Jeg er en evig drømmer ….❤️

Hei kjære lesere ❤️

 

 

 

Hvordan har du det i dag ?

 

Jeg må si jeg har det veldig fint , jeg har vært litt ute i tidlig morges her . Dette med å være en liten bonde på landet liker jeg veldig godt. Det er en sjarm med å ha en tomt der en kan være i alt liksom. Dette med å ha fått gjort så mye her hjemme som gjør at jeg har det mye hyggeligere her gir meg veldig godt energi.

 

 

Dette med å se at dyrene mine de har nå har kommet mye mer til rette som dagene de går. Dette med å se at ting blir mer som jeg hadde sett for meg . Harmoni her med dyra mine å at jeg har mye nyttig å gjøre fremover ved å ha de å ta rede på. Dette gir meg veldig mye glede som ikke andre sikkert forstår seg på. Det er noe eget med å være selvstendig som jeg er så er det også noe jeg oppriktig er veldig glad for at jeg er . Da en kan få lov til å gjøre det jeg drømmer om .  Det er faktisk å kunne eie tiden min selv. Uten at noen skal bestemme over hva jeg skal gjøre .

 

 

Jeg er en evig drømmer

 

 

Jeg er ikke ferdig med ene drømmen før jeg setter i gang nye prosjekter . Som ikke må gjøres i år men det er alltid gøy å se hva en kan få til å lage ut av ingen ting . Faktisk det er noe jeg gleder meg veldig til å bare dette med å være i den gode flyten som jeg er i nå. Så har jeg så mye mer hyggeligere ting å gjøre enn å fokusere på det negative eller å kritisere andre. Det holder jeg meg for god til å gjøre. Det jeg har som mål i år å blir ferdig med her så er det å få ferdig ande huset mitt, så er det røykeriet mitt som også står for tur , Det blir veldig spennene om jeg får det bra til . Det er en plan ved alt jeg gjør .

 

 

Da en ikke setter listen så alt for høyt så har en det straks mye bedre enn om en skal være kritisk til absolutt alt her . Det er nydelig også ha planer å jeg tenker at vi alle som en har bare godt av å kunne være litt mer rause mot hverandre . Vi lever i ett samfunn der en er for dømmende over andre uten å vite helt hvorfor ting skjer . Dette med å være for belærende kan også være litt provoserende for noen , jeg vet at jeg personlig klarer å få høre en ting en gang så er det veldig ok . Da får jeg nok å det er slik jeg er . Det er ikke alle som skjønner det da de tår over mine grenser . Det som er litt rart er at de ser da jeg eller andre tår over deres grenser . Dette , med å tåle andre må vi gjøre . Da velger jeg heller å avslutte en samtale da jeg skjønner jeg kommer ingen vei. Det å lage drama ut av alt orker ikke jeg . Det er for krevende også jobber jeg 24 /7 så orker heller ikke å ta del i det.

 

 

Hvordan har min fremdrift vært i den bedriften jeg snakket så varmt om i sommer å samtidig før sommeren . Jeg sådde masse frø som skulle bli blomster som jeg skulle tørke for så å lange krem eller salve av dette etter vært . Det har ikke blitt tid for å lage salver eller krem i sommer . Da jeg har jobbet hele tiden med alt . Så fikk jeg mye annet å gjøre her så jeg er ikke arbeids ledig for å være ærlig med deg.  Jeg har fått gjort alt jeg hadde planlagt uten om drivhuset men vi er som sagt ikke helt i mål med året . Det jeg er veldig takknemlig for er alt jeg faktisk har klart å få til her. Jeg har fått tørket masse av blomster her så jeg gleder meg veldig til å kan lage krem og salve av de. Det å ikke ha fått rommet nede ferdig er ikke noe stress enda. Det er en lang vinter vi går i møte med så jeg gleder meg veldig til å kunne være så heldig å lage mye fint i etterkant her . Det å vite at blomster de kommer fra min egen hage det er noe jeg setter stor pris på .

 

 

Det er alltid så spennende å se hva jeg faktisk har klart å få ferdig her ….

 

 

Jeg har mye som er langt ned i jobb her hjemme mer en du noen gang kunne tenke deg hva jeg har stått i . Dette med å ha klart det aller meste helt alene er en bragd for meg . Det å tenke litt ut hvordan jeg vil ha det her er noe jeg liker . Det er en signatur over hele linjen hvem som bor her egentlig . Nå begynner til og med jeg å synes at det er utrolig nydelig her hjemme hos meg. Det er en fryd for øye å se hva lille meg faktisk har lyktes med . Det er ikke for amatører å holde på slik som jeg har gjort . Det kreves disiplin også dette med å jobbe like mye som jeg er jo en ting . Da har de aller fleste ikke klart å gjennomføre halv parten av det jeg har gjort til nå. Dette beviser jo i grove trekk at jeg er uslåelig egentlig jeg er seig å gir aldri opp før jeg vinner leken .

 

Dette med å si at nei herregud det er for mye å gjøre , da sinker du deg selv å planen din . Dette med å bestemme seg for å gjennomføre det i ditt eget tempo så blir det liksom mye mer gøy enn om en skal bare utsette det eller gi fan fordi det høres for mye ut . De aller fleste av oss har godt av å ha mye å gjøre . Da tenker vi ikke negative tanker den stunden å ha ett sundt fokus for livet vårt så får vi også en mye bedre harmoni mellom alt her . Det kreves at vi tar en bestemmelse for å gjennomføre det enn å ikke ta en bestemmelse .

 

 

Takknemlig for nettopp du leste bloggen min i dag. Jeg holder på mer ute å jeg skal fortelle mer hvordan ting går her fremover .

 

 

Kjærlig Hilsen

 

 

Elin – Weronika

 

0 kommentarer

Siste innlegg