Ingen ting gror der det er kjørlig må kjærlighet til ♥️

Hei kjære lesere ♥️

Hvordan har du det i dag? Bra håper jeg at du har.
Dagen min har vært veldig fin jobbet mye å fått gjort litt her hjemme også. Det som er så genialt når jeg jobber hjemmefra.
Så har jeg mulighet til å gjør mye mer enn om jeg hadde hatt jobben en annen plass.

Hva vi legger vekt på er også det vi får til å vokse. Derfor er det viktig at vi ser på hva som har gått bra. Å fortsette videre med å utvikle seg videre til å bli bedre.

Jeg ser nå at jeg kommer til å høste mye mer fremover. Fordi jeg har åpnet opp for å lykkes.
Mitt hoved mål er å realisere mine drømmer.

Veileder jobben min generer til ekstra energi og overskudd.
Du kan sikkert ikke helt skjønne hvorfor?

Når du får hjelp andre mennesker til en bedre hverdag.
Så gir det uansett mer energi og tilfredsstillende å se at livskvaliteten deres blir bedre.

Har åpent opp nå for å ha litt mer rolig tempo.
Jeg som enda ikke har tatt en fri dag i år.
Så er det å bevilge tid på det som genererer til økt livskvalitet. Det jeg heretter kommer til å vie tiden min på fremover.
Det å tilbringe tid med mennesker som er negativt det orker jeg ikke.

Det bør du også se over i ditt liv hva er bra hva gjør at du ikke har det så bra? Det er viktig at en tar bort det som gjør at en ikke har det godt.

Ingen ting gror der det er kjølige derfor alltid se igjennom hvordan du kan redusere på det negative.
Det er ofte at vi går inn i et dårlig mønster som bidrar til å redusere muligheten vår for vekst.
Du kommer til å se store resultater ved å endre ditt eget fokus.
At du blir mer positiv.

Samtidig så er du også en sjerl som andre ønsker å være sammen med når du har en go energi.

Jeg har kommet litt lenger på you tube kanalen min.
I natt jobbet jeg så lenge at jeg måtte ta meg igjen litt. Det er vel så viktig at en gjør det spesielt når en har jobb der en har så mye menneskelig kontakt. Så merk jeg meget godt at privat vil jeg gjerne være i ro.

Ikke rart egentlig er det? Når en hele tiden står på må vi også tilføre kroppen livskvalitet.
Jeg må alltid være i ro å harmoni når jeg er sliten. Bruke å meditere mye. Det tilføre kroppen min mye energi å livskvalitet.

Hva som er bra for deg? Er noe du selv må finne ut av. Det er viktig at en gjør noe som gjør en glad. Et positivt poeng er at en er tro mot deg selv.

Vi kan ikke hele tiden må prester å være en vinner i absolutt alle lag. Merk det meget godt selv at det er godt å lene seg tilbake å kun være.

Jeg har planlagt helgen nå å jobbe litt med veileder samtaler.
I tillegg så skal jeg få laget min første you tube kanal. Woow det blir meget spennende.
Håper jeg får det til. Det å høre via mine faste kunder i veileder samtaler, så er de meget fornøyd med meg.
Noe som gjør meg veldig takknemlig.

Jeg ser nå at jeg ved å jobb ut bedriften min så øker jeg omfanget av å nå ut til kunder.
Ingen trenger å komme fysisk til meg vi kan ta video samtaler eller via telefon.
Genialt i grunn.

Takknemlig for alt jeg ser nå verdien i alt jeg har lært å sette mer pris på de nære relasjoner jeg er i.

Ønsker deg en nydelig helg ❤️

Kjærlig hilsen

Elin Weronika

0 kommentarer

Siste innlegg