Ingen ting slår dette i …

Hei kjære lesere ❤️

 

Hvordan går det?

Woow jeg må si jeg er så Takknemlige å stolt. Takknemlig er det viktigste vi er uansett hvordan du har det. Da senterer vi oss å er egentlig et unikt tiltrekningspunkt.  Jeg kjenner på kroppen min at jeg er på rett sted I livet mitt akkurat nå.  Jeg trivdes å har det uendelig godt I livet mitt.  Nå kan det bare gå en vei å det er oppover til mer suksess.  Jeg elsker å utfordre andre mennesker.  Å dette er både litt spøk og alvor det.  Egentlig mest spøk men hvor går grensen for andre mennesker egentlig? Det vet vi ikke først før vi tester ut ders grenser og hva de tåler.  Noen tåler mye andre lite eller ingenting.  Det som er så rart de som tåler lite selv er ofte de som påføre andre utfordringer.  De er mest sensitive for reaksjoner som de ikke er forberedt på.  Vi som er mer hardhet vi tåler til vårt nokpunkt å da smeller det..  jeg har en stor utholdenhet for å bli påført smerter og lidelser.  Jeg tåler mye men jeg gir alltid beskjed at nå er det nok om du skjønner.  Å I få tilfeller har jeg rett og slett blitt så dårlig behandlet at jeg i etterkant ikke klarer å opprettholde en relasjon med den karakteren.  Da har jeg mottatt mye negativt som jeg ikke ønsker å motta eller ikke hadde fortjent.  Da blir jeg provosert å trekke meg 100 % ut av denne situasjonen.

 

Weekend kommer til å bli

Gleder meg virkelig til weekend nå må jeg si.  Ble innvitert på middag sammen med en venninne av meg i morgen.  Takknemlig for det,  Gleder meg virkelig til å nyte stunden sammen med henne i morgen.  Det blir stas å bli innvitert på middag.  Det er ikke ofte jeg blir.  Jeg har ingen familie som innviter meg lenger siden all kontakt er brutt mellom oss.  Barna mine er de jeg har kontakt med men de er så opptatt med sitt.  De er alle tre meget dyktig på å ordne med mat så er invitasjon til de i blant å det setter jeg stor pris på.  Stunden mellom livet og se hva som er viktig.  Så er det å ha det godt mest viktig for meg.  Jeg bryr meg ikke overfladiske ting som gjenstander,  jeg bryr meg primært om deg , det å bli kjent med et menneske er mye mer verdifullt for meg enn gjenstander.

 

Kraftfull energi

 

Jeg merker godt nå at kroppen responderer bedre enn tidligere.  Jeg ble utbrent for mange år siden. Å har vært det tre ganger før.  Etter at jeg startet opp Gruben Massasje,  så vet jeg egentlig ikke hvor mange ganger jeg har lurt bort å bli utbrent igjen… men ja det har blitt en god del ganger. Jeg var helt på bunnen da jeg var utbrent trengte lang tid før å klare å gjennomføre en normal dag.  Etter jeg startet opp Gruben Massasje,  måtte jeg selvfølgelig jobbe men tok det litt roligere alle ganger som kroppen ble nesten kjørt I ulykka igjen.  Jeg er arbeidets narkoman dessverre og bra . Jeg har etter hvert skjønnt at jeg har drevet Rovd drift på meg selv nå I mange år.  Å jeg merker godt når jeg må ta det rolig og når jeg gass på . Jeg har blitt mye bedre nå å jeg har allerede gassa på med mer jobb å ene delen i meg gasser på andre delen i meg gir meg friheten til å slappe av litt.  Men jeg må nok hele livet mitt vært mer bevisst på fremover at jeg ikke tar det for hardt.  Neste gang behøver det ikke å gå like godt som nå. Jeg driver sterkt rovdrift på meg selv,  å dette definere jo de som har blitt misbrukt.  Jeg er jo i denne kategorien, seksuelt misbruk og misbruk på andre områder I livet mitt.  Da skjer dette som jeg gjør med kroppen min og livet mitt i etterkant av det grusomme som jeg har opplevd.  Jeg bruker idag all mine opplevde situasjonen I overgrep og makt misbrukt i jobben min som veileder.  Dette er meget bra å innehar denne kunnskapen om hvordan føles egentlig dette? Siden jeg selv har opplevd livet brutalt.  Så er jeg utrolig Takknemlige for at I dag er jeg 100% hel og livskvalitet er å  ha det godt sammen med mine barn og gode venner. Ingen ting slår dette i livet mitt.  Evig takknemlig ❤️

 

 

Kjærlig hilsen

 

Elin Weronika

 

0 kommentarer

Siste innlegg