Jeg er en drømmer men jeg får det …..

Hei kjære lesere 🧡

 

Hvordan har du det ?

 

Jotakk jeg har det bra håper du også har det fint. Det er så godt å se at jeg er i rute med absolutt alt . Det gir meg en tilfredstillelse som jeg mekrer at jeg har i meg nå ved at ting ser mer ut som det holder på å rette seg mer opp igjen i livet mitt. det har ikke vært en lett reise må jeg si . Det har vært en berg og dal bane spør du meg . Dette nå å se konturer av at jeg lykkes mer eller mindre steg for steg. Nå kom faktisk det siste prosjektet som jeg skal sette i gang på døra mi i går. Så da er det også satt i system. Så er jeg meget takknemlig og ikke minst veldig glad for å se at ting faktisk fungerer mer en bra her . Jeg har en utrolig god feeling rundt alt jeg holder på med nå så jeg er i lykke rus akkurat som en forelskelse men det er ikke det jeg er bare så glad for at jeg har fått ting på stell også ordnet opp i alt som har vært . Det er tøffe tak en har vært i å jeg kommer nå fremover til å stå løpet ut helt til bitter end at jeg skal klare å nå målet. Dette med å ta seg fri som jeg gjør er nødvending i mellom alt for å hente opp mer energi .

Dette når du er alene om absolutt alt

I blant så kan en føle at en her helt alene i verden der en ikke har noen som verken kan eller svarer da en spør om hjelp dette er noe som irriterer meg grense sløst men jeg må bare godta at andre ikke orker verken å gi meg ett svar eller at de enten ikke orker å være til hjelp. Dette er mer og mer tydelig da en spør å da kan en kjenne på litt dette med avmakt å ikke føle seg verdifull. Det er litt underlig da den en spurte trengte meg så var det ustoppelig på telefoner osv. Det er nå en ser hvordan alt er i retur min vei . Det gir meg bare den bekreftelsen jeg så etter eller det tegnet jeg trenger for å våken opp. Det å se dette selv er vel bare bra i stede for at det hadde vært noe jeg skulle gå inn i å bli en trist skjebne . Det er heldigvis mye annet å gjøre å mange andre muligheter for hjelp så ingen fare her egentlig . Jeg har fått kaffen nettopp ferdig å gjort mer i dag på det nye prosjektet jeg orker ikke å informere mer om det enn at det er ett prosjekt . Enn så lenge så er det jeg å kun de jeg har omgang med privat som vet noe . Dere andre får vente i spenning . Det er alltid spennende å gjennomføre mine drømmer å jeg oppfordrer alle sammen til å gjøre sine drømmer til virkelighet det kan faktisk gi deg mer tilbake enn du selv gir . Har du reflektert over det ? jeg tenker hele tiden på at dette løser jeg vi klarer dette jeg vet bare at i dag så skal vi klare å få ting mer gjennomført å jeg gleder meg veldig .

 

 

weekend igjen gleder meg veldig

 

 

Denne helgen så har jeg ikke så mye annet på agendaen enn å gjøre siste finishen her med å kaste også rydde bort å igjen gjøre det mer lekkert om du skjønne. Jeg trives mye bedre her hjemme nu etter at jeg fikk de nye møblene , det å tilføre huset ny energi er noe jeg merker godt. I tillegg så har jeg plantet masse planter som også er noe jeg gleder meg veldig til å ta fatt på . Det er ikke alltid like lett å få til alt men jeg ser gjør litt daglig så er du mer i mål enn om du ikke gjør noe . Det er tydelige resultater her hjemme ved at jeg har gjort mer og mer daglig her ute som inne . Dette med at jeg er alene om absolutt alt her så gir dette meg faktisk en indre glede ved at jeg ser tydeligere hva jeg faktisk klarer å lykkes med til nå. Dette med å ikke ha det bra er noe jeg ikke liker å det er så tungt jeg er i den gode boblen min akkurat nå å her ønsker jeg å være fortsatt. Dette med å være i en energi å merke at jeg tiltrekker meg nye også gamle energier som jeg ikke har vært i på lang tid er noe som er tilbake mer i livet mitt ser det ut som . Dette med at vi er i variasjon å at mennesker går ut av livet vårt å kommer tilbake er jo nettopp det som er naturlig noen skal vi bare ha en kort tid noen kommer også går de for enten bli for godt eller for å være der av og på. Dette med å tiltrekke seg energier er litt underlig på en måte men jeg gleder meg til å se hvordan alt bringer oss fremover nå . Det er nydelig å kunne oppleve alt som skal skje rundt oss også ikke minst det vi ikke vet. Det er nok ikke alle som er like interessert i det ukjente som jeg er men , jeg trivs uendelig godt i mitt eget selskap å jeg håper du også gjør det.  Skap deg en nydelig dag kjære deg å gjøre ting som gir deg ett løft i din hverdag, jeg gjør dette vær dag selv om jeg kan føle at jeg har det godt nok så ser jeg etter å være i balanse hele tiden så jeg ikke glemmer meg bort for det har skjedd flere gange siden jeg er veldig slik som glemmer lett bort meg selv så er det kjekt nå at jeg er blitt flinkere til å ta bedre valg for meg da. Selv om jeg noen ganger tar valg fordi jeg blir styrt dit som jeg ikke alltid vet hvorfor men dette skjer med oss alle vi er alle med på å påvirke også har vi alle en fri vilje om vi oppriktig vil det vi gjør, det å ikke ta sjanse er veldig feil men da en ser at ting ikke er som en hadde håpet på men , da har en faktisk fått den erfaringen å ser det med ett tydelig bilde at dette er ikke noe for meg .

 

Kjærlig Hilsen

 

Elin – Weronika

 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg