I blant må vi stoppe opp litt for å se ❤️

Hei kjære lesere 💗

 

 

Hvordan har du det I dag?

 

Bra håper jeg at du har det,  jeg nyter søndag godt her . Jeg har fått gjennomført mye denne weekend mye mer enn jeg trodde først var mulig å få til.  Dette med å starte en plass å bare jobbe målrettet fremover så kommer vi i mål til slutt.  Jeg kjenner på kroppen min at jeg trenger egentlig hvile lenge men jeg er Takknemlige for absolutt alt jeg har fått gjort å fått hjelp til. … jeg er så Takknemlige for lite å fokusere på å nå mine drømmer videre i år.

 

I blant må vi stoppe opp litt å se hva har klart å lykkes med før å sette nye mål igjen .

Jeg har vært  nå på det 3 år på rad tøffeste årene ever.  Aldri vært så langt nede som da økonomisk å ikke fått en krone i støtte for å klare meg.  Det er i grunn rart at jeg egentlig har lykkes med mine utfordringer og drømmer.  Med så lite penger. Jeg har ikke hatt økonomi til så mye annet enn å få unna utgifter.  Å høre at andre har mat  budsjett på 20 tusen å mere er mye mer enn jeg har penger til.  Det er så fjernt for meg å derfor bruke jeg å si vær takknemlig for lite eller ingenting.  Det som er når en har slitt slik jeg har gjort i disse årene. Blir det også ett nok punkt.  En ønsker å få livet tilbake å kunne nyte dagene bedre enn nå I dag. Jeg tror ikke du noen gang klare å sette deg inn i en slik tøff hverdagen som jeg å mange andre gründere har gått igjennom . Når du har penger som hele tiden kommer inn er det jo ikke synd i deg eller du skjønne jo ikke greia hvordan de som sliter egentlig har det.  Det er ikke alle som ønsker å brette ut hvordan deres økonomisk situasjon er  å det skal vi respektere.  Jeg er alene om absolutt alt her der de aller fleste mennesker er 2 eller flere som deler på utgifter.  I år må jeg si jeg er mer takknemlig for at jeg har det mye bedre men gleder meg virkelig til å få utvikle meg mer å få hode mer over vann.

 

I  går fikk jeg litt hjelp her hjemme med å få bort tre ifra en kompis.

Det ble allergi mye lettere her å igjen mye bedre med en gang.  Jeg er så Takknemlige for hjelpen jeg får å bare se hvordan det faktisk ble enda mer jobb for å rydde bort mer etter jobben som er gjennomført.  Men gleder meg virkelig til å få ordnet mer her å fikset opp slike at jeg kan være mye mer stolt over hva vi har klart å skape.  Når en er flere er det lettere å få gjort mye mer.  Jeg ser gjør litt mer eller mindre vær dag så kommer det seg.  Har bestemt meg for å få unna mye I løpet av året å få fikset å ordna.  Det er så godt å få det gjennomført å i etterkant ser jeg nå tydelig at jeg lykkes med absolutt alt jeg ønsker å dette betyr at det bor mye mer i meg enn jeg viser til omverdenen.  Jeg vet at jeg nok fremstår kald og avvikende for mange.  Jeg har nok dessverre vært i for mye tøffe tak at jeg ønsker ikke å involvere meg med en mann.  Å jeg foretrekker aller best å være alene i livet mitt.  Har det utrolig godt å kjede meg ikke.

 

Jeg fikk meg en nydelig avtale på weekend nå

 

Eldste sønnen fikk seg en hund her for ikke så lenge siden.  I går kom lille kompisen på besøk til mor . Jeg å lille Milo har blitt utrolig gode venner å Herregud så nydelig liten kvalp.  Dette er vitamin til sjela mi . Så i natt satte jeg på healer musikk når vi to la oss han likte det veldig bra å sovnet av med en gang.  Det er ikke ett kjedelig øyeblikk med en liten Milo , hunder har så nydelig energi og måte å være på.  Jeg må si jeg digger energien hans å vi har blitt beste venner 💕💕💕

 

Mange spennende prosjekt på gang

 

Jeg fikk nå startet med å komme litt nærmere neste prosjekt.  Jeg har drivhus og få flyttet høns huset å jeg gleder meg virkelig til å få gjennomført dette . Det er mye jobb å rydde opp i en hage å endre hvor det er pr nå ..gleder meg til å få sitte å se igjennom hva jeg har lykkes med å bare kan nyte å se hva jeg faktisk klarer å gjennomføre alene.  Det gir meg inspirasjon til å fortsette selv om jeg mange ganger har hatt lyst til å gi opp siden jeg ikke ser resultater.  Jeg har jobbet i over 1,5 år på rad å klart jeg er fette sliten å merke at det begynner å røyne på . Så kommer dager etter dette som gir meg energi til å fortsett videre.  Jeg ser mer tydelig hva jeg har I meg.  Jeg er sta og modig.  Jeg er ikke redd for å mislykkes men jeg liker egentlig aller best å lykkes å vinne.  Det er akkurat det livet mitt har bestått av å presentere mer enn vanlig å jobbe målrettet fremover hele tiden.  En som er født til å bli arbeidets narkoman girl er ikke ett vanlig barn men jeg har det utrolig godt å er glad for at jeg faktisk klarer å realisere mine drømmer.  Drømmer blir til virkelighet bare vi ønsker de sterkt nok.

 

Kjærlig hilsen

 

 

Elin Weronika

 

 

 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg