I dag gjorde jeg noe jeg trodde jeg ikke kunne klare

Hei kjære lesere ❤️

 

Hvordan har du det i dag ?

Jeg sto opp i grunn veldig tidlig i dag, noe som jeg liker meget godt  dette med å få dagen med seg er egentlig veldig bra. Det å starte dagen med god energi er også noe jeg foretrekker uansett hvordan går dagen var . Det hjelper meg veldig med å finne motivasjon i god energi også se resultater i etterkant av hva vi legger i alt vi gjør. Det som er spennende er at de som hele tiden er negative har faktisk vanskeligere for å nå sine mål eller de når de aldri . Enn de som er positive også er takknemlig for hvordan de har det akkurat nå. Jeg er så takknemlig for at det er weekend nå å jeg skal virkelig nyte denne weekend kjempe bra, det å ikke planlegge for meget er også noe som en må tenke litt over. DETTE fordi vi sender ut en negativ energi ved å være i denne boblen som er negativ . DETTE må en endre på om vi ønsker å være i balanse mellom alt her. Jeg ser da jeg hadde enorme mengder med stress i meg hvor tøft jeg hadde det . Det gjør egentlig bare negativt med kroppen vår også helsen ikke minst. Det samme er om vi er bare negativ også har negative tanker så blir det forplantet i kroppen vår på en negativ måte. Drama og krangling er noe jeg ikke kan være en del av derfor trekker jeg meg alltid unna disse selv om jeg lett kunne ha vunnet mange med å bevise hvor tøff jeg er osv. DETTE er ikke ønskelig .

 

I dag så gjorde jeg noe jeg ikke hadde trodd jeg kunne klare

 

Jeg tok en sak med en person som jeg ikke liker hvordan denne karakteren har fremstått også hva denne personen har overført til en annen hypotetisk . Da jeg eller du ser at en annen , som vi har sammen med oss enten via jobb eller via privat eller er i familie , da vi ser på det nonverbale kropps språket at her er det misnøye men ingen sier noe. Da bør en ta en prat om hva er det egentlig som ligger bak denne misnøyen . Som mamma for 3 barn , har jeg alltid fulgt opp via det ene arnaen til den andre vært egentlig mamma for de jeg ikke er mamma for , siden jeg alltid har hatt hjerte for andre så hvorfor ikke 3 eller 5 ekstra å gi omsorg for . I dag var det en av mine egne barn , som ikke jeg mener fikk rett behandling, å det å se dette i fra en mammas øyne er viktig at en tar å får andre mer påpasselig at dette ikke skjer over for andre. Jeg er kjent for å være SATAN så streng da jeg tar en telefon , men i dag fant jeg ut jeg bør ta en annen taktikk. Være vennlig å snakke med denne personen med vennlighet, jeg gjorde dette faktisk i kjærlighet, noe som mitt barn også hadde vært over for denne karakteren , men selv ikke fikk en god behandling . DET å må spørre om den jeg snakker med er der , siden det ble så stille så sa karakteren han lyttet . Det var fint gjentok jeg bare. DET å få fortelle dette med kjærlighet , tro jeg sidde mer enn om jeg hadde hylt også skreket hva jeg ment om denne karakteren . DET å flette inn hva budskapet er også hva jeg mener som burde ha vært gjort andelenes, så bør alltid en sjef være såpass ansvarlig at de ser sine ansatte også tar dem på alvor , jeg tro denne personen aldri noen gang gjør dette igjen , jeg avsluttet samtalen med vennlighet , takket for tiden også ønsket personen en nydelig helg, men jeg informerte at jeg heretter ikke kan fremsnakke bedriften fordi dette de har gjort overfor mitt kjøtt og blod er begredelig , jeg har fremsnakket denne bedriften hele tiden , men jeg kan ikke gjøre dette før jeg ser at noe positivt kommer på banen igjen . Det å legge på røret i kjærlighet, å merke at den jeg snakket med faktisk ble så smekket på kjeften og ræva samtidig var en  nydelig følelse . Det håper jeg nå kunne bli en god lærepenge at ingen andre opplever dette en gang til , ikke en gang et fagbrev med meget godt bestått var viktig for denne bedriften å formidle til verden , jeg må si som mamma så blir jeg virkelig lei meg da en ser slik skjer men jeg vil ikke at andre som tar fagbrev skal oppleve dette. Så derfor ble denne samtalen viktig å ta, da barnet mitt enda sa i går jeg fikk ikke en gang blomster eller kake etter fagprøven …. da er det noe som er sårt da du har vært dyktig dedikert hele veien opp igjennom fag tiden å over gjennomsnittet dyktig. Mitt barn teker alltid på alle andre, inkludert denne sjefen her da de skulle på en fest , så måtte si dette at det var mitt barn som ikke ville du skulle belastes for å måtte ta taxi derfor jeg ordet mamma som sjåfør. Det å kjenne på at en angret på at en strakk ut hånden for de som ikke kunne gi en hån ut tilbake er trist , det å se at de så faktisk at de var noe også ikke en gang å ikke orket å gi noe igjen så er det rart at de kan ha slike stillinger, da en skal vise omtanke og være et medmenneske , konklusjonen her er at alle passer ikke til å ha lærlinger, å enkelte passer ikke til å være sjefer , mulig dette som skulle til for å få endret en negativ situasjon. Jeg er takknemlig fordi jeg tok denne samtalen på kjærlighet , å snakket rolig også var trygg i meg selv. Det å gjøre dette med omtanke for den som har begått feil viser jo mer at jeg har respekt for mennesker . DET kommer alltid noe godt i noe som ikke er bra, mitt barn er i dag i en , mye bedre jobb takknemlig for dette.

 

Kjærlig Hilsen

 

Elin – Weronika

0 kommentarer

Siste innlegg