Jeg bare måtte si det jeg

Hei kjære lesere ❤️

 

Nydelig morgen å våkne opp til med masse sol også god stemning . Det er nettopp dette som er vidunderlig nydelig da det er weekend å jeg kan bestemme farta mi selv nå . Det er noe jeg alltid gleder meg  veldig til så er det weekend å litt mindre på to do listen . Hva med deg da ? mye på agendaen i weekend eller er det full avslapning ? jeg håper du finner balansen mellom begge deler som gir deg den aller beste energien også ha det gøy i tillegg.  Jeg liker å gjøre litt forskjell i weekend kontra ukedager . Selv om jeg jobber mye hele tiden i blant så tok jeg meg i går tidligere kveld enn ellers . Det gjorde susen i dag merker jeg .

 

Planer for denne weekend er litt på agendaen men jeg har satt opp aller mest hygge også ro. Det å jobbe så mye som jeg gjør har sine negative sider. Kroppen min brenner hele tiden jeg har slike smerter som de aller fleste ikke hadde taklet å stått i men jeg gir fan å gjøner på videre . Men , nå må jeg ta litt roligere merker jeg ellers går det galt av sted . Vi lytter ikke alltid like godt til kroppen eller hva den forteller oss. Jeg har bitt flinkere men , det er store forbedrings potensiale merker jeg godt . Det er ikke bare å si da det går galt men i morgen så er det bedre. Jeg er så takknemlig fordi jeg kan stå opp å lage maten min selv. Dette er så klart ingen selvfølge . Vi må se tingene som er bra rundt oss . Det vi kan gjøre noe med , det vi har lært oss å dette vi har tilegnet oss ved å være raus mot andre også ikke minst vært takknemlig for mindre enn du får . Det bruker alltid å rette på seg men jeg ser tydelig nå at jeg har det mye bedre enn mange på min alder. Flere er jo gått bort for alltid , mine barn trenger ikke besøke meg enda på graven , de kan komme hjem å nyte en god samtale eller bare være. Dette definerer jeg som nydelig tid sammen , der minner også kjærlighet oss i mellom blir etteablert mer . Det å finne seg en mann ser jeg ikke på som det som er viktig . Jeg klarer meg uten en mann, siden jeg er så selvsikker å har det godt med mine ting . Barna mine er alltid de viktigste i mitt liv å slik kommer det alltid til å være .

 Jeg tenker i blant på en hvis vi ikke hadde hverandre hva hadde vi gjort da ? jeg tenker alltid på en om det skjer noe , jeg må alltid gå inn i en meditasjon å merke om  hvordan energien er til mine barn eller andre jeg er veldig glad i. Så er jeg der å sjekke at du har det bra, vet at enkelte kan føle at dette er rart men neida energi er energi så det er overhode ikke rart. Når vi merker at en person er hele tiden i våre tanker så er dette for en grunn, vi merker om vi er rundt hverandre eller om de er langt unna oss .

 

Spennende weekend

 

Da en som jeg 1000 ideer som skulle vært gjort eller er under planlegging hva gjør en da ? Jeg føler i grunn at jeg har lyst til å gjennomføre alt , men jeg merker at jeg har bremse klosser på armene mine akkurat nå. Det å ta ting i rett rekke følge så blir ting veldig ok. I går hentet jeg og yngste sønnen min en komfyr meget ok en som jeg skal ha i rommet der jeg skal lage kremer og salver til salgs . Dette kommer til å bli en ny ting for meg . Tenker litt slik som da jeg startet opp Gruben Massasje , da var jeg som jeg var forelsket å hadde spurt en jeg var glad i om å bli kjæresten hans om du skjønner , nå i dag da jeg utvikler bedriften min er det ingen slike følelser det er en annen en , trygghet å sikkerhet ,med at dette frøken strøken nailer du igjen. Jeg elsker min frigjort het der jeg ikke eier bekymringer mer , der jeg fryktløst bare vandrer fremover å vet at dette skal vi lykkes med. Bedriften min får ett ben til å stå på men før dette så skal jeg utvikle dette med å lage produsere å teste ut . Pr nå så merker jeg godt at de produkter jeg har laget frem til nå de er meget bra, har faktisk ikke kjøpt like gode kremer til det jeg bruker de til .. nei det er ikke glide krem eller erotisk krem eller orgasme krem det er faktisk bare så rent som en Ringblomst krem som jeg bruker på sår eller atopisk eksem . Såre føtter eller bare irritert hud om du skjønner . Jeg er ikke i den fasen at jeg må lage det eksotiske jeg fokuserer på det jeg selv liker å ja det er nettopp dette som selger som bare det.

 

Jeg blir litt skremt eller blir jeg det ? når folk kontakter meg kun for å høre hvor jeg har bestilt produkter ifra for så å selv bestille de hos seg . Dette synes jeg i grunn er veldig frekt men dessverre dette er veldig vanlig . Dette bør du vite du som gjør dette , de butikker som er i ditt nærområde de er ikke lenger om flere en deg holder på slik som du holder på. Dette er så under belte stedet men å snakke med meg på butikken da jeg møtte henne var ikke så aktuelt men dette med å få vite hvor produktet var i fra var veldig viktig . Dette forteller meg veldig mye om disse karakterer. Vet du hva jeg svarte ? Jeg sa bare at disse varer får du kun kjøpe via min butikk ta turen innom men det som er forunderlig er at jeg fikk flere meldinger i fra den samme personen men jeg orker ikke å svare mer , dette synes jeg er frekt like frekt som om jeg skulle kaste dritt i hagen til naboen . Da skjønner du hvor irriterende dette er eller ? Håper at flere skjønner at de må stille opp å handle hos små nærbutikker mer enn de gjør for å kunne ha de lengre eller beholde de men dere som ikke bryr dere eller viser interesse for å ta turen innom de dere forteller jo veldig tydelig på hva som bryr dere også hva som ikke interesserer dere . Håper at flere skjønner hvor viktig dette er at en støtter opp om i stede for å bestille produkter selv .

 

Nå skal jeg snart nyte en nydelig by tur må si jeg gleder meg veldig til å se litt folk som jeg ikke har sett på år og dag. Det er ikke ofte jeg er i byen men , jeg elsker å se å snakke med nye eller gamle venner . Det å nyte livet å være er mye viktigere en alt annet . Dette er veldig spennende tid , våren er her også enda vinter i luften . Dette gir en spennende stemning for å være ærlig dette med å enda ha mye snø igjen å er snart halv veis i mai er litt surrealistisk. Det blir sommer uansett men først vår er i luften å må si jeg liker denne epoken så godt selv om enda vinter klærne er i yttergangen , lett tilgjengelig vi vet jo i grunn hvor hurtig det endrer seg her i rana men det er  nettopp dette som bidrar til at jeg liker veldig godt denne perioden å alt rundt dette . Vi er alle akkurat der vi skal være i våre liv , jeg mekrer jeg er på rett sted å nyter utsikten min i livet mitt . Dette er en reise jeg gleder meg veldig til , å ikke minst få tatt deg med å formidle for deg min reise i grunder livet er ikke alltid like lett, men det er en fantastisk livsglede å se at jeg mestrer mine drømmer .

Kjærlig Hilsen

Elin Weronika

0 kommentarer

Siste innlegg