Ikke røyker æ eller drikke æ alkohol ❤️

Hei kjære lesere ❤️

Hvordan har du det i dag? Håper du har det bra.
Jeg nyter livet ute i dag på Altan å drikke kaffen å sola. Ikke vært for ofte med sol denne sommeren.

Så vi må bare nyte dagene godt når vi har pent vær 🥰

I dag er vi kommet halveis i uka å meget nært helg egentlig. Har du litt planer for helgen?
Jeg skal jobb mellom alt her hjemme.

Har maling på huset mitt i dag på agendaen det blir bra å få det gjort så vi ser at det blir ferdig med det. Angrer nesten på at jeg bytta farge selv om den jeg maler er meget nydelig, når en skifte farge så er alt så synlig vet du ♥️

Uansett i dag får jeg heldigvis hjelp av min yngste sønn. Kjekt med litt hjelp så går det litt fortere egentlig.

Jeg ser nå at veileder jobben min generer til mye mer enn jeg først så for meg i desember når jeg startet med jobben. Vi må bli kjent med andre å gjør en god jobb i natt igjen ringt en fast kunde meg å takker for at jeg er pålogget. Å få anerkjennelse for å ha hjulpet henne er meget go følelse.

Jobben er fantastisk å hele tiden like takknemlig for at jeg har så mange fast kunder som trenger veiledningen å rådene mine.

Hvordan har du kompetanse på å gi råd om hvordan andre skal komme seg ut av problemet de står i? I mange år har jeg jobbet ved korttids avdeling i helse sektoren å hjulpet mange mennesker. Jobba i helse sektoren i ca 15 år i tillegg har jeg kreftomsorg og lindrende pleie studier og psykisk helsearbeid studier å. Vise til som videre utdanning.

Så har vi jo mine egne smerter som jeg har jobbet ut selv for å ha klart å Blitt et helt menneske igjen.

Jeg har meget bred erfaring fra livet mitt som jeg bruk i jobben min.

Takknemlig for at jeg ble påført smerte slik at jeg kan hjelpe andre mennesker.

Sikkert rart at jeg sier jeg er takknemlig for at jeg har opplevd det, men jeg er det nå i dag. Jeg har kompetanse på absolutt alt i sorg arbeid, overgrep, traumer og smerter avvisning, ikke bli sett eller hørt noen ganger. Jeg har vært i absolutt alle disse tingene.

Jeg ser i dag at jeg ble mer tydelig nå enn tidligere i livet mitt.

Jeg skulle egentlig ikke ha klart å helbred meg selv er det mange som har sagt til meg. Pga av alvorlig hets graden i det jeg ble påført.Det forteller i grove trekk hvorfor tok ikke andre grep å hjalp meg når så mange viste hvordan jeg lidd?

Jeg lærte å bære smertene som du bærer dine gleder.
Når du har blitt misbrukt store deler av ditt liv er det også din egen del å du kjenner ikke til noe annet. Enn at du skjønner at dette er ikke vanskelig.

I dag vet jeg hvilen knapp jeg skal trykke på hos den enkelte. Jeg har også pga av traumer og smerte åpnet opp mine sanser for å kjenne dårlige og god energi.

Det er i grunn lettere å jobbet med det når jeg har så lett for å koble meg på andre mennesker.

Jeg gleder meg masse til fremtiden å planlegge og gjennomføre mye spennende fremover.

Med huset mitt er det ansikts løft det kommer til å bli kanon bra. Med god hjelp av mine barn så kommer det til å bli nydelig.

Ikke røyker æ eller drikker jeg alkohol så har råd til alt jeg 👌

Skap deg en nydelig dag ♥️

Kjærlig hilsen

Elin Weronika

0 kommentarer

Siste innlegg