I værste fall går det bra ♥️

Hei kjære lesere ♥️

Du verden så deilig det er med helg feelingen 🥰 å igjen gjør kun det jeg selv ønsker å gjøre.
Det er perfekt med helg å samtidig realisere det jeg er på vei mot.

Dagen i dag har vært meget rolig.
Jeg jobbet lenge i natt også. Har blitt en vane at jeg gjør det. Ikke har jeg mann som forteller meg at jeg må ta meg av han. Det er kun mine tre barn som får meg til å legg ned jobben. Så det forteller i grove trekk vel at det blir nok i det meste lage.

I går ble det en by tur. Har ikke vært i byen i år så det var på tide. Ja stemmer det du leser er riktig.
Jeg er for det meste opptatt på jobb. Siden jeg har tre jobber å nå utvikler den fjerde så er jeg blitt en karakter som lever veldig for å hjelpe andre mennesker. En bohem som lever alene.

Det er livet mitt egentlig å være en som kan løfte opp andre å igjen hjelpe de.
Det som er at den jeg skal hjelpe må være mottakelig for hjelp.

Det merker jeg nå at de aller fleste har ikke tid til å lytte, eller ta i mot råd.
Eller det er skummelt å gjøre en forandring.
Hvorfor er det da?

I værste fall går det jo bra? Sa jeg til en kunde.

Har du tengt på det? Når jeg sier denne setningen til de så begynner de å le. Å de aller fleste begynner å se på hva de vil endre.

I går da jeg tok denne by turen så møtte jeg på ulike folk som jeg ikke har sett på år og dag. Noen har jeg ikke sett på flere år.
Det å prate med flere å også være kun meg selv uten for jobben var meget deilig.

Det ga meg mye go energi å livsglede ved å se også være i noe annet å bare nyte.

Jeg hadde en flott kveld der jeg alltid skrur på veileder samtaler jobben.
Har ikke hjerte til å la være heller.
Ser litt på film i mellom alt så får jo også kost meg mellom alt.

Jeg hadde en samtale i går som jeg fikk spørsmål om hva skal jeg gjøre for å få det bedre i livet mitt?

Disse spørsmålene digger jeg i grunn, da svarer jeg objektivt å begynner slik.

Det som du aller først må starte med å se hvordan du lever livet ditt pr nå.
Våge å være ærlig med dine feil og mangler og det du selv gjør negativt mot deg selv å prate deg selv ned hele tiden.

Vi alle gjør feil i vårt liv men vi må heller erkjennelse at vi gjorde en feil å heller fokusere på hvor vi ønsker å være.
Da må vi først erkjennelse feil og lær av det ved at vi gjør justeringer ut ifra vårt perspektiv pr i dag.

Om du ønsker å få det bedre i livet ditt må du gjøre justering. Ta bort det som suger energi i livet ditt.
Ta å endre måten du snakker om og til deg selv.

Allerede her har du endret ditt fokus og holdninger allerde.

Jeg anbefaler alle å skive ned det de ønsker seg i livet sitt.
Det de ikke ønsker i livet sitt. Dette for at skal vi kan gjøre en forandring fremover må vi starte i det små her også ta et skritt nærmere målet. Ved å begynne å endre steg for steg.

Da merk en også mer tydelig at en har bedre energi og overskudd til å gjør det en ønsker. Bare å utvikle seg videre til å bli sterkere er noe som blir lettere når du tar bort det som suger energi.

Sovn og gode venner er viktig for å få en bedre hverdag. Samtidig så er også hvordan vi selv prate med oss selv og andre viktige. Ikke snakk stygt om deg selv eller andre mennesker. Da tiltrekker du deg bare mer av det negative.

Håper dette ble en nyttig informasjon til å snu dårlig mønster.

I dag skal jeg jobbe målrettet med mine mål og veileder samtaler. Planen var også å få lage en you tube kanal video i dag. Så blir spennende å se hva som skjer ❤️

Uansett ønsker jeg deg en nydelig dag, kos deg masse ♥️

Kjærlig hilsen

Elin Weronika

0 kommentarer

Siste innlegg