I 17 sa en mann til meg du kommer aldri til å lykkes med bedriften din

Hei kjære lesere ❤️

Hvordan går det med deg i dag?

Bra håper jeg at du har det , jeg må si jeg har det utmerket fint jeg . Dagene mine er nydelige spesielt da en ikke vet helt hvordan fremtiden bringer, men da en ser at ting blir mer slik som jeg også du måtte ønske oss så kjenner jeg så tydelig nå på at jeg er så takknemlig for at jeg er så dedikert også står slik på som jeg faktisk gjør. Jeg jobber mye mer en normalt men jeg ser nå tydelig resultater av alt jeg gjør så klart eller det er jo egentlig ikke så klart jeg kunne jo ha hatt mer kjepper i mellom alt men jeg har et åpent sinn også forsøker jeg nå mer å nå ut til de jeg kan å dem jeg ikke når ut til eller har kjemi med det er helt ok, jeg respekter dette. Livet vårt er like nydelig som vi legger i det. Selv om vi ikke har mulighet til å få gjennomført alt nå i dag eller i neste uke så er det ingen problem , en må bare ta en ting i gangen å se at dette løser seg . Jeg har som sagt et stort hus om trenger omsorgsfulle hender som omfavner det , jeg holder på med å bestemme meg for litt mer her som jeg skal få gjennomført , det er så spennende som bare det. Dette året skal jeg gjøre mer enn jeg venter på hva skjer , jeg skal våge mer også kutte ut det som ikke gir meg god energi. De jeg ikke konnekter mer de slipper jeg fri , så trenger jeg ikke fremover å bry med mer om eller tenke på hvorfor hører jeg ikke noe , eller hvorfor svarer denne personen meg ikke ? eller hvorfor er det slik at en aldri har tid til hverandre .. mulig en har vokst i fra hverandre å det er så greit at jeg trenger bare å ha de jeg vil skal gi meg god energi rundt meg . Det blir stas egentlig mer en jeg kanskje nå ser for meg . Det bor en kreativ sjel i meg . Så jeg må si jeg gleder meg veldig til å få satt mer i system å liker å deiligere ansvar bort men akkurat nå er det noe jeg bare må finne mer ut av hva skal jeg gjøre først som sist. Uansett med hus og hjem så er det alltid mye som vi kan reprodusere slik at ting blir som nytt i noe gammelt vakkert , jeg er liksom der at jeg liker denne stilen mye bedre en dårlig kvalitet i fra andre plasser. forså vit så er huset mitt omringet av paller og kabel tromler å jeg elsker denne stilen jeg der jeg har en litt urban stil der jeg skaper mine egen identitet her hjemme som bare jeg har . Det liker jeg mye bedre enn å kjøpe noe dyrt som bare er ok . Det ligger mer skjel i det en bruker litt tid på å jeg setter mer pris på det enn om jeg hadde mottatt noe nytt i dag

 

Motivasjonen hvor kommer den egentlig i fra

 

Motivasjonen min kommer på bakgrunn av at jeg ser resultater men så kommer motivasjon for å kunne lykkes for å ikke tape ansikt frem også. Det er jo et nederlag om vi ikke lykkes med det vi planlegger som sett i fra andre sitt perseptiv. Det å blir sett på som den som ikke lyktes med sine prosjekter blir jo ofte sett på som en taper, eller den som feilte.   Da jeg ser på mine mål og da igjen ser på hvor er min motivasjon i forhold til det jeg ønsker , her ser jeg tydelig om målet er noe jeg kan lykkes med eller om det bare å gi fan med en gang, som oftest så gir jeg aldri fan jeg griper muligheten å jobber seigt og sakte som en god orgasme som bare er der over alt. Der har du denne spira her , jeg er mulighetens som ønsker en ting å bevise at kun en person kan redde samfunnet og kun en person kan være med på å ødelegge samfunnet. Det som gir meg motivasjon til å endre det jeg har styring på, så legger jeg kraften min i det jeg  vet vokser å hva vokser da ? om jeg ser nå objektivt i mitt liv . Da ser hva har jeg lagt vekt på også hva har vokst seg større ? så kan du se her hva jeg egentlig vektlegger i mine ord og handlinger. Det å frigjøre oss i fra negative ord og handlinger mer eller mindre, så får vi styrket kraft til å bidra mer . Jeg jobber med det jeg gløder for har positiv tro på uansett en dag eller en hel uke egentlig ser dårlig ut , så planlegger jeg uansett at mitt slutt resultat skal bli bra og bedre en det ser ut. Da er jeg trygg allerede på at jeg klarer dette, så gjør jeg akkurat det jeg må , promotere i mine jobber, være til stede sende ut tilbud, å igjen vær kveld så manifesterer jeg morgen dagen der jeg skriver ned alt jeg vil ha og alt jeg selv skal gjøre, dette bidrar til at jeg ikke fokuserer på knapphet som er det jeg ikke har, jeg fokuserer på overflod. Som igjen generer til nettopp overflod. Livet vårt blir 1000 milliarder bedre om vi gir litt fan var det en som sa, jeg er enig med akkurat det utsagnet jeg gir fan fordi jeg går min egen utradisjonelle veien ved å bygge opp en bedrift som jeg lever av i dag, på det 6 året. Så noe må jeg ha gjort riktig. En mann sa til meg i 17 , dette kommer du aldri til å lykkes med .. jeg under på hva tenker han om meg i dag mon tro , hva er det hun gjør . Det å dømme meg før jeg har startet med noe gir at jeg får mer energi til blodet mitt med å lykkes. Det er noe jeg gleder meg veldig til da jeg ser de i øyene å vet egentlig hva de sa til meg. Kan livet bli bedre en jeg har det i dag, trolig kan den det. Men jeg har det vidunderlig selv om alt ikke er enda helt komplett. Vi er så alt for opptatt av utseende eller hvordan hus og hjem ser ut . At vi glemmer litt bort , det indre også hva vi står for. Være til stede for hverandre. De aller fleste da de får vite at jeg er død, vil jo skrive åh hun digget jeg veldig nå kan jeg ikke ha det bra lengre. Jeg savner deg kom tilbake , men hvorfor ikke si disse ordene til meg nå mens jeg lever da for fan ? jeg lever jo nå så om dine ord holder mål på min begravelse så bør du jo si de i dag da jeg lever, ikke sant er du ikke enig med meg i det. Jeg vet at jeg drar alt litt lenger men jeg er født inn i et møblert hjem , som defineres som et overklasse hjem , der vi hadde absolutt alt, men det var ingen kjærlighet i det hjemmet som var godt å leve i. Det jeg egentlig ønsker å formidle her at ved å skape noe så kan vi skape noe vakkert ut av ingen ting, i dag om vasken ikke er i orden , eller noe annet i huset mitt ikke er ok , så driter jeg i det akkurat nå, det kommer seg det kommer seg . Jeg sliter ikke med å se deg i øyene å må beklage for hvorfor det er slik akkurat nå. Fordi da du kommer hit til meg er det deg jeg primært bryr meg om å ikke gjenstanden rundt oss. Dette er viktig for å få vekst også opprettholde en god balanse mellom alt vi har her .. skal jeg få vekst i noe må jeg ønske dette også være motivert så kommer veksten av seg selv , vi tiltrekker oss den energien også alt vi skal være i, jeg tar bort det jeg ikke vil være i som er negativt , det tenker jeg er god måte å gjøre det på jeg ser at de 6 årene jeg nå har drevet bedriften min så er det vekst hele tiden , nå har jeg 6 jobber i bedriften min noe jeg setter enormt pris på. Takknemlig må jeg si .

 

Kjærlig Hilsen

 

Elin – Weronika

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg