Ja jeg er arbeids narkoman det er min livsstil å jeg synes det kler meg også , 🔥❤️

Hei kjære deg ❤️

 

 

Hvordan har du det i kveld ?

 

Jeg har det bra, nettopp ferdig med en massasje kunde nå i kveld . Dette  med å jobbe litt sent i disse tider er helt innenfor . Det er ferie tid for mange å jeg tar meg selvfølgelig ikke fri eller ferie på en lang tid.

Jeg har kommet så langt i alt jeg holder på med at jeg har ikke tid for å ta meg ferie . Det er sommer også ett fantastisk nydelig vær . Det er noe vi kan like lett som  bare det å jeg må si jeg nyter det helt sikkert. Jeg har i dag jobbet mye i løpet av denne herlige dagen både ute som inne. Dette med at jeg hele tiden er på vei til en ting for å gjennomføre en annen ting er noe jeg oppriktig nyter for å være helt ærlig med deg.

 

 

Jeg er så stolt over alt jeg har fått gjennomført selv om alt ikke er helt i orden enda , så er det planen at ting skal bli ferdig før du aner det.

 

I dag var det så varmt at det var ikke rom for å gjøre så mye ute enn å bare nyte kaffen ute å bare være til . Dette med å ha litt og litt på agendaen min er så nydelig jeg gleder meg så veldig til at jeg skal kunne nyte livet med å se betrakte hva jeg faktisk har klart å få til å gjennomføre – Det er noe eget med å ha ett hus som er i grunn alt for stort for bare meg . Men , jeg trives aller best med det som er stort. Det er bare slik jeg er , har blitt oppfostret meg at en jobber seg alltid til det en drømmer om . Så mine drømmer er alltid mye større en jeg noen andre tror jeg kan lykkes med , jeg vet at jeg klarer det bare ikke helt når…

 

 

For meg er det ikke så nøye  hvor lang tid jeg må bruke på mine prosjekter , men det er det tydeligvis for alle andre. Dette med at jeg får høre har du ikke fått det unna gjort enda. Det irriterer meg så fette mye at jeg har ikke ord. Det kommer i fra de som ikke jobber eller de som ikke har kompetanse på hvor mye jobb det er eller orker å tenke .

Jeg er liksom heller ikke redd for å si i fra hvor skapet skal stå henne så jeg er heller ikke redd. Dette med å være modig så ja det er jeg 100 % er jeg det. Tørr å si alt om jeg må , men noen ganger så vet jeg at du hadde håpet at jeg hadde fått ett drypp om jeg hadde vært i din arena med min torden å lyn . Det er heldigvis ikke så ofte at det er noe som provoserer meg , jo forresten late folk å de som sinker meg . Det hater jeg i grunn å til dere alle andre jeg digger dere.  Det er kjekt å våge å være seg selv å ikke være redd for hva andre måtte mene om lille meg.

 

 

Dette med å se seg ikke mett på gode nyheter er noe vi alle er noe vi er opptatt av.

 

 

Jeg lever ett liv der jeg alltid er på jakt etter ¨ å promotere meg selv , eller bedriften ¨ i den siste tiden så manifesterer jeg heller drømme livet å lever som at jeg allerede har det jeg drømmer om , det kommer alltid til meg det er det feteste som bare det. Det er faktisk ikke sprøyt det er noe som funker om du velger å gjøre det. Det jeg sender ut det mottar jeg tilbake, da er det bare å fortsette å jobbe for det gode liv.

 

 

Være en som kommer i mål med sine planer er det meg det ?

 

Jeg hadde en periode i denne perioden da jeg måtte stenge ned der jeg ikke så veien ut av problemer . Det var mye men jeg hadde nesten gitt opp – da hadde jeg over 100 000 i utgifter som hadde kort frist å betale . Det var en tøff tid å jeg trodde ikke eller var vel mest redd for å gå på tryne . Dette med å ikke vite om jeg klarte meg over kneika var en tøff nøtt for meg . Jeg merker at det sitter i meg enda at jeg er sparsom på mat , jeg har litt så er jeg fornøyd å alt jeg får går til å gjøre opp for meg . Det er nå snakk om 3 år siden samfunnet var nedstengt i flere mnd å nå i dag 3 år etter på er mange av de bedrifter som da selt som jeg på konkursen rand . Dette med å se at jeg på 6 året ikke har råd til å ta meg ferie. Dette er ikke fordi jeg får penger inn. Det er fordi jeg har mine utgifter å mye som har vært forskyve over tid så er det tøft å hente seg inn økonomisk. Det som er min redning er at jeg er arbeids narkoman å ikke redd for å jobbe mye å målrettet . Dette med å høre en kunde som jeg hadde i 2020 , sa til meg de bedrifter som ikke tåler ned stengingen er de bedrifter som ikke tar ansvar å  gjør seg klar for å endre bedriften i takt med tiden å ha flere ben å stå på. Jeg har i dag 4 jobber med bloggen er det 5 så utvikler jeg jobb nummer 6 så jeg ligger ikke på latsiden men hvorfor ikke . Dette med å se at jeg har utvikling så har jeg lært så mye under denne prosessen min. Det er så mye at jeg ville ikke ha vært min tøffeste kamp for uten ikke en gang de verste kamper har vært med på å lære meg all utforing i bedriften min som at jeg klarer dette. Det har gjort meg mer rolig om du skjønner selv om de aller fleste synes jeg jobber for mye så nyter jeg livet hele tiden . Da jeg hadde over 100 000 i minus så hadde jeg det jævlig da jeg la meg . Det er ikke noe som gjør meg noe i dag . Det er bare barnemat for meg i dag, det har bidratt til at jeg ser at jeg er en faiter jeg gir ikke opp selv om det ser tøft ut jeg bare bretter opp armeene mine å jobber mer. Det er i grunn jeg som skulle være utslitt , men de aller fleste jeg kjenner er så sliten for tiden jeg skjønner meg i grunn ikke på de . Fordi de vet ikke hva det å jobbe mye er .. jeg må bare le litt for de har aldri klart den kampen jeg er i da de ikke klarer små bagateller . Dette er noe vi alle skal tenke litt over at vi har mer ressurser å ta av om det trenges å det er ikke farlig å pushe seg litt mer . Det er bare sunt .

 

 

Kjærlig Hilsen

 

Elin – Weronika

 

0 kommentarer

Siste innlegg