Ifra bunnen å nå opp til suksess ♥️

Hei kjære lesere ♥️

Hvordan har du det i dag? Bra håper jeg. Må si at helgen de går unna for min del. Spesielt når jeg jobber så å si døgnet rundt med veileder samtaler.

Så går helgen meget hurtig må si det.

Det å kunne avpass veileder samtaler mellom massasje kunder er genialt.

Denne helgen har jeg også bevilget meg litt fri å tatt en tur til byen. Shoppet litt. Skal plante litt her hjemme. Så siden jeg klemt tommelen min i massasje benken. Så er den hånden meget vanskelig å bruke. Selv om jeg selvfølgelig ikke har tatt en fri dag…
Tror jeg er meget alene om å klare å se muligheter når smerte er på sitt høyeste.

Dette ble en ny lærings kurve for meg. Jeg hadde flere nedstegning i fjor nå har jeg ikke rom for noe av det.
Ønsker å få økonomien på rett kurs etter alt.

Derfor jobber jeg non stopp å ikke bevilge meg fri og ferie.

Det tror jeg også andre skjønner om du selv hadde mistet trygda de eller lønnen din?
Når pengene kom tilbake så hadde jo alt hopet seg opp ikke sant?

De aller fleste skjønner ikke helt problemet ved å stenge ned. De tror sikkert blind på at du har jo sikkert fått hjelp ifra staten som alle andre.

Det har jeg når å vi er mange gründere som ikke har fått hjelp.

Nok om det jeg bryr meg ikke om det nå, det som betyr mye for meg.
Er at jeg må bygg opp bedriften min akkurat som jeg selv ønsker.
Å den kursen som jeg også ønsker.

Det å se nå at denne fasen jeg må er i er den prioriode i livet som er meget tøff og sterkt.

I fra å ha vært helt på bunnen så er det nå kun en vei å det er rett opp til suksess

Hvordan kan jeg si at jeg skal lykkes til suksess?

Vi bygger opp det vi gløder for vår motivasjon ligger også i hvordan vi også ser på jobben vår om det er noe du oppriktig drømmer om eller det er noe du ikke liker så skinner det meget sterkt opp.

Jeg er er et klassisk eksempel på akkurat det jeg nå definerer drømme jobben.

Jeg nyter balansen mellom alle mine tre jobber
Der jeg både kan utfordre meg selv. Utvikle meg også samtidig bruk mine kunnskaper og interesse i mine jobber.

Det jeg bygger opp nå via veileder samtaler så bygger jeg opp mye faste kunder som har blitt mine nå faste kunder. Som er meget fornøyd med meg å min metode for å hjelpe de.

Det handler om at en har kjemi med den som veileder er meget viktig. Dette for å kunne kommunisere med den som trenger hjelp. Å igjen se de for deres viktigste side.

Jeg har lært så mye om meg selv i denne perioden. Det er spennende og utfordrende på samme tid.

Det at jeg nå skal utvikle you tube kanal er også meget spennende. Det blir men ikke helt klart alt enda.

Det er inspirerende veien videre i livet. Spennende å jobbe med det jeg drømmer om.

Selv om jeg også kjenner på at jeg ønsker å være bare meg i perioder. Det å må være tilgjengelig for alle det orker jeg ikke lenger.
Har nærnmere 200 samtaler i mnd nå å jobber for å øke. Så da må en også ha egen tid.

Ser jo tydelig at jeg må bli flinkere til å ta meg fri å kunne gjøre bare egen ting.

Ønsker deg en nydelig dag 🥰

Håper du har det bra på alle måter.

Kjærlig hilsen

Elin Weronika.

0 kommentarer

Siste innlegg