I møtet med deg selv 🔥

Hei kjære lesere ❤️

 

Hvordan går det med deg I dag?

Bra håper jeg at du har det. Jeg nyte nå kaffe ifra butikken min 🔥🥰 i dag er det kaffen ifra Laukvik i Lofoten som er I kaffe koppen min . Nydelig å kunne jobbe mellom alt her å bare nyte stunden sammen med meg selv å være i mitt eget. Jeg er tatt for hva jeg klarte å presentere i januar.  Veldig takknemlig og det er meget positivt fremover.  Hvordan klarer en å få en god mnd etter mye strev? Hvordan klarer en å få solgt mye mer enn først antatt? Ja akkurat nå er jeg faktisk bare veldig stolt over mine prestasjoner.  Jeg er den fødte selger sies det, kjeften er på rett sted I livet mitt.  Takknemlig for akkurat det, jeg har en forkjærlighet til å knekke koder for å lykkes.  Ikke alltid det ser ut som jeg virkelig lykkes.  Men har over tid skjønt Hvordan jeg må også bør jobber for å få vekst.  Solgt selger må jeg våge å vise frem hva vi selger å samtidig dette med å promotere dette ofte og gjevnlig.  Jeg merker snart om en kunde er helt mottakelige eller helt avvisende.. det å lese mellom linjene er veldig viktig.  I kunde møte har jeg under 1 til 2 minutter å presentere produkter før de skal på Massasje.  Dette har generert nå til ca 25 % av omsetning i bedriften min.  Veileder samtale privat genererer til ca 25 % ekstra til bedriften.  Dette gir meg mer frihet til å formidle det jeg drømmer om å jobbe akkurat når jeg selv ønsker det.. jeg ønsket å eie tiden min selv.  Derfor jeg startet med bedriften min.  Å ser jo nå ved å snart ha 6 inntekt kilder så klart jeg er på rett sted nå er veldig takknemlig for at jeg er det.

 

I dag når jeg sto opp

 

Kjennte jeg sterkt på hvor takknemlig jeg er for hva jeg egentlig har oppnådd så langt i livet mitt.  Det å vite at ved å ha trua på prosjektet som jeg setter i går er viktig for om jeg lykkes.  Jeg må like det som jeg holder på med.  Å igjen det er akkurat det jeg gjør. Jeg stortrivdes i mitt liv å kunne aldri ha ønsket meg å bytte bort min tid med Noen mennesker.  I går etter veileder samtale fikk jeg så mye gode tilbakemeldinger fra kundene hvor viktig jeg har blitt i livet å ved å være tilgjengelig slik at jeg kunne hjelpe.  Var meget betydningsfullt for denne kunden , jeg blir så glad for å få disse positive tilbake meldingene . Jeg trenger disse positive ordene. Absolutt de gjorde meg meget takknemlig for hva jeg jobber mye med.  Å all tiden min jeg bruker.  Jeg bruker ikke tid på negative ting uansett hva dere er .. jeg tåler dette ikke, da jeg mister energi.  Dette er ikke ønsker I min jobb situasjon som jeg må være på å være i harmoni mellom alt. Skjønner at dette kan være rart for andre men jeg må værne meg selv.

 

 

I møte med meg selv

I krise som jeg har vær alene om i denne perioden.  Så må jeg si jeg har egentlig klart meg uendelige godt.  Jeg har hele livet mitt hatt store utfordringer,  pga av ulike misbrukt opp igjennom årene.  Opplevde mye tvang,  k dag tåler jeg ikke på noen måte dette . Jeg har I dag ett sterkere null pynk enn mange andre mennesker. Men når setter jeg mine egene grenser for hva ønsket å bli eksponert for.  Jeg har jo skjønt hva som egentlig bor I lille meg,  jeg er uslåelig når jeg har bestemt meg.

 

 

Kjærlig hilsen

 

 

Elin Weronika

 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg