I alle hjem er det pluss og minus 💥🙌

Hei kjære lesere ❤️

 

Hvordan går det med deg?

Håper du har det fint i dag 1 desember ble ikke akkurat en dårlig dag.  Jeg våknet gry tidlig I morrest. Å igjen takknemlig for at jeg våknet opp.  Hadde jo vært straks litt kjipt om jeg hadde tatt kvelden for godt.

Jeg tenker litt på den siste dagen her på jorden. Gjøre du det? Jeg vil at mine barn skal slippe å ha så mye å ordne opp i.  Derfor håper jeg at det enda er lenge igjen.  Jeg snakket med eldste sønnen min i går kveld å han mente jeg hadde lenge til jeg tok kvelden for godt.  Sikkert Fordi jeg har taklet alle mine utfordringer.  Som har kommet på løpende bånd.

Livet vårt er balanse og harmoni. Å litt ubalanse.

Vi tror ofte at alle sammen som stråler og smiler hele tiden at disse menneskene er vellykket.  Å aldri opplever nederlag. Hvorfor tror vi egentlig det? Fasaden spiller alt for ofte oss et puss å det må vi forstå at I alle hjem er det pluss og minus. Det er så lett å la seg sjarmere over en veske for 40 tusen å dyre designer klær.  Eller topp jobber der en har lønninger som vi andre dødelig bare kan drømme om. Eh vel jeg lever litt i den forbindelse at jeg manifesterer drømme livet mitt. Å jeg mener vi alle har mulighet til å manifesterer det livet vi ønsker å være I.  Jeg har blitt mye mer bevisst på hva jeg ønsker å tiltrekke meg.  Mitt fokus er suksess å stå på.  Samtidig så har jeg ikke interesse av å være i disharmoni.  Jeg må være ærlig med deg.  Jeg har kommet frem til et punkt i livet mitt at jeg fremover skal være mye mer tydelig på hvem jeg er å ønsker å være.  Jeg hadde en kunde ifra en annen kultur. Å jeg tenkte skal jeg våg å spørre om hva han mente om Atle Antonsen spøken .. jeg spiste litt på dem å så fant jeg ut det går enten bra eller så går det over. Så spurte jeg rolig hvordan likte du spøken til Atle Antonsen? Kunden lo godt å lenge.  Da var jeg ikke på glatt isen.  Så mitt mål med dette er egentlig vi kan si absolutt alt så lenge vi sier det med humor.

 

Jeg gleder meg virkelig til fremover

Jeg er både spent på fremover men jeg e veldig glad for at jeg nå Ser mer hvordan jeg skal ordne til jul sammen med ungene mine.  I fjor var jeg helt alene uten mat. I år blir det litt annerledes.  Jeg gleder meg til å få feire jul å nyte fellesskapet.  Å se ungene kos seg med pakkene. Å samtidig bare å være sammen med de .  Før var det gavene som betydde noe. I dag er det mat og at ungene blir fornøyde med gavene. Jeg bryr meg ikke så mye enn at vi får det nydelig sammen.  Det er det viktigste for meg.

 

Takknemlig for hva desember skal bringe meg å igjen håper du får en nydelig tid fremover.  Jeg er mer bevisst på hva jeg ønsker meg.  Det bør du også vær da du manifesterer dine ønsker.  Du mottar alltid det du ber om.

 

Nå er det kvalitets tid med tv å veileder samtale telefonen på som vanlig. Nydelig å kos seg.  Det er jeg egen rå på.

 

Kjærlig hilsen

 

Elin Weronika

 

0 kommentarer

Siste innlegg