Jeg ble slått i bakken

Hei kjære lesere ❤️

 

 

Hvordan er det med deg i dag ?

Bra håper jeg at du har det , jeg nyter dagen mer og mer i dag også, fuglene føler det er blitt mer vår virker det som . De er så pratsom ute at det er jo rett og slett nydelig . Inne er det litt healing musikk det er så  nydelig å starte dagen med en rolig start, å kaffe i koppen også selvfølgelig en drikke i fra butikken min , i dag ble det ingefær drikke med eplemost og ingefær i fra Dyregård , de har utrolig flotte produkter må si det. Anbefales virkelig må jeg si at du kommer til å bli kjempe fornøyd . Godt alternativ til alkohol fri drink , bare for å nevne det . Det å kunne bruke drikker i fra butikken min til fest og hverdag er så flott jeg gleder meg veldig til fremover å kunne feire mer livet også hva en har klart å lykkes med. Det kommer bare til å bi så spennende fremover at jeg har ikke ord. Det å se at ene dagen er du veldig rik og neste dag er det ikke nok penger dette er grunder livet på sitt beste . Det å ikke hele tiden vet hvordan fremtiden vår blir er jo også slik det er for oss alle sammen . Bare det at når en jobber som grunder som jeg å mange med meg kan utfordringer komme uten at vi tenker over det, selv om vi alle møter utfordringer så kan det være avgjørende for bedriften . Jeg merker så godt at jeg gleder meg veldig til å kunne starte opp med prøve prosjektet mitt med å lage et nytt prøve produkt . Dette gleder meg veldig til å se om jeg faktisk kunne klare å få dette til . Det å ha hatt ett drivhus nå så hadde det vært litt lettere å ordnet med det jeg trenger men det kommer .

 

 

Påsken nærmer seg med raske skritt noe jeg gleder meg veldig til

 

Jeg merker godt at jeg gleder meg veldig til fremover med absolutt alt jeg holder på med , påsken tvinger meg ikke til å ta ferie , kommer til å jobbe på i påsken også som vanlig . Det er ingen endringer her på jobb for meg selv om det er høytider. Det er faktisk i disse tider at folk trenger noen å snakke med . Derfor klare jeg ikke helt å ta fri. Så ja blir jobb med veileder jobben min så blir meget spennende . Vi får se hvordan alt blir jeg har trappet litt ned på arbeids mengden så tiden vil vise hva som skjer.

 

Planlegger å bygge litt

 

jeg har vært litt på Nette for å se litt på ulike typer drivhus som jeg kunne tenke meg til. Det å skape noe selv ut ifra en ting som en selv vil ha er litt spennende. Får se om jeg får tak i nok vinduer men jeg håper det ordner seg. Det blir sikkert mer en jeg trenger ofte blir det slik. Jeg gleder meg veldig til å få ordnet litt mer her så jeg kan realisere mine drømmer mer . Det å bestemme seg for å få ting gjort er viktig .

 

Spennende tider på gang

 

Jeg har bestemt meg litt for å endre sommeren slik som jeg først ville å ta meg litt ferie , men det går ut . Jeg skal jobbe også være hjemme her hele sommeren , må jobbe mer også stå på høres rart ut sikkert for mange men jeg har så mange prosjekter på gang som jeg skal utbedre her hjemme at valget blir enkelt i år for å si det slik. Jeg håper bare vi får en fin sommer å kan nyte varmt sommer vær så er jeg veldig fornøyd .

 

Kreativ sjel

 

Jeg er veldig kreativ ser løsninger også har jeg en annen måte å se ting på ut i fra mitt egent perspektiv . Det samme er det med deg også du ser det på din måte. Jeg har nå fått mer eller mindre kløe for å endre litt mer her hjemme også fikse litt mer på de plasser jeg har ikke fått gjort noe med enda. Det blir å sette mitt særpreg på mine verk mer eller mindre fremover. Jeg gleder meg veldig til å kunne nyte å skape å ikke minst lære mer av å være i denne boblen . Jeg kjenner suget i meg får å re skape også kvitte meg med ting her hjemme som trenger en annen bopel. Det er litt underlig egentlig med meg , jeg merker da ting skal bort her i fra eller da mennesker vil til meg , jeg føler det sterkt. Jeg merker energi mer og mer men det er jo så klart fordi jeg åpner meg opp for det åndelige også kreative jo mer jeg jobber med dette jo mer styrket intuisjon får jeg jo så klart.

 

Min siste jobb

 

Jeg gledet meg veldig med å starte med min siste jobb , jeg måtte ha egen bedrift for å få selge de produkter så nå er de gått konkurs … jeg ble helt slått i bakken eller vi alle selgere ble det. De er nå i forhandlinger i hensyn til hvordan fremdriften kommer til å bli. Jeg har ikke orket helt å ta innover meg  alt før jeg vet 100 % hva som skjer … jeg håper men jeg har en god følelse på at ting går rette veien . Det var jo så vidunderlig å starte opp med klærne også lære mer , nå er jeg på en måte satt litt på pause før jeg vet mer. Det er aldri gøy når noe som en har lenge hatt lyst til å jobbe med endelig passet inn i min verden . Pandemien hadde gjort mye for selskapet , siden det var redusert på salg i over lengre perioder. Det rammer dessverre men jeg håper å trur vi får positivt resultat for fremtiden . Jeg vet at klær skal jeg jobbe med i tillegg til hva andre ting jeg gjør. Så jeg har heldigvis flere alternativer om dette ikke går. Det som var så flott med dette konseptet var at jeg selv slipper å ha varelager. Det er ikke alltid like lett å ha så stort varelager men jeg tar ingen konklusjon før vi får et endelig svar når de har bestemt veien videre de som forvalter konkurs boet. Det å se at mange nå går konkurs å hvor hardt det rammer er det å se at jeg selv har klart meg så bra som jeg har en ære egentlig . Det er ingen selvfølge jeg har lagt ned så uendelig mye jobb i min bedrift at det er ingen som aner … jeg hadde konkurs nesten på trappa mi selv ..i perioden som var tøffest , da hadde jeg bare lyst til å gi opp håpet mitt da det så ut som mørkest ut. Da kom jeg heldigvis på en smart ide som fikk meg til toppen igjen ved å finne det giret jeg trengte for å få fart på pengene inn til bedriften bare dette med å finne motivasjon da en må ha den er viktig for å kunne lykkes.

 

 

Kjærlig Hilsen

 

 

Elin – Weronika

 

0 kommentarer

Siste innlegg