Hyggelig julegave stund ❤️

Hei kjære lesere ❤️

 

 

Hvordan har du det i dag ?

 

Håper livet ditt smiler mer til deg i dag enn i går. Det er rart med det , det vi legger energien i det vokser . Dette er så tydelig at jeg har i grunn ikke ord. Jeg er ikke lenge i det negative for å si det slik. – Dette med å være i kroppen vår for å klare å komme oss mer i mål med våre drømmer også mål . – Det er en tid for det meste å jeg gleder meg veldig til å kunne si jeg klarte absolutt alle mål denne perioden jeg er så å si ikke langt unna de nå jeg er så takknemlig å glad for vi har enda flere dager igjen dette året.

 

 

Jeg ser at verdien av alt jeg har jobbet mot har gitt meg mer tilbake men hadde jeg vært i det negative så hadde jeg aldri klart å komme hit jeg er i dag. Det er bare slik det er vi klarer alt vi vil å søker vi lengre så mottar vi mer av de mål vi har satt for oss.

 

 

Spennende å se at ting jeg jobber med lykkes med

 

 

Dette med å være i en lav energi så får vi ubalanse i vår kropp også vårt sinn . Jeg ser mer på verdien med å være i takknemlighet også dette med å være i en god følelse at vi skal være i god følelse . Da får vi en bedre harmoni og likevekt . Det gir oss mer å vi har også i tillegg mer å gi verden . – Jeg ser jo nå at kroppen min enda bruser av glede , en indre glede som ikke kan beskrives . – I går ble jeg ferdig med nok ett mål denne perioden som jeg klarte å få i mål. Som leder også den som  driver skuta mi så er jeg veldig avhengig av at jeg gjør en god jobb for meg selv.

 

Hvordan klarer jeg selv å opprettholde motivasjonen min er for mange helt ubeskrivelig rart . De aller fleste har bedt meg om å ta fri . – Det er jeg veldig glad for at jeg ikke har lyttet til de rådene . – Da hadde jeg aldri vært så ferdig med det som har tynget så de rådene har aldri vært gode . Det er viktig at en ikke gir råd som kan villede andre . Da en ikke vet alt så skal en heller ikke si hva andre bør eller må gjøre. Det som er viktig er at en fyller seg med glede også lykke for å ha det fint . Det er viktig å dette har jeg gjort hele tiden . Dette med å være i min boble er ikke så lett for andre å skjønne hvordan det er men jeg skal si deg jeg måtte ta ett jubel brøl her da jeg klarte den tøffest reisen min her for litt siden .

 

 

Drømmen min er å kunne ta meg fri da jeg kan å jobbe da jeg kun vil . Det er en stund til jeg kan gjøre det men jeg bestemmer jo når jeg vil starte dagen så jeg har en plan med alt å det er nydelig . Dette med å se at jeg klarer alt nå å jeg ser at ting jeg skaper selv er de som jeg ser nå tydeligere varer å jeg er en karakter som er seig , gir meg aldri i min egen kamp for å overleve . Dette er en positiv grunder egenskap som alle grundere bør ha i seg. For å klare å pushe seg selv litt mer som jeg gjør . Dette med å se at jeg nå kan smile mer enn å frykte jeg kan nyte tiden å si til meg selv du er fantastisk som faktisk har klart å snu enn meget negativ sitasjon til en positiv energi igjen .

Denne gangen ble det ikke en liten trøkk det ble en sitasjon der jeg kunne miste alt jeg eier dette forteller i grove trekk at det var ubehagelig. Det som gjør meg ekstra stolt nå er at jeg klarte dette med å jobbe målrettet fremover med kjærlighet. De aller fleste som jeg kjenner hadde ikke klart denne reisen min men det som er viktig for meg er at jeg klarte dette å beviser nok en gang for alle som var involvert i dette at jeg er en sterk karakter som aldri stopper før jeg er ved  målstreken .  Denne lykke rusen ble noe som jeg skal bære med meg videre nå fremover for å være i mitt å tørr våge mer etter vært . Akkurat nå så ønsker jeg å være i mitt med å jobbe med det jeg holder på med , i julen nå tok jeg meg 100 % fri for massasje . Det har gitt meg veldig god energi . Jeg trengte den pusten i bakken der jeg kan jobbe nå kun med veileder samtaler det er her jeg trives aller best pr i dag å massasje er hyggelig ikke det men jeg liker å ha de variantene .

 

Hyggelig julegave stund

 

 

Hadde jeg sammen med mine barn her om dagen da de var til meg å vi spiste god julemat sammen . Jeg fikk en ny kaffe trakter i fra dem som jeg ble så glad for . Den jeg hadde hadde tatt kvelden så nå er jeg veldig glad for å kunne lage meg mer kaffe å nyte dagen min . – De små ting gir meg veldig mye tilbake . Så jeg må bare si jeg gleder meg veldig til alt som vi skal holde på med sammen . Nå er det bare dager til vi skal samles enda en gang før året er slutt . Det må jeg si jeg gleder meg veldig til å kunne nye tiden sammen med de . Dette med å se at vi har det gode samholdet å igjen de er bare skjønne å være sammen med. De gir meg glede å jeg ser de har blitt så nydelige barn som jeg bare digger mer enn alt annet her på jorden . De er mitt alt å jeg krever ikke noe annet enn at vi har det samholdet videre sammen helt til livet ikke er mer . Det er en god energi også balanse mellom oss  merker jeg . Det er noe jeg liker den gode dynamikken sammen vi er en firkløver som aldri blir splittet.

 

 

 

Når jeg klarte de krav jeg hadde så

 

 

Klarer jeg alt nå fremover jeg tviler ikke lengre på min dømme kraft jeg ser at jeg har det som skal til for å lykkes med mine mål . Det er så godt å se at ting blir mer synlig hvordan vi alle sammen er. Det er noe vi alle skal tenke over det er en nydelig reise . Jeg har satt meg mer mål for fremover det gjør jeg alltid når det er full mnd også ny mnd det er viktig å bruke tiden rett å samtidig buke den energien som gir oss den rette puffen som skal til for å lykkes. Hva har jeg så gjort ? jeg har kuttet ut alle mennekser som irriterer meg , eller de som jeg ikke har samme energi som. Dette er viktig , de jeg kan være litt med er greie å være sammen en kort stund så må jeg avpasse meg her for hva jeg tåler i dag. Det er med oss alle av vi har vår grense på hvordan vår tålmodighet er også hvordan vi egentlig har det. Ved å ordlegge oss feil å være litt for bastant så kan vi ødelegge en god samtale . Jeg er nå så klar over hva jeg tåler å ikke at jeg er aldri lenge noen plass om jeg kjenner at min energi blir avkledd at jeg ikke blir godt behandlet .  Dette er noe vi jeg også du hele tiden skal følge med slik at vi ikke brenner oss ut .

 

 

 

Ønsker deg en nydelig dag .

 

Kjærlig Hilsen

 

Elin – Weronika

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg