Ingen resultat kommer uten innsats ❤️

Hei kjære lesere ♥️

 

Hva gjør du i dag da? Jeg har jobbet hele tiden siden jeg kom meg opp i morrest.

Siden jeg har jobben i min egen hjem så trenger jeg egentlig ikke å starte så tidlig. Jeg styrer dagen min selv. Å i dag har jeg fått gjort mye her av papir arbeid meget bra. Nå ser jeg resultat av beintøff jobb i hele år.

Kommer til å fortsette å stå på litt mer enn vanlig så jeg får mer livskvalitet.

 

Hva er egentlig livskvalitet? Det er å ha det bra å slippe å engst seg for faktura eller at en ikke har nok penger til å kunne kjøpe mat.

Jeg har vel aldri hatt det så tøft i livet mitt etter at jeg starta opp ettersom jeg måtte stenge ned bediften min. All tap jeg hadde påvirket hele min økonomi. Når jeg ikke får inn penger så har jeg så klart ingen ting å betale mine utgifter med.

Det å henge etter med dårlig økonomi er noe jeg ikke ønsker noen. Jula i fjor hadde jeg ikke penger til å kjøpe mat.

Skal være ærlige hadd ikke råd til å ta meg en tur i butikken å kjøpe litt før i februar i år. Det var veldig hyggelig. Jeg koste meg i butikken husker jeg. En surrealistisk opplevelse. Å igjen jeg fokusert først på å få ned fakturar så det tok litt tid.

Nå når vi kommer oss til november er jeg i mål med flere av de hinder som har gitt meg litt stress på en måte. Jeg har vært dyktige må jeg si.

Jeg har klart noe de aller fleste ikke hadd klart.. Å jobbe døgnet rundt å egentlig nesten påføre meg å bli syk.

Når november kommer så har jeg kommet over en ny epoke. Fått alt i balanse her å det gir meg en mye mer lettelse.

Hva har jeg gjort siden jeg har lykkes med å klare å få inn penger.

Jeg jobber 24/7 tar meg ikke fri fordi jeg ønsker å stå på litt mer å få mer inn.

Jeg oppfo alle som har det tøft til å fokusere på hva er mine egen skaper?

Skriv det ned for å se hva er du god på osv.

Jeg liker å jobbe med forskjellig å har alltid jobbet med mange ulike typer jobb. Trives meget godt med det. Bare å utvikle min egen bedrift var en ære.

I dag har jeg veileder jobben, Gruben Massasje, veien til lykke og snart min egen veileder jobb privat. Så er fire inntekt kilder. I tillegg skal jeg starte opp med å produsere lage egne produkter for salg. Nettbutikk er også et tema men ikke med det første. Vil ha mest mulig i system før jeg gjør det.

 

Jeg merker godt at livet mitt er for det meste dreid mot jobb og karriere. Men kommer når jeg har fått mer i orden til å ta å få jobbet ut mine kreative løsninger. Som jeg må ha utsatte fordi jeg egentlig ikke har hatt energi å jeg har vært tvungen til å prioritere økonomi.

Tenk jeg klart å få alt i havn på bare mine inntekter. Har lyst til å skive en blogg innlegg der dere virkelig skal få se hvor lite å hvor tøft det var. Fordi jeg tror mange skjønner ikke helt greia med nedstegning under pandemi. At vi gründer hva var problemet egentlig. Å snu situasjon ifra konkurs til suksess er en bragd å jeg har all grunn til å være stolt av meg selv. Jeg amputert nesten tommelen min i sommer. Det hindret meg ikke før å jobbe. Jeg har mistet følelse i den er blitt en nerve skade så den fungerer ikke som før. Men den fungerer bra til massasje og da er jeg super takknemlig 🙏♥️

 

 

Nå ønsker jeg deg en videre nydelig dag 🥰

 

Kjærlig hilsen

 

Elin Weronika

 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg