JA det er akkurat slik det er ..

Hei kjære lesere ❤️

 

Hvordan har du det i dag ?

 

Håper du har det vidunderlig nydelig akkurat det like bra som han som neste vant 60 millioner på lotto her i forje uke som er i fra Lofoten . Det måtte være en magisk dag, plutselig så endrer alt seg for deg ? du vinner enorme beløp så bare jubler vi i kor æ og du. Det hadde vært en nydelig drøm som hadde gått i oppfyllelse kan jeg si deg , men i vente på den opplevelsen også så nyter jeg livet mitt som fattig grunder for ja du leser riktig i hensyn til alle timer jeg jobber i min bedrift akkurat nå er det ikke noen Big business m en joda det kan blir det også vi får se vi har god tid som en av mine gamle kollegaer i helse sektoren brukte ¨å si alltid da vi hadde en lang rense med oppgaver å hun syntes det var for meget så var dette med at vi har god tid et godt oppbrukt ord men det var reelt for kollegaen min å ja vi ble vant med å være i denne boblen men å utsette det vi ikke fikk gjort til i dag over til i morgen . Jeg likte det ikke men i hverdagen gjør vi jo akkurat det samme, det viktigste først å vente med det som er mindre viktig . Livet gir oss mange fine muligheter bare æ og du som velger å ikke ta de i mot eller la de passere til neste person . Dette er livet om vi ønsker det eller ikke. Jeg merker nå godt at det er Weekend å jeg kan nyte livet litt mer jeg også. Jeg trives godt med å stå opp når det passer meg også ikke minst legg meg da jeg føler for det. Det er en befrielse ikke sant ? jeg liker å ha friheten men  den er jo brutt så snart en blir sammen med en ikke sant ? Sikkert derfor jeg ikke higer etter en relasjon eller et forhold jeg vil kun være meg også ha tid til det jeg ønsker i livet mitt.

 

Jeg jobber selvfølgelig i helgen også

I 2022 så måtte jeg stenge bedriften i løpet av flere ganger pga av pandemien , noe som jeg ikke likte noe det er vel ikke så rart da det gikk ut over min inntekt , ikke din vel og merke men jeg fik så kraftig kjenne på dette med å ikke ha penger at jeg vil aldri dit igjen . Nå i dag kan jeg åpen kjøleskapet mitt å jeg har enda mat igjen , da hadde jeg ikke  mat i skapet vare bare smuler jeg måtte spare på. Det er surrealistisk hvor fort ting snur egentlig . Det er ved å må stenge ned hvordan klarer vi det ? Jeg ser pr nå at jeg har lyktes egentlig godt med dette. Nå i dag har jeg 6 ulike jobber som jeg jobber med i ulike mengder. Det jeg veil også ønsker med dette er hvor viktitg det er å ha en ekstra måte å tjene penger på om det skulle gå galt, så er det å ha en ekstra jobb veldig bra.. Nå jobber jeg alle dager med veileder jobber min private også den jeg og bedriften er koblet til . Den generer hele tiden til nye kunder som jeg mottar daglig i perioder men jeg må si jeg er takknemlig fordi jeg nå ser at jeg har funnet en måte på å klare meg å jeg skal vinne over alt har jeg tenkt ved  å jobbe målrettet å få unna mer av mine utgifter . Det ser bedre ut en jeg hadde i utgangspunktet men en vil jo aldri havne i samme trøble med å jobbe opp hele tiden penger til fakturaer som er utestående . Det er historie nå den tiden der jeg ikke viste hvor jeg skulle starte . Takk og lov for at nå ser jeg et bedre utgangspunkt . Det er en befrielse å se andre rydde snø også jeg sitter inne her også jobber timer inn og timer ut. Det er magi også kjærlighet jeg digger å se at alt nå fremover blir akkurat slik jeg vil. Det er slik du får akkurat det som du selv sender ut , så vær tålmodig så får du suksess å jeg har så vært seig tålmodig å jeg suksess kommer stigende heldigvis

Hadde håpet at våren skulle komme så jeg …..

 

Kunne nyte livet litt mer ute selv om jeg vet at vi kan kle oss med votter også mer klær , men jeg er et sommer menneske jeg .. så jeg digger denne tiden aller best selv om jeg også kan kle meg både gul og blå om du vil . Jeg trives så godt med kaffen i den ene hånden også sola rett på meg , da er jeg hjemme da . Det er mye som blir bedre bare våren er her vi får mer salg i butikken alle skal grille også får en god sommer er noe jeg håper på. Men før det så må vi nyte det været vi får å jeg gjør det. Hadde håpet at noen kunne måke snøen min i dag men jeg var ikke så heldig , jeg må nok ut å få gjort den jobben selv. Det er helt ok eller greit å få det gjort men jeg trives å være litt lat i dag med å være kun i mitt eget at jeg orker ikke enda. Jeg startet tydelig egentlig med denne bloggen men jeg har fått så mange veileder samtaler at jeg klarte å bruke mange timer på denne bloggen men det er helt innenfor da jeg er i absolutt det jeg trives med, jeg ser jo det jeg manifesterer det tiltrekker jeg meg så ja dette blir bra fremover. Forsinkelser eller ting som ikke skal skje det skjer alltid for en grunn . Det er bare å spinne videre på det vi ser vokser mer og mer av .  Det er å rydde tanker bort til glede også det vi vil ha mer av .  Vi kan jo trøste spise også i exsit så fikk vi se at det er mulig også trøste pule men ja det er vel ikke for alle er det vel ?

 

Kjærlig Hilsen

 

Elin – Weronika

 

0 kommentarer

Siste innlegg