I tap knekker vi nye koder ❤️

Hei kjære lesere ❤️

 

Hvordan har du det i dag ?

 

Bra håper jeg at du har det , jeg nyter dagen min akkurat nå . Da jeg har fått gjort alt det som er aller mest viktig på tidlig formiddag . Så er det nydelig nå å sitte her å skrive en liten blogg her å bare være i ett med meg selv . Det er så herlig å bare se hvordan jeg har det. Det er godt å vite at jeg er veldig sta også ikke til å rokke når jeg har bestemt meg for noe.

 

I år har jeg bestemt meg for å endre her hjemme så jeg skal få gjort masse her ute i hagen i år. Jeg har allerede gitt bort risps bukene også solbær buskene før snøen har forlatt oss her i år. Det er allerede 2 som har gitt sin interesse så jeg er så glad for å se at jeg får flere som ønsker de. Siden jeg har en annen plan i år så måtte disse vekk. Jeg bruker de heller ikke så jeg kommer ikke til å savne de så jeg mener vi skal endre når vi ønsker det . For å gjøre ting slik som vi ønsker .

 

 

Nesten som det er påske stemning her .

 

 

Solen er endelig her endelig første gang den er inn i stuen min i år. Dette likte jeg veldig godt må jeg bare si . Dette å se at en får ting mer som jeg har bedd om å det gleder meg til. Det er vel ikke helt normalt å planlegge så meget som jeg holder på med nå. Det er nydelig synes jeg , det er så klart veldig gøy å planlegge mer er jo i grunn halle jobben .

 

Som grunder så må en også planlegge mer fremover enn å bare sitte stille å vente. Dette med å planlegge å ikke minst legge til rette for bidra for mer vekst . Dette er noe jeg glemte bort en periode under pandemien . Da mister en kraften også veksten vår . – I denne perioden så lærte jeg livets lekser å det er i grunn veldig fint . For det er her vi gjør feil vi lærer aller mest. Dette liker jeg godt nå i dag da jeg har mer ben å stå på om noe skulle være en periode med stopp. Så da har en flere muligheter i bedriften .

Det er i tap vi lærer å knekke nye koder

 

Det er sunt å lære å tape litt vi lærer mer ved å gjøre feil eller tape ting . Eller bare dette med å bli tatt med å være naive . Det er også å være i en lærlings utvikling jeg gleder meg veldig til å kan se meg mer tilbake hvordan jeg klarte å klatre mer opp . Jeg har bestemt meg tidlig hva jeg vil i livet mitt. Dette å være redd for å gjøre feil så har jeg utsatt meg selv for mer eller unødvendig situasjoner . Dette med å være redd for alt eller frykte mer så er det nettopp dette som henter oss . Det vi sender ut mottar vi tilbake til oss. Jeg manifesterer daglig hva jeg vil ha til meg her på tunet. Dette med å se mer at jeg lykkes mer også får det til.

 

 

En må selv ha truen på at en skal klare det en ønsker . Jeg har i dag 3 nye prosjekter på gang i tillegg til alt annet. Så er det mulig jeg skal få enda en til jobb her som jeg skal fordele mellom alt her. Siden jeg er singel har jeg all verden av tid å barna mine er så store så har jeg så mye tid . Jeg har pr nå i dag lyktes stort å bygge opp min private kanal for veileder samtaler. Den jobber jeg med daglige samtaler. Det er så herlig at jeg er så takknemlig for alt jeg har klart å mestre .

 

 

Spennende uke

 

Jeg har en spennende tid denne uken da flere ting skal komme mer på plass. Dette med å være i en rett vei i livet . Dette med å ha flere nye ting på gang så er dette en ny vår å betegne . Dette med at solen kommer hjem til meg i dag forteller meg at jeg er på rett vei. Jeg har alltid truen på at ting kommer til oss da vi er moden for alt. Dette er en tid for å utvikle oss mer . Jeg har bestilt opp mer som jeg skall bruke for å lage krem også salver . Det klør i hendene for å skal utvikle dette mer . Det er en periode for alt å jeg mekrer at jeg vil bare ha dette mer i meg nå. Jeg er en kreativ sjel som må utvikle meg mer . Det er en periode jeg liker godt. Jeg bruker min magefølelse på at jeg er på riktig vei. Dette med å erkjenne at jeg gjør de riktige tingene . Så er jeg så glad for at jeg har klart å temme mitt brutale sinne . Det er nydelig jeg bruker heller denne kraften til å utvikle mer her.

 

Så er det ikke lenge til jeg har ande egg som skal snart klekke om alt går etter planen min . Det er så spennende å se på de ufødte livene i ruemaskinen når jeg lyser eggene så jeg må si jeg gleder meg håper at de klarer å komme til denne verden . Dette med å ha vært i denne prosessen så har jeg brukt mye tid på de . Det er jo nesten som ett svangerskap men jeg gleder meg så til å se hva jeg har lyktes med . – Jeg har tatt dette som en god læring å det er så spennende å være i denne utviklingen jeg er i nå. Så jeg må si jeg gjør nå kun det jeg merker jeg blir dratt mot . Dette med å kjenne at jeg har klart å snu en tøff periode til  noe som skal bli mye bedre . Dette er en periode jeg gleder meg veldig til.

Kjærlig Hilsen

Elin – Weronika

0 kommentarer

Siste innlegg