Jeg bygger opp min egen sentral ❤️

Hei kjære lesere 💛

 

 

Hvordan har du det i dag ?

 

Bra håper jeg at du har det, jeg har det topp . Skal ikke klage på hvordan jeg har det fordi det er alltid noen som har det være enn jeg selv. Dette med å motta det en skal å lære under veis i livet er nettopp det vi alle sammen gjør. Dette med å se at ungene er blitt så store at de klarer seg selv er for meg som mamma rart men, samtidig fint . Dette med å se at de alle tre har jobber også har sunne verdier så gir det meg veldig god følelse av at jeg har bidratt til å gjøre det rett her i livet . Dette med å se at mine arvinger gir livet mitt mer verdi er noe jeg gleder meg til hele tiden .

 

 

Sommeren er i grunn en nydelig tid for oss alle sammen , vi kan nyte livet ute som inne.

 

Dette med å høre hyggelig støy i fra naboer også bekjente så er det bare nydelig at vi kan være ute å jobbe også utbedre mer enn i fjor . – Dette med å jobbe mye som jeg gjør så er det ikke alltid en klarer å utrette alt en hadde planlagt. Dette med å jobbe målrettet fremover er noe jeg hele tiden gjør ett forøk på å bli dyktigere en i går, det er ikke alltid jeg klarer det. Noen ganger feiler jeg , andre ganger blir jeg bedre enn i går. Dette med å erkjenne at jeg er meg også leve med at ikke alle dager er like lette å levere så tenker jeg at det er straks mye lettere å leve når vi anerkjenner det.

 

 

 

Jeg mekrer så godt at kroppen min er sliten å trenger i grunn sårt ferie , det blir det ikke med det første for jeg må jobbe på. Dette med å klare seg økonomisk er ikke bare bare da en er alene om alt. Det er mange andre grundere som sliter som har måtte gå konkurs av ulike grunner å jeg ønsker ikke å være en av de . Dette med å stå på å jobbe målrettet fremover som jeg gjør så lykkes jeg til slutt. Det kan føles vanskelig når en ikke vet hvor mye som kommer inn. Det er alltid en kamp mot tilværelsen dette . – Jeg har lagt ned mye jobb i alt jeg gjør å ser at ting blir bedre med tiden . Det er aldri lett å være alene om en bedrift men , det er heller ikke lett å være mange om en bedrift ser jeg nå tydelig . Dette med å være selvstendig er veldig fint å være å jeg er så evig takknemlig fordi jeg klarer å nå mine mål for fremtiden å jeg gleder meg veldig til å kunne lære mer av alt jeg skal igjennom her.

 

 

Jeg bygger opp min egen sentral

 

 

Ved å jobbe opp min egnen sentral med veileder samtaler så er dette noe jeg ser at dette blir bare bedre og bedre. Dette med å lykkes med mine mål er veldig spennende . Dette gir meg store ambisjoner med å klare å nå helt ut til dit jeg ønsker å være i .

Dette med å ikke ha rett kurs i livet er ofte det som gjør at vi ender på feil hylle i livet vårt. Vi kan ofte føle at vi ikke presterer godt nok , eller at vi ikke klarer å gjennomføre det vi har satt på vår agenda . Dette med å leve et liv der vi ikke alltid vet hva fremtiden bringer så er det veldig smart å få til å gjennomføre dette som gjør livet vårt til en bedre plass å være . Jeg er så takknemlig fordi jeg har lyktes med å gjennomføre mine mål å dette med å ta mine valg . Det å ta valg for fremtiden vår er noe vi alle må gjøre . Før det er for sent. Jeg er takknemlig for hva jeg faktisk har prestert å det er viktig at vi er det .

 

 

Drømmer kan bli virkelige om vi setter de i brann

 

 

Jeg drømmer alltid om en bedre plass å være her jeg er , jeg trenger ikke mer enn jeg har i dag. Dette med at jeg trives med mine barn også deres valg av liv rundt så har jeg det uendelig fint å det er min vei i livet å leve i  pakt med mine mål også ønsker . Hva er det en ønsker seg mest er det penger eller er det makt ? for meg er det egentlig begge deler , jeg driver etter å ha makt over mitt område der jeg trives å bygger opp min bedrift på min særegne måte. Det trengs ikke andre til der enn jeg også de som har samme energien som jeg .

 

 

Når du har vokst opp i ensomhet er det å være alene en lyst også sterk energi til å overvinne alt …

 

Livet kan være snill også slemme mot oss om vi velger å se på livet som det vi går i møte. Dette med å være snill mot en selv også dette med å se at jeg klarer å møte livet mitt med de hinder også kjærlighet som jeg trenger for å lære mer her i livet. Vi kan oppleve at vi går i negative mønster for lenge å det gir oss ikke en god start på livet . Dette gjør at vi kan få en bedre start med å gjør slutt på noe som vi ikke kan få det bedre i. Dette med å ta ansvar for seg selv er noe vi alle må gjøre mer av. Jeg gjør det i mitt liv også dette må andre også gjøre for seg selv. Ved  at en tar gode valg som hjelper oss med å få en bedre dag , bedre fremtid så er dette med å snu negative mønster som gjør våre dager lettere . Det er lettere når vi aksepterer vår fremtid å tar det vi møter på en mye bedre måte enn ellers.

 

Jeg ser at målene mine er gjennomfør bare jeg har endret mitt trekk punkt for fremtiden jeg må i blant endre hvem jeg ønsker å hjelpe for å få mer kunder. Dette kan høres rart ut men , jeg gir slipp på en energi for å tiltrekke meg andre bedre energier, det er noe som er viktig å våge å gjøre. Dette skaper oss til ett bedre menneske også får vi det 1000 ganger bedre når vi rydder opp rundt oss. Jeg holder på er på god vei til å få til mye mer her ¨å jeg gleder meg så til å få ting på min plan ¨ dette er livet mellom alt , jeg satser mer en jeg har økonomi til men jeg vet jeg vinner alltid fordi jeg har makten til å stå i mot selv om jeg kan føle til tider at livet er tøft . Det er nettopp dette som gir meg pågangs mot til å stå i mot strømmen å våge å jobbe videre. Jeg er en faiter å vet jeg skal lykkes med alt jeg drømmer om .

 

 

Kjærlig hilsen

 

Elin – Weronika

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg