I dag fikk jeg……

Hei kjære lesere ❤️

 

 

Hvordan har du det I dag?

Bare bra håper jeg at du har det.  Jeg jobber mye i dag eller egentlig hele tiden.  Men bloggen blei først en hobby å nå er det blitt en livsstil og jobb.

Fikk nettopp en mail med lønn ifra bloggen. Nå ser jeg seriøst hvordan jeg skal jobbe videre. Å få denne kanalen til å vokse mye mer.  Jeg har gjort mye bra.  Da jeg nå I dag har 5 inntekt kilder. Ikke dårlig akkurat.

 

I Dag fikk jeg 3 nye booking å har

I dag har jeg fått jobbet I absolutt alle jobbene mine. Woow  jeg er skjelden heldig. Egentlig å jeg må si herregud så hyggelig å få være i denne herlige energien.

 

Ved å jobbe slik da som har gjør så merker jeg at dette gjør mye med meg. Jeg er i dag super stolte over meg selv. Dette kommer til å bli en stor suksess. Jeg har mye spennende stoff å skive mer om. Livet mitt har jo ikke være dans på roser. Heller dans på torner.

Jeg er dedikert og attraktiv.

Disse tankene går i mitt sinn for tiden. Vet du dine tanker er også hva du tiltrekker deg.  Jeg bruker å si vi må være forsiktig med å sende ut negativ situasjoner. Heller fokusere på målet ditt.  Jeg erkjenner at jeg ikke er den absolutt alle ønsker å være en del av. Helt i orden.  Jeg ønsker heller ikke å være en del av alle jeg heller.

 

Ved å være den som sier ifrå å tørr være modig.

Jeg har alltid turt og være meg selv å sier alltid ifra om det er noe jeg ikke liker.  Det bør vi alle sammen gjøre.  Når jeg nå Ser at jeg tilegg til å dele med dere på bloggen min.  Å det generer til lønn . Så har jeg nå mye spennende på lager.  Kommer til å jobbe videre mer målrettet. Å igjen mye spennende som skjer i livet mitt. Så er det alltid hyggelig å kunne dele.

 

Ha en fin dag videre.

 

Kjærlig hilsen

 

 

Elin Weronika

 

0 kommentarer

Siste innlegg