytte jeg på han som ringer.  Som på død og liv ønsker å ha meg som kunde. Uansett hva jeg ga av opplysninger så fikk han ikke opp noen verdens ting.  Så ber jeg han plutselig om å hold kjeft.  E blir så høv løs av å høre på den intense stemmen.  Så si æ tørt fant ikke det han ba om. Så fikk han mine tall for å finne meg da . Når da ikke funket så sa jeg veit du hva dette orker æ fan ikkje å  bruke min dyrebare tid .  Da orker ikke jeg dette å la på røret. Det jeg egentlig vil frem til her er vi må i gitte tilfeller tørr å si hold kjeft eller Fuck you.  Det er ok en gang I blant i stedet for å bite det I seg.  Jeg er Løve å jeg er rød glødende i blant. Litt kjedelig for den som er i andre enden.  Jeg hadde en venninne av meg som hadde mistet jobben sin.  Å ringer meg for å få litt trøst.  Så forteller jeg at æ jaga sektor alarm på dør . Han var noe av det tregeste person som skulle rigge ned anlegget. Bare ved å fortelle hva jeg sa så klart jeg å endret sorg til livskvalitet på en , to , tre  dagen til ho som i utgangspunktet hadde det trist.  Ho sa gråt kvalt mens hun lo nå bærga du dagen min igjen.   Takknemlig for at æ klart å bidra med det også.

 

Finnes ikke en tørr dag her egentlig.

 

 

Kjærlig hilsen

 

Elin Weronika

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg