Indre ro og fred rundt meg ❤️

Hei kjære lesere ❤️

 

Hvordan går det med deg I kveld?

 

Nå ser jeg seriøst tydelig at jeg har jobbet opp veileder kanalen min. Den vokser og vokser.  Så innmari takknemlig for at jeg har fått så mye jobb nå . Gøy å se at livet ikke er helt som en planlegger. Derfor trivdes jeg meget godt.  I absolutt alt som skjer rundt meg.  Tenker litt mer på fokuset vårt å hvem vi omgås er også hvordan vi blir.  Derfor for å få vekst må vi alltid være i rett næring.

 

Litt godt å bare være til å ikke gjøre noe fornuftig i kveld.

 

I kveld for 9 år siden satt æ alene hjemme etter å hadde vært fint på jobb ved sykehjemmet.  Mamma hadde blitt terminal,  den 19/12 så jeg ringte fordi for å høre hvordan det gikk med henne.  I samme øyeblikk som jeg skulle ringe Mamma å høre om livet enda sto til . Da fikk jeg en melding om jeg skulle bli med ut på party.  Jeg svarer på meldingen,  nei mamma er mest sannsynlig død så jeg holder meg hjemme . Dere må hygge Dere skiver jeg.  Da ble det stilt.  Så ringte jeg da for å høre hvordan det gikk med mammaen min… jeg hører på stemmen at mamma er død.  Min kropp og sinn ble helt utrolig rart.  Jeg viste at hun var død før noen orket å informere meg om det. Det kom tydelig frem at mamma døden akkurat i det jeg hadde kjørt ifra jobben. Da hadd jeg mest lyst til å ringe da for å høre at hun hadde det vel.  Jeg fikk en infusjon på at jeg skulle ta en kjapp tur innom butikken så skulle jeg heller ring når æ kom meg hjem.  På butikken blir jeg helt rar går i min egen tåke verden , kroppen min ble helt tom å rar. Så når vi er slik som jeg så merkelig kroppen min med en gang noe skjer rundt mine barn eller de jeg bryr meg om.  Egentlig en god egenskap jeg har i meg.

 

 

Opplever at

 

Disse årene som har gått så har jeg utviklet meg sykt mye.  9 år som har gått har jeg utviklet meg sykt mye. Bedriften min har blitt meget bra.  Alle mine barn er voksne takk og lov.  Jeg har nå fremtiden i livet mitt.  Er ikke klar for noen relasjoner mellom en ny mann.  Jeg har nå nok med meg selv å ønske ikke noen ny mann . Selv om mange banker på døra så ønsker jeg veldig nå å ha ro rundt meg.  Bare å nyte at jeg har huset mitt alene nå gir meg faktisk mye ro å fred.  Trenger det veldig ettersom jeg jobber hele tiden.  Perfekt å ha kun meg selv å konsentrere meg om.

 

Ønsker deg en finfin kveld nå er det tv mellom veiledere samtalene.  Nyte kvelden her hjemme alene. I fred og ro.  Trivdes veldig godt.

 

Kjærlig hilsen

 

 

Elin Weronika

 

 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg